מדריך למתחילים: איך למכור דרופשיפינג באתר בוננזה

לפני שנשתף את מדריך את המדריך למתחילים – איך למכור דרופשיפינג בבוננזה, בואו ונכיר את הפלטפורמה:

לפני שנשתף את מדריך למתחילים בבוננזה, בואו ונכיר את האתר. בוננזה הוא שוק קמעונאי מקוון, שנוצר על מנת להעצים יזמים בכך שהוא משיג קונים חוזרים, האתר עשה מהפכה בעסק עבור סוחרים קטנים באינטרנט. 

האתר העניק דרך קלה בה אתה לוקח את העסק שלך צעד אחד קדימה באינטרנט, כך שתוכל להגיע בסיס לקוחות גלובלי. הכל עניין של פישוט המכירה המקוונת באמצעות התאמה אישית מתקדמת כך שתתאים לצורך העסקי שלך. 

ניתן קבל יבוא מלאי אוטומטי אוניברסלי, בין אם אתה עושה דרופשיפינג או לא, עריכת מוצרים מרובים או שירות קידום החנות, הפעלת קמפיין בהתאמה אישית וחנות אינטרנט עם מאמץ אפס כדי לסדר את העסק האינטרנטי שלך בצורה הפשוטה ביותר.

תקציר על פלטפורמת המכירות בוננזה

בוננזה נכנסה לעסקי השוק קמעונאי מקוון עוד בשנת 2007 במטרה לחסל את המחסומים שרוב האתרים הפופולריים כמו איביי יצרו בדרכם של יזמים קטנים אשר רוצים סך הכל למכור אונליין. 

בפרק זמן קצר הפשטות של המודל העסקי הפכה את בוננזה ליעדים המועדפים ביותר על מוכרי רשת מקוונים בכל העולם. גישת השוק המרכזית של המוכר מקנה לה יתרון ייחודי על פני מתחרים כמו אמזון, איביי ועליבאבא. 

· בוננזה מציעה רישום חינם עבור הסוחרים ללא דמי חנות חודשיים וללא עמלות נוספות.

אתה יכול לגרום למוצר שלך לעלות לחנות בלחיצת כפתור אחת ובוננזה תעביר אותך לפלטפורמות של מגה-קונה ותקבל בנוסף המון מבצעים ראשונים עד שתתחיל למכור את המוצר הראשון שלך, כך שכאשר אם כבר קיימת לך חנות דרופשיפינג באיביי או אמזון, ניתן לייבא את כל החנות בלחיצה אחת יישר לאתר בוננזה.

כאן זה לא רק הפלטפורמה, אלא שמוכרים מקדמים את המותג שלהם ובונים קשרי לקוחות לצמיחה עתידית ורווחית יותר.

· סקר שנעשה למעל 50,000 מוכרים בשנת 2016 מדרג את בוננזה כ"שוק המומלץ ביותר "לפני אמזון, eBay, אטסי וכל המתמודדים האחרים בשוק הקמעונאי באינטרנט.

מאמר מומלץ: איך לפתוח חנות באטסי

· ב"שירות לקוחות "ו"תקשורת", בוננזה דורגו טוב יותר מהמתחרים הפופולריים באותו סקר הגדול.

· אתר יזם 360 ב-2016 דירג את בוננזה כאחד העסקים הטובים אשר בבעלות פרטית בארצות הברית.

· בשנת 2015 החברה זכתה בתואר הנחשק לעסקים קטנים של השנה והמקום הטוב ביותר לעבודה של אתר Best in Biz.

בנוסף בוננזה נבחרה בשנת 2014 לאחד מ" 50 האתרים המובילים "של אתר טיים.

מדריך למתחילים: איך למכור דרופשיפינג באתר בוננזה:

מדריך למתחילים: איך למכור דרופשיפינג באתר בוננזה
חשבון דרופשיפינג בבוננזה

חשוב להכיר לפני פתיחת חנות מסחר בבונזה

בוננזה היא קצת מוזרה במודל העסקי המקוון בשוק הקמעונאי, אך עליך לציית לכמה תנאים בסיסיים כדי להתחיל למכור בבוננזה. להלן כמה מהדרישות הבסיסיות ביותר שעליך למלא, כדי שהרווחים שלך יישארו חוקיים ואחראים, וכמובן תשמור על החנות שלך לאורך זמן.

מכור מוצרים ייחודיים

בוננזה היא שוק מרכזי של המוכר, ומאפשרת להם למכור כל דבר ובכל זמן ובכל עת לכל אחד. אתה מקיים אינטראקציה עם הלקוחות שלך כל הזמן, כך שדווקא ההוכחה והאחריות עומדים בפניך. יש לך רק הגבלה אחת; 

אינך יכול למכור מוצרים לא חוקיים דרך בוננזה. בכל דרך שתנסה, אתה תיתפס ונענש. כך שכאתה מעלה או מייבא מוצרים דרופשיפינג דאג שהם לא עוברים על החוקים של בוננזה.

זכויות יוצרים

אם אתה מתכוון למכור כל מותג פופולרי כמוכר צד ג ', אתה צריך לקבל אישור למכור אותו באמצעות בוננזה. עליך להמציא מסמך רישיון על מנת שהסימן המסחרי שלך יגיע לשוק העולמי. (חשוב להקפיד המון חנויות דרופשיפינג נסגרות מאותה סיבה)

תמחור נכון

לבוננזה יש מודל תמחור מותאם אישית שמציע הנחות מבצעים וקופונים כך שניתן יהיה להנגיש את המוצרים האיכותיים במחיר תחרותי לקונים שלך. מוכרים יכולים לעצב ולפרסם קופונים כרצונם בכדי להתאים לאסטרטגיית הקמפיין השיווקי שלהם. אתה מקבל בחינם את כל ערוצי התקשורת האפשריים כדי לשווק את ההצעות המיוחדות שלך.

מאמר מומלץ: איך למכור תמונות באינטרנט

פיתרונות שילוח

כל מי שמתחיל בתחום הדרופשיפינג יודע כמה בעיות שילוח קיימות. בוננזה מבין את הכאב של הלוגיסטיקה בהגדלת העסק בשוק המקוון. בהתאם, יש לו מספר פתרונות בהתאמה אישית לכל סוגי הצרכים של הסוחרים. אתה בוחר אפשרויות משלוח עם הצעות מחיר קבועות,

משלוח חינם או משלוח מחושב בגיאוגרפיה מוגדרת עבור הלקוח. כשמדובר למשלוח בינלאומי, אתה צריך למלא כמה תנאים נוספים. קיימת חיוב משולב מתקדם במקום כדי להקל על עסק שלך ללא כאבי ראש חשבונאיים.

חיובים וזיכויים

עסקת מוכר-קונה אוטומטית לחלוטין ומשולבת בערוץ הבנקאי שלך. ברגע שקונים מבצעים את הרכישה הסופית מקבלים הודעה והסכום מקבל זיכוי לחשבונך בהתאמות עמלות זיכוי. כך שתוכל לחשב בקלות רווח והפסד, זאת תכונה חשובה לדרופשיפינג.

שיווק קמפיינים

זו תכונה מעניינת ביותר של אתר בוננזה. יש לו פיתרון מאוד גמיש ומותאם אישית לכל סוגי הספקים בעולם. עלייך להחליט רק כמה אתה משקיע בשיווק החנות שלך בבוננזה והאתר מאפשר לך לשאת בעלות בתחילה עד שתתחיל למכור את המוצרים שלך. האופצייה הזאת היא בונוס עבור מתחילים בדרופשיפינג.

קידום ושילוב החנות

אתה רוצה למנף את המרחב המקוון למקסימום של יכולת. אבל אתה מתקשה מאוד לעקוב אחר הפעילות בכל הפלטפורמות הללו. בוננזה מציעה לך את האפשרות לשלב את כל מקומות השוק האחרים. עליכם להוסיף את כל הערוצים האפשריים בזה אחר זה מכיוון שלכל האתרים יש ממשקים שונים.

היתרונות של פלטפורמת בוננזה

טכנולוגיית האינטרנט והמובייל שינתה את הדינמיקה של השוק באינטרנט מבחינת טווח הגעה וחדירה. אתה יכול למכור לכל אחד, בכל זמן ומקום בעולם. עם זאת, האתגר הוא עומס יתר והרבה מידע ללקוח. 

כיצד להישאר רלוונטיים בשוק הגדול הזה, זה המפתח להצלחה. בוננזה מאפשרת להגיע לנראות הרצויה בצורה הפשוטה ביותר. להלן כמה מהיתרונות של מכירה בבוננזה:

מדריך והרשמה לאתר

לבוננזה מערכת רישום ורישום בחינם לגמרי. כל מוכר עם רק שם ומעט הפרטים הקשורים למוצר יכול לרשום כדי להגיע ללקוחות גלובליים ולהתחיל למכור כבר באותו היום. עבור אותם עסקים קטנים אשר טרם בדקו את כוחה של המהפכה הדיגיטלית באינטרנט, בוננזה עשתה התאמה אישית של תוכנית אימונים באינטרנט. 

ספקים מקבלים את ההזדמנות להכיר את הדינמיקה העסקית המודרנית ואת הדרכים להתאמה מהירה. מומחים בתעשייה חולקים את הידע שלהם עד כמה התאמות פשוטות באריזות, בלוגיסטיקה ובפרסומת אשר עשויות להגדיל את העסק שלך. הרעיון הוא לעזור למוכרים באינטרנט להשיג את הפוטנציאל המרבי שלהם, בין אם זה למכור בדרופשיפינג או מוצרים מהבית.

מיתוג החנות

מרבית המקומות הפופולריים בשוק מתמקדים במיתוג אישי, אך לבוננזה יש גישה לבניית מותג מרכזית עבור המוכרים שלהם. הקונים מגיעים לפלטפורמה מתוך אמונה שהם רוצים להשיג מוצרים באיכות טובה במחיר תחרותי ונוח. 

תפקידם של המוכרים לחזר אחר הקונים באמצעות שיווק חכם כך שיוכלו לזכות בבסיס לקוחות נאמן ולקבל קונים חוזרים ונשנים. אז המוכרים מקבלים הערכה טובה יותר מבחינת הכסף המושקע בקידום ובקמפיין ככל שהם מקבלים לקוחות נאמנים.

· הגעה אוניברסאלית

למרחב המקוון אין הגבלת הגבול. לכל השחקנים הרשומים יש גישה לבסיס לקוחות גלובלי. יש להם אפשרות לבחור את הגיאוגרפיה היכן הם רוצים למכור והיכן הם רוצים לשווק. על המוכר להחליט כמה רחוק הוא רוצה לחקור ומה מתאים למודל העסקי שלהם.

· פישוט

אתה נמצא רק 3-4 צעדים מכדי להגיע ללקוחות שלך. אתה צריך להירשם עם מידע ראשוני, ואז לרשום מוצרים ולהפוך אותם לחיות למכירה. זה כל מה שאתה אמור לעשות. אין לך מגבלה על מספר המוצרים ומשתני התמחור. והכי חשוב, אינך צריך לשלם כלום כדי להשתמש בפלטפורמה. אתה משלם רק כשאתה מרוויח.

· תמיכה תפעולית

בוננזה מציעה פיתרון כולל הכולל רישום, שיווק, מכירה, משלוח, חשבוניות ותשלומים. ארגונים קטנים מקבלים גישה לקהל עולמי באמצעות מערכת תמיכה דינמית. זה עוזר מאוד מבחינת היעילות התפעולית, הזדמנויות בעלויות ומכירה. אתה מקבל מספיק זמן להתמקד בשיפור המוצר ובגיווןו יחד עם אסטרטגיית צמיחה.

