5 תוספים מומלצים לוורדפרס לקידום וצמיחת העסק

בעלי עסקים קטנים ברחבי העולם מחפשים תמיד דרכים חדשות להתחבר לקהל היעד שלהם ולהגדיל את רווחיות העסק. הסיכויים הם ששמעתם הרבה עצות שיווקיות שנשמעות טוב על הנייר אך לא עזרו כלל. 5 תוספים מומלצים לוורדפרס לקידום וצמיחת העסק:

אולי בדקת כמה תוספים עבור את הוורדפרס שלך ואין לך מושג מה לבחור. ובנוסף אין לך מושג גם כיצד להוציא לפועל את הרעיונות שלך.

הזינוק בהתקדמות הטכנולוגית בעשור האחרון הביא לכמה הזדמנויות שיווק מרגשות, ללא קשר לתחום שלך. עכשיו אתה יכול להתחבר במהירות עם הלקוחות שלך, לשתף מידע, להפיץ מודעות למותג ולבנות אמון כמו שלא היה מעולם.

תוספי וורדפרס יכולים לעזור לכם להפוך את חלומות השיווק שלכם למציאות. הם מוסיפים שכבת גמישות לאתר שלך המאפשרת לך לקיים אינטראקציה עם לקוחות בדרכים חדשות תוך יצירת מכירות לידים ותנועה רבים יותר עבור העסק הקטן שלך.

היום אנו נבחן 5 תוספים מומלצים בהם תוכלו להשתמש בכדי להרחיב את העסק שלכם על ידי גיוון אסטרטגיה שיווקית לקידום וצמיחת העסק.

מאמר מומלץ: 7 בלוגים ללימוד שיווק שותפים בחינם

תוספים מומלצים לוורדפרס:

1. SeedProd

תוספים מומלצים לוורדפרס לקידום וצמיחת העסק

התוסף הראשון והמומלץ שעליו אנו מדברים היום הוא SeedProd, שהוא כלי שיווק של מצב תחזוקת האתר. הגדלת העסק שלך לפני ההשקה באמצעות קידום מעורבות ודירוג חיונית לצמיחה מהירה של העסק, ו- SeedProd הופך את התהליך לפשוט.

התחל לקדם את אתר הוורדפרס (SEO) שלך על ידי שימוש במילות המפתח החשובות לך בדף הנחיתה , כך שתוכל לבנות אינטרקציה עם גוגל לפני שהאתר הרשמי שלך יעלה לאוויר.

ניתן אפילו להתחיל לבנות את רשימת דיוור אלקטרוני שלך , או להמשיך ולבנות את הרשימה שלך אם האתר שלך ייפול לתחזוקה. הממשק הנקי והקל לשימוש מאפשר לך ליצור דף נחיתה מותאם אישית, פשוט וגמיש למשתמשים כאשר הם מבקרים בכתובת האתר שלך. הוסף אפשרויות שאנשים יעקבו אחריך במדיה החברתית או ירשמו לעדכונים חדשים במספר לחיצות מהירות.

2. Formidable Forms

תוספים מומלצים לוורדפרס לקידום וצמיחת העסק

השני ברשימת התוספים המומלצים – כל אתר וורדפרס טוב זקוק לבונה טפסים כדי לתקשר במהירות וביעילות עם המבקרים שלו. דף ההרשמה לטופס מותאם סלולרי ונמצא גם בתגובות הבלוג שלך ובעוד מקומות ברחבי האתר. 

לתוסף ישנן הרבה תכונות לשימוש ואפשרויות התאמה אישית כמעט בלתי מוגבלות. ניתן השתמש בכונן טפסים לוגי מותנה כדי לפלח את הלידים שלך ולהוריד את העוקבים דרך משפכי המכירה השונים שלך.

רוצה ללמוד עוד על קהל היעד שלך? צור סקר באתר שלך עם שאלות קריטיות על נקודות או מטרות כאב הלקוח ובחן את הנתונים בזמן אמת. התוסף מאפשר לך לפרוט את התוצאות לאורך זמן, כך שתוכלו לאסוף נתונים ניתנים לפעולה אודות הלקוחות שלכם כמו גם על ביצועי התוכן באתרכם.

לתוסף יש גרסת לייט שתוכל לנסות לפני שתשדרג לתוכנת הפרימיום. ראה בעצמך כמה העסק שלך יכול לצמוח משמעותית כשיש לך טפסים המותאמים אישית לאתר.

מאמר מומלץ: 5 יתרונות של שיווק באמצעות תוכן באתר

3. RafflePress

תוספים מומלצים לוורדפרס לקידום וצמיחת העסק

השלישי ברשימת התוספים המומלצים שלנו – אם אתה רוצה להגדיל מודעות ולעודד גולשים במעורבות במדיה החברתית? אם כן, RafflePress הוא התוסף המושלם עבורך. בונה הגרירה והשחרור האינטואיטיבי מאפשר לך ליצור תחרויות באתר שלך שתוכל לשתף בכל פלטפורמות המדיה החברתית שלך.

יש המון דברים שהופכים את תוסף RafflePress לשונה מתוספים אחרים, אבל העיצוב המגיב למכשירים סלולריים בצורה מושלמת הוא אולי אחד התכונות הכי מפרגנות בתוסף. אינך צריך לדאוג ליצירת דף נחיתה לסקרים אשר נראה מדהים בשולחן העבודה,  תוכל לנוח בקלילות בידיעה כי כל האופציות של התוסף RafflePress יעשו עבורכם את העבודה בכל מה שקשור בקידום וצמיחת העסק.

תכונות השיתוף של המדיה החברתית יעילות ביותר גם לצמיחת קהל הגולשים באתר שלך. אתה יכול להציע פרס או מדריך דיגיטלי ולעודד משתמשים לשתף את הפוסט שלך עם תכונת השיתוף הוויראליות, שפותחת רשומה נוספת תוך שיתוף אוטומטי בטופס שלך.

4. Smash Balloon

תוספים מומלצים לוורדפרס לקידום וצמיחת העסק

הרביעי ברשימת התוספים המומלצים שלנו – Smash Balloon הוא עוד תוסף מעולה למעורבות במדיה חברתית, אך הוא מאפשר לך לחבר באופן ייחודי וטוב את פלטפורמות המדיה החברתית ואת האתר שלך. ארבעה מוצרים שונים מהווים את ה- Smash Balloon, כולל כלים לאינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ו- יוטיוב.

לאחר שתתקין את התוספים מתוסף – Smash Balloon הדרושים לך לקידום וצמיחת העסק, תוכל להתחיל לפרסם את עדכון המדיה החברתית שלך ישירות לאתר שלך. זה לא רק שזה עוזר בשיפור קידום אתרים בצורה מושלמת, אלא שהוא גם מייעל שיחות בין משתמשים באתר שלך לבין הגולשים במדיה החברתית.

לדוגמה, אם יש אירוע אונליין גדול, אם מישהו גולש באתר שלך, הוא עשוי לראות את השיחות במדיה החברתית ולהצטרף אליו מיידית. התוצאה היא שתשאיר אנשים שמעורבים באתר שלך, מה שעוזר לעודד את הצמיחה של העסק שלך וקידום האתר.

5. All In One SEO

תוספים מומלצים לוורדפרס לקידום וצמיחת העסק

החמישי והאחרון ברשימת התוספים המומלצים שלנו – כולנו יודעים כי קידום אתרים (SEO) היא עדיין אחת האסטרטגיות החיוניות ביותר שעליך לקחת בחשבון בעת ​​ניהול עסק קטן ובכלל עבור צמחיה אורגנית לאתר שלך. צרכנים מצפים למצוא את התוכן שלך בגוגל, ואם הם לא עושים זאת, אתה יכול להפסיד הרבה כסף, מכירות , לידים ולראות ROI (החזר השקעה) שיווקי נמוך יותר.

תוסף SEO אחת היא תוסף שנועד לסייע לבעלי עסקים לקבל החלטות משמעותיות וניתנות לפעולה בעת העבודה על אופטימיזציה וקידום במנועי חיפוש. תוכל למצוא שפע של תכונות מועילות שיאפשרו לך לשפר את קידום אתרים באמצעות תגיות חיוניות באתר, קטגוריות, מדיה חברתית ותמונות.

אתה יכול אפילו ליצור Sitemap (מפה) של XML ולשלוח אותו ל- גוגל ו- בינג, שמעודד סריקה ומיקום חיפוש . קיימים מגוון תוספים לקידום אתרים עבור וורדפרס, אך ל- All in One באמת יש את כל התכונות הדרושות לך לצמיחה והצלחה מהירה של העסק שלך מיידית.

מאמר מומלץ: 7 דוגמאות לשיפור יכולות הכתיבה

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Scroll to Top