5 דרכים איך לעשות כסף באינטרנט בכל גיל

אם אתם מחפשים דרכים להרוויח כסף בבית בקריאייטיב, אתם בהחלט לא לבד. זמנים לא בטוחים אלה משפיעים על כל חלק מחיינו, וקריאייטיב קיים בכל מקום, למדו לנצל את ההשפעה של מגפת הקורונה . אירועים שבוטלו והכיבוי המסחרי השפיעו במיוחד על הקריאייטיב דיגיטל, לכן מומלץ למצוא מקור הכנסה חלופית או נוספת עד שהחיים יחזרו לשגרה: איך לעשות כסף בכל גיל:

ריכזנו רשימה של דרכים בהן תוכלו להשתמש בכישוריכם היצירתיים בכדי להרוויח כסף מבלי לצאת מהבית. גנזנו כל רעיונות שיחייבו גם את סניף הדואר. המשך לקרוא את חמשת הרעיונות שיכולים לעזור לך להרוויח כסף מהנוחות של הבית שלך.

לקבלת רעיונות נוספים שיעסקו אתכם עסוקים, תוכלו לוודא שכלי העיצוב הגרפי שלכם מעודכנים, או לבדוק את המשאבים המקוונים בחינם עבור אמנים ומעצבים . רוצים מאמרים נוספים על הכנסה מהבית כנסו לאתר שלנו pakoes.

1. מכירת תמונות למאגרי תמונות באינטרנט

אם יש לך ספריית תמונות עמוסה בתמונות מדהימות שלא ראו את אור היום, תוכל להשתמש בהן היטב. אתרי מניות ישלמו לך עבור הצילומים שלך, שיכולים להיות כל דבר, החל מצילומי חג ועד צילום טבע בטבע. ישנם כמה אתרי צילום שונים של מאגרי תמונות שאפשר לגשת אליהם, כאשר שיעורי העמלה ממוצעים בכ- 25% (חלקם יותר, חלקם פחות). נסה את Getty Images , Shutterstock ו- Dreamstime כדי להתחיל. זו דרך מצויינת להרוויח ממנה הכנסה נוספת, צלמים רבים מוצאים זאת דרך מהנה להרוויח כסף נוסף בכל חודש. 

הערה: אנו לא מעודדים אף אחד לצאת עם המצלמה שלו בחיפוש אחר צילומים חדשים, זה חל רק על תמונות שכבר צילמתן שמעלות אבק במעמקי המחשב. 

2. מכרו הדפסים דיגיטליים באטסי או באינסטגרם

איך לעשות כסף באינטרנט  בכל גיל
למכור תוכן דיגיטלי באטסי

Etsy אטסי לא נועד רק למכירת עבודת יד, אתה יכול גם למכור קבצים דיגיטליים להורדה. יוצרי קריאייטיב יכולים לנצל זאת על ידי שימוש בכישורי העיצוב הגרפי שלהם למכירה טובה ומכירת הדפסים ואיורים באופן דיגיטלי. אתה יכול להציע פורמטים שונים, כגון כרזות קיר שניתן להדפיס, או להציע מבחר של כרטיסים יפים שאנשים ישלחו לאהוביהם. 

אינסטגרם היא גם מקום נהדר למכירת האמנות הדיגיטלית שלכם, באמצעות שופיפיי Shopify , פלטפורמת הקניות המקוונת. עדכון אינסטגרם שאוצר להפליא הוא חלון ראווה נהדר, וככל שיש לך יותר מעורבות ועוקבים, כך אתה צפוי למכור יותר. מדריך איך להגדיל את חשבון שלכם הטיפים שלנו להגדלת מעורבות באינסטגרם . 

3. התחל ללמד שיעורים מקוונים (אונליין) – נכסים דיגיטליים

בימים האחרונים התרחש פיצוץ של תוכן בחינם באינטרנט, שמכוון לילדים ומבוגרים שנתקעו בבית. אבל אתה לא צריך לתת ערך בחינם. יש שפע של מיומנויות רצויות שאנשים בבית יהיו להוטים ללמוד, אז למה לא ליצור תוכן עבור אתרי חינוך מקוונים כמו Udemy או Skillshare  וMyco הישראלית? 

אתה יכול למכור את הקורסים שלך לאנשים המנצלים את כל הזמן הזה כדי ללמוד דברים חדשים. כל מה שאתה צריך זה מצלמת סמארטפון טוב שתצלם את עצמך . ישנם אלפי קורסים שכבר הועלו, המכסים נושאים יצירתיים מצילום לעיצוב אתרים, ותוכלו להצטרף לתמהיל. רק ודא שאתה חושב על איזו תובנה ייחודית אתה יכול להציע. מאמר דומה: איך להרוויח כסף מנכסים דיגיטליים

איך לעשות כסף באינטרנט  בכל גיל
מייקו קורסים דיגיטליים

4. Set up a Patreon

פטרון הוא פלטפורמת בינלאומית התומכת באמנים באמצעות הכנסה קבועה ואמינה מצד תומכים. בתמורה להטבות כמו תוכן בלעדי, מעורבות ביצירות שלך או תובנה לתהליך היצירה שלך, התומכים משלמים מנוי חודשי. זה יוצר תחושה נפלאה של קהילה ומועיל לאוהבי האמנות והקריאייטיב כאחד. 

5. צור ומכור לוגו ועיצובים

מדוע לא ליצור לוגו משלך למכירה? ישנם מספר מסלולים שונים שכדאי לבחור במכירת גופנים משלך. ראשית, אתה יכול לגשת לאתר YouWorkFor Theme . הם יעבדו איתך כדי לצמצם את הלוגואים והעיצובים שלך, מעבר ללספק שירות לקוחות כמו גם שירותים אחרים. לאחר מכן הם יעניקו לך קיצוץ בעמלה לאחר שתמכור.. 

לחלופין, אתה יכול למכור לוגו משלך באמצעות את הקמעונאי  MyFonts . הם לא יספקו שום שירות מלבד פלטפורמה למכירת העיצובים שלך, אך הם מקבלים רק גופנים באיכות מסוימת.

איך לעשות כסף באינטרנט  בכל גיל

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא