המומחים מגלים: איך להגדיל את הרווחים שלכם באתר עם גוגל אדסנס

הטיפים הטובים ביותר מהמומחים – איך להגדיל את הרווחים שלכם באתר עם גוגל אדסנס – google adsense:

מנהלי אתרים שהיו באותו מקום שלכם ועשו בדיוק אותו הדבר לשיפור הרווחים שלהם באתר. יש במדריך הזה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לאלה שירצו להרוויח יותר כסף מהאתר או הבלוג שלהם ובכלל להכיר יותר את הנישה. חלק מהטיפים הללו העלו אצל לא מעט אנשים את הרווחים בעבר ועדיין עושים זאת ברציפות.

כל בעל או מנהל אתר רוצה לייצר רווחים מהאתר שלו, הדרך הנהדרת לעשות זאת היא באמצעות גוגל אדסנס – google Adsense. ישנם המון מנהלי אתרים שמתאמצים קשה כדי להרוויח קצת כסף בבאמצעות האתר שלהם. אבל חלק מה"גאונים "מהם נהנים ממאות דולרים כל יום ממודעות אדסנס- Adsense באתרי האינטרנט שלהם. מה שהופך את מנהלי ובעלי האתרים הללו לסוג אחר הוא שהם שונים והם חושבים מחוץ לקופסה.

קשור: 5 טיפים לשיפור הכנסות באתר שלך – איך לעשות כסף מגוגל אדסנס כמו שצריך

להלן כמה דרכים מוכחות כיצד להרוויח יותר כסף עם האתר שלכם באמצעות אדסנס בצורה הטובה ביותר.

פורמט מודעות

1. להתרכז בפורמט אחד של מודעת אדסנס. הפורמט היחיד שעבד טוב עבור רוב בעלי האתרים הוא המלבן הגדול (336X280). לאותה פורמט זה יש נטייה לגרום לשיעור קליקים גבוה יותר, או לשיעורי רווחים. מדוע לבחור פורמט זה מבין הרבים שבהם תוכלו להשתמש בפלטפורמה? בעיקרון מכיוון שהפרסומות ייראו כמו קישורי אינטרנט רגילים בתוך המאמר, ואנשים שמשתמשים בלחיצה עליהם לחצו יותר על קישורים מסוג זה. יתכן שהם אולי לא יודעים שהם לוחצים על מודעות גוגל, אבל כל עוד יש קליקים, אז הכל יהיה לטובתכם.

מותאם אישית ומודעות נתיב Native

2. צרו לוח מותאם אישית עבור המודעות שלכם. בחרו צבע שישתלב טוב עם הרקע של האתר שלכם. אם לאתר שלך רקע לבן, נסו להשתמש בצבע כצבע גבול המודעה והרקע שלך. הרעיון לשלב את הצבעים הוא לגרום לאדסנס להראות כאילו הוא חלק מדפי האינטרנט של האתר. 

שוב, הדבר יביא ליותר קליקים של אנשים המבקרים באתר שלכם. בנוסף קיימת אופציה חדשה באדסנס – מודעות Native מותאם אישית, לאחר שתגדירו זאת תקבלו מודעות בצורת מאמרים אשר השתלבו ביחד עם המאמרים, בעלי אצרים מדווחים כי לאחר שהגדירו את סוג המודעות הללו הרווחים שלהם כמעט והכפילו את עצמם.

איך לשפר את הרווחים שלכם באתר עם גוגל אדסנס - google adsense
מודעות נתיב בגוגל אדסנס

3. הסירו את מודעת אדסנס מהדפים התחתונים של האתר שלכם והניחו אותם בראש הדף. אל תנסו להסתיר את מודעות הפרסום שלכם, שימו אותם במקום שאנשים יכולים לראות אותם בקלות, אך לא להעמיס את הדף במודעות. תתפלאו כיצד ההבדל בין מיקומי אדסנס יכול לעשות לרווחים שלכם מהאתר.

קשור: מה האלטרנטיבה הטובה לגוגל אדסנס ואדס – לבעלי אתרים ובלוגים

שמירת מודעות ספציפיות

4. שמרו קישורים לאתרים רלוונטיים. אם אתה חושבים שחלק מהאתרים רווחים יותר מהאחרים, הכניסו את המודעות לשמירה בהגדרות אדסנס ונסו לתחזק אותם ולנהל אותם. אם כבר יש הרבה מודעות מהסוג הזה, שימו את הרווחיים יותר למעלה. באופן זה המבקר באתר יראה את המודעות הללו תחילה.

מיקום אוטומטי למודעות אדסנס

5. נסו להפוך את קוד המודעה של אדסנס לאוטומטית לדפי האינטרנט באתר שלכם באמצעות SSI (או בצד השרת הכללי). שאלו את מנהל האתר שלכם או התעייצו עם מישהו מקצועי בתחום אם השרת שלכם תומך ב- SSI או לא. איך אתה עושים את זה? פשוט שמרו את קוד אדסנס – AdSense שלכם בקובץ טקסט, שמרו אותו כ"טקסט אדסנס html "והעלו אותו לספריית השורש של שרת האינטרנט שלכם. ואז באמצעות SSI, הקלידו את הקוד בדפים אחרים. טיפ זה הוא חיסכון בזמן במיוחד עבור אלו המשתמשים במחוללי דפים אוטומטיים כדי ליצור דפים באתר האינטרנט שלהם.

אלה כמה מהטיפים החשובים שעבדו טוב עבור רוב אלה שרוצים לייצר מאות ואפילו אלפים באתרי האינטרנט שלהם. חשוב לדעת כי מודעות מוצגות מכיוון שזה מתאים לאינטרס של האנשים הצופים בהן. לכן התמקדות בנושא ספציפי צריכה להיות המטרה העיקרית שלכם מכיוון שהתצוגות יהיו ממוקדות במיוחד לנושא שאנשים כבר צפו בו באתרים אחרים.

שים לב גם שיש בגוגל אדסנס רבים אחרים שחולקים את אותו הנושא כמוכם. עדיף לחשוב על יצירת מודעה טובה שתהיה שונה וייחודית מעט מאלו שכבר נעשתה. כל קליק שעושה המבקר מהווה כסף נוסף עבורכם, לכן הפכו את את זה לנעים לעין על ידי הפיכת המודעות שלכם למשהו שאנשים בהחלט ילחצו עליו.

טיפים אלו ניתנו על ידי אנשים שבאמת הגדיחו משמעותית את הרווחים שלהם אלו כמה מהטיפים שהם רוצים לחלוק עם אחרים. אם הם איכשהו עשו לאנשים פלאים, אולי זה גם יכול לגרום לכם פלאים והרבה כסף. נסו אותם עבור האתר שלכם וראו את התוצאה שהיא תביא עבורכם.

אם אחרים עשו זאת, אין שום דבר רע לנסות זאת בעצמכם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא