איך לעשות דירוג אתרים בגוגל בקלות

הדרכים על מנת להעלות את דירוג האתר שלכם יכול להישמע קצת מסובך, אך אם תשארו איתנו תבינו כמה זה פשוט. איך לעשות דירוג אתרים בגוגל בקלות:

השיטות הנהוגות להעלאת דירוג מנועי החיפוש עשויות להיראות עבורכם כמו מדע טילים בהתחלה, אך זה לא כך ואולי זאת הסיבה שכנראה נמנעתם מלעסוק בנושא הזה. לכן אנחנו אנחנו כאן כדי להסביר זאת בפשטות – הגיע הזמן להתמודד עם אתר האינטרנט שלך!

איפה אני בגוגל

דירוג מנועי חיפוש גבוה לאתר שלכם הוא כה חיוני, זה בטח אתם יודעים, שאם יש לכם רצון קל ביותר להצליח בעסק שלכם, אין סיבה שתמשיכו לפחד מנושא זה . לפחות 85% מהאנשים המחפשים מוצרים ושירותים באינטרנט מוצאים אתרים דרך מנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ו-בינג, הרעיון של אופטימיזציה של האתר שלכם לדירוג גבוה של מנועי חיפוש הוא למשוך תנועה וכמה שיותר ממוקדת, ככל שהיו יותר לקוחות לאתר שלך אשר יהיו סביר שאנשים יקנו את המוצר או השירות שלכם.

 ככל שהדף שלכם עולה בתוצאות של מנועי חיפוש , התנועה המופנית לאתר שלכם גדלה . זה אומר כמה שיותר אופטימיזציה למנועי חיפוש.

קשור: 5 טיפים לשיפור הכנסות באתר שלך – איך לעשות כסף מגוגל אדסנס כמו שצריך

מידע טכני לדירוג האתר

אתם יכולים להכניס את כל המידע הטכני הקיים באינטרנט כדי להבין כיצד לייעל את דפי האתר שלכם כדי להשיג דירוג גבוה יותר במנוע החיפוש. בנוסף עליכם לבדוק כמה דברים פשוטים בדפי האתר שלכם כמו לבצע התאמות קטנות בתוך האתר, וסביר להניח שבתוך זמן קצר הדירוגים יעלו די מהר. איך עושים זאת:

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא את שורת הכותרת על שלכם בדף הבית ושאר המלל. בידקו את סרגל הכותרות הוא הסרגל הצבעוני בראש העמוד. התבוננו במילים המופיעות שם כשאתה ניגשים לדף הבית שלכם . על מנת להגדיל את דירוג מנועי החיפוש, המילים בשורת הכותרת של דף הבית צריכות לכלול את מילות המפתח או הביטויים החשובים ביותר עבור האתר שלכם , כמובן חשוב שאחד מהם לפחות יכלול אתשם העסק שלכם.

לאחר מכן בץעברו על כל הקישורים שלכם באתר ובידקו את פסי הכותרת בדפים שאליהם אתם ניגשים. כל סרגל כותרות בכל עמוד בודד באתרכם אמור להכיל את מילות המפתח והביטויים החשובים ביותר שנלקחו מהדף עצמו. עם זאת, הימנעו ממילים ארוכות מאוד של מילות מפתח, חשוב שהיו על לפחות שש מילים ומטה. הימנע מחזרה על מילות מפתח מבפר פעמים. בסרגלי הכותרת , וודאו שמילים זהות אינן זו ליד זו.

איך לעשות דירוג אתרים בגוגל בקלות
תמונה-unsplash דירוג אתר למנועי חיפוש

תוכן האתר שלכם

הדבר הבא ואחד החשובים ביותר עבור האתר הוא תוכן האתר שלכם. מנועי חיפוש מציגים לרוב אתרים המכילים תוכן איכותי ולא גרפיקה "מעלפת". הטקסט באתר שלכם חייב להכיל את מילות המפתח החשובות והנחוצות ביותר עבור הנכס שלכם – מיחות המפתח הם הם הלקוחות פוטנציאליים שמחפשים אתכם במנוע החיפוש כדי למצוא את האתר שלכם.

כל מאמר חייב להכיל כ – 300 מילים בכל עמוד לפחות, אך אם הדבר אינו רצוי בגלל העיצוב שלכם, כוונו לפחות למאתיים כמובן עם מלל שנבחר בקפידה המכיל מיחות מפתח. אם אתם רוצים להשיג דירוג גבוה במנועי חיפוש, הטקסט זה איד הדברים החשובים, עם זאת,

על מנועי החיפוש להיות מסוגלים לקרוא את הטקסט, כלומר הטקסט צריך להיות בפורמט HTML ולא גרפי. כדי לגלות אם הטקסט שלך בפורמט HTML, קחו את הסמן ונסה להדגיש מילה או שתיים,  במידה והטקסט הוא HTML. אם הטקסט לא

ידגיש את המלל, זה כנראה הטקסט נכתב בצורה גרפית. במקרה זה, בקשו ממנהל האתר שלך לשנות את הטקסט לפורמט HTML או התייעצו עם בונה אתרים מקצועי כדי להגדיל את דירוג מנועי החיפוש שלך.

קשור: 8 דברים שיש לאתרים בעלי דירוג גבוה במשותף הנמצאים בראש תוצאות החיפוש בגוגל

מטא תגיות

בשלב הבא אנו מגיעים למה שנקרא מטא תגיות. אנו יודעים שזה נשמע כמו משהו מתוך מדע בדיוני, אבל זה פשוט קוד פשוט מאוד. אנשים רבים מאמינים שתגיות מטא הן המפתח לדירוג גבוה של מנועי חיפוש, אך בתכל'ס יש להן השפעה מוגבלת בלבד. עם זאת, שווה להוסיף אותם במקרה שמנוע חיפוש ישתמש בתגיות מטא בנוסחת הדירוג שלהם.

כדי לגלות אם הדף שלכם מוגדר עם מטא תגיות, עליך לגשת לקוד. לשם כך, לחץ על לחצן "תצוגה" בשורת התפריטים של הדפדפן ובחר "מקור". זה יפתח חלון שיגלה את הקוד הבסיסי שהדף דלכם נוצר דרכו.

אם ישנם מטא תגים, הם מופיעים בדרך כלל בחלק העליון של החלון. לדוגמה, מטא תג היה רשום כמטא, שם = "מילות מפתח" תוכן =. אם אינך מוצא את הקוד בשם מטא, בקשו ממנהל האתר שלכם או התייעצו עם בונה אתרים מקצועי כד להכניס אותם. זה אולי לא יעשה הרבה עבור דירוג מנועי החיפוש שלכם, אבל כל דחיפה קטנה עוזרת לקידום האתר.

קישורים חיצוניים לאתר

לבסוף, אנו מגיעים לנושא הפופולריות של קישורים. זהו גורם שהוא חשוב ביותר מבחינת החיפוש ודירוג מנועי החיפוש. כמעט כל מנועי החיפוש משתמשים בפופולריות קישורים כדי לדרג את אתר האינטרנט שלך. פופולריות הקישורים מבוססת על איכות האתרים שאתם "מקושרים אליהם" מדף הקישורים שלכם .

אם אתם מקלידים "בדוק פופולריות קישור חופשי" במנוע חיפוש פופולרי , מנוע החיפוש יראו לכם אילו אתרים מקושרים לאתר שלכם או הכי פשוט לעשות בדיקה בגוגל קונסול. במקרה שאין אתרים רבים המקושרים לשלכם, או שהאתרים המקושרים בעלי דירוג נמוך במנועי החיפוש,

שקלו להפעיל קמפיין לפופולריות קישורים. בעיקרון זה כרוך ביצירת קשר עם אתרים איכותיים ובקשה מהם להחליף קישורים עם האתר שלכם. כמובן שזה דורש מכן קודם לכן לבדוק את הדירוג של אתרי האינטרנט שאתם רוצים ליצור קשר עימם. קישור לאתרים פופולריים ואיכותיים לא רק מגביר את דירוג מנועי החיפוש שלכם, אלא גם מכניס תנועה איכותית יותר לאתר שלכם.

קשור: קידום אורגני בגוגל ובתשלום לחנות השופיפיי שלך

דירוגי מנועי חיפוש חשובים ביותר למסע פרסום מצליח בשיווק באינטרנט. לפני שאתה יוצאים לשכור מומחים לאופטימיזציה למנועי החיפוש, נסו לבצע כמה מהצעדים הפשוטים המפורטים לעיל, ובדקו אם אינכם מצליחים להעלות את הדירוג של האתר שלכם בעצמכם. אל תתעלם מעולם מהגורם החשוב ביותר הזה בקידום הדירוג במנועי החיפוש זכרו, ככל שדירוג מנוע החיפוש שלך גבוה יותר, כך הלקוחות איכותיים יותר יגיעו לנכס שלכם.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא