6 דרכים: איך להרוויח כסף באמצעות לינקדאין

לרשת החברתית הפופולרית יש הזדמנויות רבות להרוויח כסף, במיוחד לאנשים שכבר יש להם עסק או מותג מבוסס. אם לא ניסית אף אחת מהטכניקות האלה בלינקדאין זה הזמן. איך להרוויח כסף באמצעות לינקדאין:

חושב ש- לינקדאין רק מיועדת רק ליצירת קשרים עסקיים ? תחשב שוב. לרשת החברתית הפופולרית יש הזדמנויות רבות למונטיזציה באינטרנט, במיוחד לאנשים שכבר יש להם עסק או מותג מבוסס. 

אם לא ניסית אף אחת מהטכניקות האלה בלינקדאין, ייתכן שאתה באמת משאיר כסף על הריצפה. הגיע הזמן לעדכן את הפרופיל שלך ואם אין לך פתח עוד היום, לחסל את סיפור המותג שלך ולהתחיל ליצור קשרים אשר יניבו לך הכנסה נוספת מהבית. איך להרוויח כסף באמצעות הרשת החברתית לינקדאין ? המשך לקרוא כדי לגלות!

linkedin מה זה בכלל?

איך להרוויח כסף באמצעות לינקדאין
linkedin מה זה – תמונה unsplash

התחלה: הכנה למונטיזציה בלינקדאין

1. בנה את פרופיל הלינקדאין שלך: אינך יכול לעבור ישר מ"פרופיל לינקדאין בסיסי "ל"מכונת ליצירת כסף". צעדים ראשונים. ראשית, עליכם להפוך את פרופיל הלינקדאין למושלם ככל האפשר, כולל הוספת תמונה עדכנית ויפה למראה טוב ומילוי קטע הפורטפוליו המקצועי החשוב ביותר בפרופיל. קורות חיים מספרים לאנשים מה עשית בחיים; העבר מוכיח זאת. לאחר שתעשה זאת, זכור:

~ פרסם כל בוקר … לפחות. אם אתה צריך, השתמש באתר- HootSuite כדי לתזמן את הפוסטים עבור שבוע שלם מראש.

מאמר קשור: איך לעשות כסף מאפליקציית טלגרם

2. ספר את סיפור העסק: פרופיל הלינקדאין שלך לא יכול להיראות כמו אחד אשר מוכן לקבל כל משרה או עסקה. עליכם ליצור בבירור את סיפור העסק שלכם – שליחות של לעצמכם או לעסק שלכם. אתה לא מחכה לקריירה שלך; אתה כבר פועל בשטח, ובאמצע הדרך להשגת מטרה ספציפית שהיא להרוויח כסף בלינקדאין.

~ הוסף את תג הלינקדאין שלך לאתר העסק שלך, בכל מקום שאתה מתאר את משימת הליבה שלך. כמו כן, הקפד להציג פידפקים של לקוחות שאתה מקבל.

3. טיפוח קשרים: אני יודע שבטח התעלמת מהרבה מאותם הודעות "הזמנה להתחבר בלינקדאין". כנראה שהתעלמת גם מהודעות הדוא"ל של "וכך וכך העבודה החדשה". הגיע הזמן לחפור בארכיוני הדוא"ל שלךבפרופיל ולהתחיל להגיב לאנשים. 

ככל שיש לך יותר קשרים וככל שאתה מתקשר עם קשרים אלה, רשת הלינקדאין שלך מתחזקת. חשוב גם לכתוב ולבקש המלצות – לא רק מסוג "המיומנויות הנתמכות", אלא ההמלצות הכתובות בפועל המופיעות בפרופיל שלך. אלה עוזרים להוכיח שאתה אמין וכי יש לך קשרים חזקים עם עמיתים לשעבר והווה.

~ צור קבוצות לינקדאין בהן שוק היעד שלך עוסק, חקור והשתתף באינטראקציות שלהם כדי לראות אילו סוגים נושאים מעוררים מעורבות אצלך. התייחס לנושאים אלה בזרם העסק שלך.
~ העלה קבצים רלוונטיים רבים על בסיס קבוע (לא רק תמונות מעת לעת – pdfs, קטעי וידאו ואינפוגרפיקה כל יום) .
~ שאל שאלות וקיים תחרויות באמצעות פוסטים ממוקדים לקהלים נבחרים בלינקדאין.

השלבים המתקדמים: לשימוש בלינקדאין בכדי להרוויח כסף

4. מינוף המוצר או השירות שלך אשר ניתן למכירה: ישנן דרכים רבות להרוויח כסף בלינקדאין, אך הדרך הראשונה והקלה ביותר היא לרוב ליצור מוצר בר-מכירה . אנשים רבים בוחרים לייצר רווחים ממוצרי מידע (קורסים דיגיטליים), כמו מדריכי מוטיבציה להצלחה,שיווק נכון בלינקדאין. השתמשו בתחום שלכם ותנו הוראות שימוש טכניות לתחומי ההתמחות שלהם. 

מוצרי מידע (נכסים דיגיטליים) היא דרך נהדרת להרוויח כסף באינטרנט מכיוון שהם כמעט תמיד דיגיטליים (ספרים אלקטרוניים ודיגיטליים, קובצי PDF וכו '), כלומר הם לא עולים כסף רב לייצור או למשלוח לבית הלקוח. 

מוצרים אחרים הניתנים למכירה כוללים ספרי עותקים קשיחים וכן מוצרים הקשורים ישירות לעסק שלך. אם אתה מוכר מוצרים בהתאמה אישית, למשל, וודא שאנשים יכולים לקנות את המוצר שלך על ידי לחיצה ישירה לחנות שלך מפרופיל הלינקדאין שלך.

השתמש במודעות המלצות ממוקדות כדי לקדם מוצרים ושירותים ספציפיים

5. הצע שירותי ייעוץ: אם יש לך מומחיות בתחום כל שהו, וודא שאנשי הקשר שלך בלינקדאין יודעים שאתה מציע שירותי ייעוץ. אנשים רבים מרוויחים כסף באינטרנט מדי חודש על ידי שיחה עם עסקים או יזמים אחרים על מה שלמדו. אם אתה עובר במסלול היועץ, וודא שהוא משולב במלואו בעסק שלך – אתה לא רוצה שמישהו יחשוב שאתה ממהר לייעץ לאנשים רק פשוט כי אתה זקוק לקצת כסף מזומן.

מאמר קשור: 4 דרכים: איך להרוויח כסף מפלטפורמת וורדפרס

~ שוב, מיקוד לקהלים ספציפיים באמצעות מודעות המלצות הוא הדרך הטובה ביותר להגביר את המעורבות.

6. קדם מוצרים שותפים: דיברנו על כך הרבה באתר שלנו – שיווק שותפים הHא דרך יציבה להרוויח כסף באינטרנט באופן כללי. בעיקרו של דבר, זה מורכב מפרסום או שיווק וקידום של מוצר או שירות של חברה אחרת בתמורה לאחוז מהמכירות הנובעות מההמלצה שלך.

~ היכנס לקבוצות שלך וענה על כמה מהשאלות שם עם פוסטים רלוונטיים בנושא שיווק רשתות שותפים.
~ פרסם גם את פוסטים עם לינק השותפים שלך במדור הפרסומים שלך, כמו גם שלח אותם לרשימת הדוא"ל שלך בפרופיל.



אלה רק כמה מהדרכים בהן תוכלו להשתמש בלינקדאין על מנת להרוויח כסף או לקדם את המוצר החדש שלכם. יש לך רעיונות אחרים למונטיזציה של לינקדאין? נהנית מהמדריך – על איך להרוויח כסך בלינקדאין? ספר לנו מה דעתך בתגובות.

מוכנים לקחת את העסק שלך לרמות אחרות?

צריכים מוטיבציה? לא יודעים איך להתחיל? אתה צריך יעדים גדולים יותר לחיים? פשוט תטיילו באתר שלנו ותהנו מהרבה מדריכים בחינם שיקפיצו אותך כמה רמות יותר. בהצלחה

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top