מה אתה יכול למכור בשוק בוננזה? ורעיונות למוצרי דרופשיפינג

בוננזה בשוק מקוון בו המוצרים מסווגים היטב עם מספר קטגוריות ומותגים מוגדרים. ברגע שלקוח יגיע לקטגוריה ספציפית, האדם יכול להחיל פילטרים לפי בחירה כדי לשכלל מוצרים ולהוסיף מוצר לעגלה כדי סוף סוף לבצע את ההזמנה. להלן כמה מהקטגוריות המובילות שתחתן תוכל לרשום את המוצר שלך ולקבל את תשומת הלב של הלקוחות בזמן אמת:

מדריך למתחילים: איך למכור דרופשיפינג באתר בוננזה

טיפים למציאת מוצרי דרופשיפינג בבוננזה:

אופנה

באתר יש לך קטגוריות של בגדים, נעליים, אביזרים, וינטאג ואומנות', פורמליות ומוצרים לחתונה. בתוך כל קטגוריה, יש לך מותגים, גיל, גודל, צבע, מחיר ומסננים אחרים כדי להקל על תהליך הבחירה. לחלופין, אתה יכול לעבור ישירות למותג ולבחור בהתאם. באופן דומה, יש לך מדור גברים ייעודי עם כל הקטגוריות והפילטרים האפשריים.

מאמר מומלץ: מציאת ספקים מובילים לדרופשיפינג

מוצרים לבית ולגן

תחת קטגוריה זאת יש לכם קטגוריות של אמבטיה, מצעים, ריהוט, עיצוב בית, שיפוץ בית, מטבח וסעודה, מנורות ומאווררי תקרה, אביזרים לחצר, גינה וחוץ. בתוך כל קטגוריה יהיו לך כל המסננים האפשריים כדי לשפר עוד יותר את הבחירה שלך על בסיס צבע, מחיר, גודל וכו '.

קוסמטיקה ובריאות

 קטגוריות של אמבטיה וגוף, תוספי תזונה אימונים וכושר, ניחוחות, טיפוח שיער, בריאות, איפור, טיפוח ציפורניים, טיפוח עור, טיפוח, ראייה,שיער

אומנות ועתיקות

תחת קטגוריה זאת יש לך קטגוריות של אמנות, פריטי אספנות יקרה, עתיקות, מלאכה, מטבעות וכסף מנייר, מזכרות בידור, כלי חרס וזכוכית, מזכרות ספורט.

תיקי גב ויד

אתה יכול לעלות את המוצרים שלך תחת סעיף הזה עם שמות של מותגים. כמעט כל המותגים הגדולים הגלובליים נמצאים בבוננזה כך שתוכלו לקבל מיקום טוב יחסית בחנות.

תכשיטים

 (קטגוריה מובילה בדרופשיפינג) תחת קטגוריה זאת תוכלו לרשום את המוצרים שלכם תחת הקטגוריה של תכשיטי אופנה, תכשיטים משובחים, תכשיטים בעבודת יד, תכשיטי וינטג ', תכשיטי חתונה, שעונים,

מלבד המוצרים העיקריים הללו בחרת לעלות מוצרים תחת קטגוריות אלה, כלומר תינוקות, ספרים, עסקים ותעשייה, מצלמות ותמונות אונליין ופיזיים, טלפונים ניידים ואביזרים, מחשבים וטאבלטים, מוצרי צריכה, מוצרים דיגיטליים, בובות ודובים, DVD וסרטים , מוסיקה, כלי נגינה וציוד, חלקים ואביזרים, ציוד לחיות מחמד, שירותים מיוחדים, ציוד ספורט, כרטיסים וחוויות, צעצועים ותחביבים, נסיעות, משחקי וידאו וקונסולות משחקים וכל השאר.

המדריך למתחילים: מה אתה לא יכול למכור בדרופשיפינג בוננזה ומה כן

בהתבסס על דרישות רגולטוריות וחוקיות, הנה כמה מהמוצרים שלא תוכל לעלות למכירה בבוננזה.

· מוצרי אמזון ואביזרים למכשירי אמזון

מוצרים לבעלי חיים ומוצרים מן החי

· אביזרי רכב

· טיפולי ומוצרי קוסמטיקה, עור ושיער

· מטבעות עתיקות, ומטבעות הובי, כסף וכרטיסי מתנה

· תוספי תזונה לכושר ודיאטה

· ספרים דיגיטליים וספר לימוד

· תרופות וציוד לתרופות

· פריטים מזויפים, חיקויים או ביטולים חוזרים (עשה מחקר קודם)

· מזון ומשקאות מורשים לצרכן (עשה מחקר לפני)

מה אסור למכור

· פריטי הימורים והגרלות פומביות

· פריטים לא מסוכנים ומסוכנים, סכינים וכו'ו

· חומרים פוגעניים ותרופות

מוצרי טבק או אביזרים לניקוטין

· כלי נשק ופריטים קשורים

· מוצרים או מוצרים שפג תוקפם או מכל סיבה

תוכן למבוגרים

פריטים אסורים אחרים

מהם התנאים הנדרשים למכירה בבוננזה?

כאזרח שומר חוק, עליכם למלא תנאים מסוימים לעסק בכל גיאוגרפיה בעולם. להלן כמה דרישות מינימליות בסיסיות להיות מוכר בבוננזה:

אתה לא צריך להיות רב סרן כדי לעשות עסקים באינטרנט ובכלל דרופשיפינג או שאתה צריך להיות תחת אפוטרופוס כלשהו.

עליך להיות אחראי לכל המוצרים והשירותים הקשורים אליך אשר תחת החנות שלך.

לספק כמובטח ללקוח ולפי תנאים.

דבוק בהתחייבות למחיר שלך, אך תשנה מחירים בכל יום, בהנחות , וקופונים.

· השתמש בפרסומות וקמפיינים בשיקול דעת ובחוכמה.

· מילוי רשמיות הקשורות למס, תלוי במדינה בה אתה מתגורר

· לשמור על קשר בריא עם הלקוחות.

מדיניות משלוח והחזרה שקופה מול הלקוח. בעיקר כשמדובר בדרופשיפינג

עמלות מוכר (סוחר) בבוננזה

אין עלות לעלות מוצרים בבוננזה. אתה מקבל את האפשרות להציג את המוצר בפני העולם ללא עלות כלל. אתה משלם כשאתה מוכר. אם הגעת לסף המוצרים (פרט חשוב בדרופשפינג, בעיקר למתחילים), הפלטפורמה מתחילה לגבות עמלה שולית כלשהי בהתאם לערך ההצעה הסופי (FOV). העמלה משתנה בהתאם לערך ההזמנה, בין אם היא פחות או יותר מ- 500 דולר.

FOV תחת 500 דולר אתה צריך לשלם 3.5% מ- FOV עבור דוכנים סטנדרטיים בחנות ולהגדיל יותר מ- 500 דולר FOV, אתה צריך לשלם 3.5% מ- FOV בתוספת 1.5% מהסכום מעל 500 דולר. יש עלות מינימום של $ 0.50.

בהצלחה

7 thoughts on “מדריך למתחילים: איך למכור דרופשיפינג באתר בוננזה

    1. היי תודה על השאלה. לומר לך מה הכי טוב זה קצת קשה, כי הכל תלוי בך, הייתי ממליץ להתחיל למכור תמונות דיגיטליות או פיזיות דרך פלטפורמת אטסי . בהצלחה

    1. העלאה ראשונית 0.2 ומתחדש כל 4 חודשים. שוב אטסי זאת זירה מעולה עם מיליוני קונים ביום, שווה ללמוד את הפלטפורמה. בהצלחה

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא