איך להרוויח כסף באינטרנט על ידי בניית קורסים דיגיטליים בנושאי צרכים עסקיים

ישנן דרכים רבות להרוויח כסף באינטרנט , אך מכירת קורסים דיגיטליים וחומרי הדרכה היא אחת השיטות הטובות ביותר. הסיבות לכך הן רבות, כמו עלויות נמוכות לפלטפורמה ליצירת קורס, למוצרים דיגיטליים יש מרווח רווח גבוה במיוחד ויש צורך בלתי נגמר בחומרי הדרכה באיכות טובה באינטרנט לעסקים, אנשים ועסקים מוכנים לשלם הרבה כסף להדרכות דיגיטליות:

פשוט תסתכל על מה ש- Udemy יצרה בפרק זמן קצר כל כך עם השוק הדיגיטלי שלהם לקורסים באונליין וחומרי הדרכה להורדה כמו PDF. באתר יש כיום מעל 18 מיליון תלמידים ולמעלה מ- 29,000 מדריכים עם תוכן לאתר שלהם – וכל זאת תוך כדי עבודה על מודל עסקי של rev-share. כמובן ש-בישראל יש את אסכולי ו myco שם תמצאו קורסים אונליין בחינם ובתשלום.

איך להרוויח כסף באינטרנט מקורס דיגיטלי למגזר העסקי

החלק הקשה ביותר בתהליך יצירת קורס דיגיטלי הוא לדעת מה ליצור ואיך אתה הולך למכור אותו. אם זה משהו שאתה באופן אישי יוצר ומקדם, זה אמור להיות משהו סביב המומחיות שלך ומשהו שאתה מכיר. דוגמה מושלמת לכך יכולה להיות אם אני מתכוון ליצור קורס שיווק שותפים או בלוג של בנושא תוכנית שותפים. מכיוון שכבר יש לי בנושא הזה ובעקבות המקצועיות שלך, זה פשוט הגיוני עבורך לבנות משהו בעל ערך לקהל שלי. מאמר נצפה: איך לעשות כסף מקורסים דיגיטליים

היום אנו נבחן בכמה דרכים שונות שתוכלו להתחיל בהם על מנת ליצור קורסים דיגיטליים מוצלחים, ובמקביל לבצע קצת תכנון מקדים ומחקר נישות בתהליך היצירה. ככל שתבצעו יותר מחקר לפני כן, כך יהיה לכם קל יותר להצליח בהמשך הדרך.

איך להרוויח כסף באינטרנט על ידי בניית קורסים דיגיטליים בנושאי צרכים עסקיים
בניית קורסים דיגיטליים

צור מסלול סביב צרכי העסק והקהל שלך

כאשר הגיע הזמן ליצור קורס באינטרנט או תוכנית עסקית, תצטרכו להסתכל על זה משתי נקודות מבט שונות. האם אתה מתכוון למכור לעסקים ולמותגים ברשת, או לאנשים שרוצים ללמוד משהו? אם אתה מתכוון למכור לעסקים ולמותגים, סביר להניח שתצטרך לעבור קורס מקצועי יותר, או לעשות מחקר מעמיק בגוגל בנושאי כלים עסקיים ומיתוג, לאחר מכן תהיה לך גם את היכולת לגבות הרבה יותר כסף עבור זה. עסק חכם תמיד יוציא כסף על ערך נוסף עבורו, ואם הם עומדים להפיק ערך ממשהו, זה בדרך כלל לא מוחלט עבורם להשקיע בהם.

מצד שני, אם אתם מתכוונים ליצור קורס המיועד לאנשים שרוצים ללמוד משהו, עליכם לוודא שתמחרו אותו נכון. לדוגמה, אם הייתם יוצרים קורס איך להרוויח באינטרנט על ידי פתיחת בלוג, יהיה קשה למכור אותו במחיר גבוה מכיוון שסביר להניח שהקהל שלכם כבר לא הגיע עם אתר או בלוג. ההבדל בין שתי דמוגרפיות אלו יכול להיות גורם תורם עצום להצלחת העסק שלך.

היצמדות לפרספקטיבה 'עסקית', דוגמה אחרתטובה לאופן שבו אתה יכול לקחת דוח בענף קיים ולהפוך אותו להרבה יותר דרך בניית קורס דיגיטלי לעסקים, היה זה דו"ח זה על  "10 רעיונות לשיפור מכירות אצל העובדים שלך". עסקים עוסקים בפרודוקטיביות והם לא רוצים דבר יותר מעבר להשקעת כסף בחברה שלהם בכדי לראות החזר ROI טוב יותר בטווח הרחוק.

באשר ליצירת קורס סביב הנושא העסקי, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעבור לצורך העניין על רשימת "10 רעיונות לשיפור מכירות אצל העובדים שלך", ואז ליצור סרטון וידאו קצר בנושא או מדריך PDF פשוט להורדה. זה די והותר לעסק להשקיע בו כמה עשרות שקלים או מאות תולי בהשקעה, ואז לעלות אותו לפלטפורמה למכירת קורסים דיגיטליים. יחד עם זאת, אתה יודע שהתוכן והעצות שאתה ממליץ עליהם איכותיים ובעלי ערך, מכיוון שהם מבוססים על דו"ח קיים, כמובן אחרי נגיעות ושיפור שלכם.

זה אולי נראה בהתחלה מטופש, אבל זו למעשה הזדמנות מושלמת עבור מישהו לקחת נתונים קיימים שכבר קיימים שם ולהמיר אותם לפורמט וידאו שקל יותר להפיץ ולצרוך אותו ברשת או במדיה החברתית. כשמדובר במעורבות ולמידה של משתמשים, הווידאו המקוון נצרך ונקלט בקצב הרבה יותר מהיר מאשר טקסט כתוב. הסטטיסטיקה העדכנית ביותר בענף הווידיאו מוכיחה כי וידיאו הוא כעת מבוקש יותר מאי פעם, במיוחד עם השימוש בסמארטפונים כמגמת עלייה – וכך תלמידים לומדים כיום את הקורסים וידיאו.  יצירת תוכן PDF ותוכן כתוב לקהל שלך פשוט משאיר פער עצום הן בהיקף הקהל והן בהכנסות הפוטנציאליות.

איך ואיפה אפשר ליצור ולמכור את הקורס הדיגיטלי

עם החלק הקשה ביותר להבין על מה עומד לעבור הקורס שלך, מהדרך, הגיע הזמן לשקול את האפשרויות שלך להרכיב את המסלול שלך ובאיזה פלטפורמה למכור אותו. ישנן דרכים רבות להשיג זאת – חלקן פשוטות יותר, חסכוניות ומהירות יותר מאחרות, כמו שצייתי בתחילת המדריך למעלה את האתרים בישראל אסכולי ו myco והאתר הבינלאומי והגדול בעולם לנכסים דיגיטליי Udemy.

התוכן במסגרת הקורס שלך הולך צריך להיות חשוב בעל ערך וכזה שנותן מענה לכאב של הלקוחות שלך, אך הדרך בה אתה מעביר אותו לקהל שלך תהיה חשובה עוד יותר להצלחתו. להלן מספר נקודות תבליטים שיעזרו בתהליך יצירת הקורס, תוך הקפדה על הקלדה של התוכן שלכם.

  • וידאו הוא המפתח, אך קבצים מצורפים וגיליונות פעולה של PDF הם גם בעלי ערך גדול
  • בעת יצירת סרטונים הדיגיטליים, הקפד להשתמש ב- PowerPoint או ב- Keynote
  • עדיף ליצור סרטונים קצרים יותר לעומת סרטונים ארוכים יותר לבעיות בטווח הקשבה, אנשים מאבדים את זה בסרטונים ארוכים
  • חלק את חומר הקורס שלך לקטעים ומודולים שונים לצפייה קלה ונעימה יותר
  • ארח את קורס הווידיאו שלך באמצעות מארח וידיאו אמין כמו YouTube, Wistia או Vimeo , כאלה שאנשים כבר משתמשים ומכירים
  • אם אפשרי, הכנס סרטון של עצמך המדבר בפינה של כל סרטון, זה מעלה את האמינות שיש מישהו מאחורי כל זה
  • וודא שיש לך ציוד הקלטה באיכות גבוהה כך שהשמע שלך יהיה מקצועי וכמובן גם הצילום

איך להרוויח כסף באינטרנט מקורס דיגיטלי למגזר העסקי
לימוד קורסים דיגיטליים

בנוסף לתכנון יצירת הקרוס , איך אתה הולך ליצור את הקורס האינטרנטי שלך, תצטרך לשקול גם את האפשרויות שלך למכירתו באופן דיגיטלי. כאמור בתחילת המאמר, Udemy ואסקולי הם אפשריות למכירת קורסים מקוונים – עם זאת, מרבית הקורסים באתר מוזלים מאוד ויכולים להימכר במחיר של עד 40 שקל כל אחד. MYCO היא אופציה נהדרת ומעמידה את מסלול המכירה באופן מיידי מול מיליוני קונים פוטנציאליים, אך יחד עם זאת, אינך הבעלים של נתוני הלקוחות ואין לך דרך לעקוב או למכור להם שוב את הקורסים שלך.

זה הזמן הטוב ביותר ליצור ולמכור קורסים באופן דיגיטלי באינטרנט

אם אי פעם הייתה לך תשוקה או מומחיות למשהו ורצית לנסות להרוויח מזה כסף באינטרנט, זה הזמן המושלם להשקיע את זמנך ביצירת ומכירת קורס דיגיטלי. מכיוון שיש כיום למעלה מ- 2 מיליארד משתמשים במדיה החברתית ואפשרויות מיקוד דמוגרפיות / אינטרסים הזמינות באמצעות מודעות פרסום בפייסבוק, ואז לשווק אותו בצורה יעילה ככל האפשר. אם אתם מתכוונים לתמחר את הקורס בטווח של 2000 שקל ומעלה, מומלץ לעשות וובינר ,

מכיוון שזה יאפשר לכם לעסוק באמת בקהל שלכם ולמכור מראש את הקונספט, ובמקביל לתת להם קריאה לפעולה בסוף הסמינר המקוון. זוהי גם דרך נהדרת לבנות רשימת תפוצה תוך כדי התהליך.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא