איך לעשות כסף מעיצוב תמונות בפינטרסט – pinterest

רוב מעצבי התמונות לא יודעים שאפשר להרוויח כסף בפינטרסט. רבים רואים באתר הזה מקום מעניין לראות שם תמונות וסרטונים מתכונים ועבודות יד, ובעוד שאתה יכול לעשות את כל הדברים האלה ולהרוויח כסף, פינטרסט הוא למעשה כלי חזק מאוד ליצירת הכנסה מהבית: 

בפינטרסט משתמשים 250 מיליון איש בחודש , ו 84 אחוז מהמשתמשים משתמשים בו כאשר הם מחפשים משהו לקנות. זה אומר שכמעצב, מאייר או אמן, זה המקום האידיאלי לקדם את עצמך וכל דבר שאתה מנסה למכור – בין אם זה השירותים שלך או המוצרים שלך. אם אתם מחפשים למכור יותר באינטרנט אז מעולה גם למסחר אלקטרוני זה אומר שתוכלו גם לקדם את החנות האינטרנטית שלכם. 

אבל איך אתם יכולים להשתמש בצורה הטובה ביותר בפינטרסט? איך אתם יכולים להשיג יותר עוקבים? כמה סיכות צריך לשמור ביום? ואיך אתה יכול להפוך את הסיכות שלך לכסף?

כדי לגלות זאת עקבנו" אחרי מי שעושה כרגע כסף מפינטרסט כדי לגלות את הסודות להצלחה.

מאמר נצפה: איך להרוויח כסף משיווק שותפים באתר / בלוג שלכם

1. מה חשוב בפינטרסט בעת יצירת התמונות

הבלוגרית והסופרת עטורת הפרסים,   ויקי פסאריאס משתמשת בפינטרסט מאז 2012. הפלטפורמה היא המפנה השני בגודלו לבלוג שלה לאחר תנועת חיפוש במנועי החיפוש, וממוצע מיליון משתמשים ייחודיים מבקרים בעמוד הפינטרסט שלה מדי חודש. ויקי דואגת לחשוב על פינטרסט כאשר היא יוצרת תמונות לבלוג שלה – דבר שרבים מתעלמים ממנו. "עכשיו יש לי התאמה של תמונות הניתנות לצבע כמעט בכל פוסט בבלוג בנוסף לתמונות עריכה," היא אומרת.  איזה תמונות מצליחות בפינטרסט? תמונות ארוכות ודקות נוטות להתבלט, אך חוץ מזה, פינטרסט פועלת כמו כל פלטפורמה אחרת. "אני חושב שהעובדה שאני מעדיף תמונות גבוהות ומושכות עין ויפה בהחלט מושך אנשים", אומרת ויקי. אל תשכחו שאתם יכולים גם להצמיד קטעי וידאו בסיכות ישירות מיוטיוב. מאמר נצפה: איך לעשות פרסום ממומן ואורגני בפינטרסט

2. שמור סיכות בפינטרסט באופן קבוע

קל פשוט ללחוץ על 'סיכה', אך משתמשי הפינטרסט המצליחים ביותר שומרים את הלוחות בזהירות. ויקי ממליצה להחזיק "100 לוחות לכל היותר עם מינימום 40 סיכות ללוח." היא גם ממליצה להשתמש בתמהיל של סגנונות תמונה שונים, למשל, "שילוב של תמונות הניתנות לצמיד, כלומר טקסט על תמונה, ותמונות עריכה ללא טקסט גם כן, כדי לפנות לכל המרמזים."

פביאן בראל , המכונה גם מר גביע, מסכים כי האצרות היא המפתח. הוא משתמש בפינטרסט כדי לקדם את מוצריו מאז 2010, ויש לו למעלה מ 55,000 עוקבים, כלומר, פינטרסט עכשיו מרוויחה לו כסף. הוא מעדיף תמונות שיש להם נושא. "אני אוהב אנשים שהם יצירתיים עם התמונות שלהם, לפי סדר או לפי מרקם," הוא אומר. התמונות שלו כוללים צבע, יין, קוביות עץ . גם כן המון תנועה מקושרת לבלוג שלו מפינטרסט.

כשמדובר במה לפרסם, ממליצה ללכת עם הבטן שלך. "הצמד את מה שאתה אוהב," היא מוסיפה. "זה נשמע פשוט, אבל כמו בקידום אתרים, קהל דומים לו ימצא אותך אז אל תדאג אם אתה חושב שאתה האדם היחיד בעולם שרוצה לעשות זאת."  כדאי גם להציע לקהל שלך קצת תוכן שהוא יכול ללמוד מהם עם ערך. מציעה טיפים לבלוגים, הוראות שימוש, הדרכות ומתכונים מהירים, ואמנים יכולים לכלול גם צילומי WIP וסרטוני תהליכים מהירים.

3. צור פרופיל עסקי

אם אתה משתמש בחשבון פינטרסט אישי, המעבר לחשבון עסקי הוא כנראה הדרך הקלה ביותר לעזור לך להבין את הפלטפורמה ואת מקומך עליו. גלה כיצד לעבור לפרופיל עסקי  חשבון עסקי כאן .

לאחר שיש לך חשבון עסקי, אתה יכול לראות את רשמי הפוסטים שלך ולקבל תובנות לגבי הקהל שלך – לגלות ערכי מפתח כמו הגיל הממוצע שלהם ואיפה הם נמצאים. אם יש לכם חשבונות עסקיים בפלטפורמות אחרות תוכלו להשוות נתוני סטטיסטיקה, ולהתאים את הפוסטים שלכם בהתאם.

איך לעשות כסף מפינטרסט

4. הצמד תוכן של אנשים אחרים

"פינטרסט אינה אינטראקטיבית באותו אופן כמו אינסטגרם, פייסבוק או טוויטר,"  "לא מתקיימת שם שיחה ובמובנים רבים היא מציעה לך אפשרות לנוח מזה." זה לא אומר שאסור להצמיד תוכן מאנשים אחרים. "עשה מחקר ועקוב אחר חשבונות שתופסים את עינך (עם מעקב גדול וקטן כאחד) והקדיש זמן להדביק את התוכן של אחרים כמו גם את שלך", שאוהב לאזן את הדף שלה עם 60 אחוז מהאחרים. התוכן של האנשים, ו -40 אחוז משלך. "הצטרפו גם ללוחות בקבוצות עם קהלים גדולים וככה הפינים שלך יקבלו חשיפה גדולה יותר, שמפנים לבלוג / האתר שלך, יראו יותר מאשר רק את מי שעוקב אחריך."  

5. פרסם בקביעות

כמו ברוב הפלטפורמות, ככל שתפרסמו יותר, תוכלו לצאת מהפלטפורמה. "כשיש לכם פרויקט חדש, או שאתהם רואים תמונה שאתה אוהבים והיא מתאימה לאחד הלוחות שלכם ואתם לא רוצים לאבד אותה."  נסו לקבוע לעצמך לוח זמנים ולהיצמד אליו. פרט חשוב בקידום החשבון העסקי שלכם.

5. הכנס מילות מפתח בביוגרפיה שלך ובתיאורים שלך

איך לעשות כסף מפינטרסט

חשuב על פינטרסט כמעין גוגל לתמונות, אז הגיוני שלהכניס מילות המפתח הנכונות תוביל לכך שאנשים רבים יותר ימצאו את התמונות שלך. לשם כך תוכלו לחשוב באיזה סוג מילים אנשים עשויים להשתמש כדי לחפש את התוכן שלכם, למשל קידום אתרים ֳֳֳseo#, ולהוסיף את המילים לאזורים מרכזיים בפרופיל הפינטרסט שלכם. אם תרצה לעשות מחקר מעמיק יותר בנושא מילות מפתח, תוכל גם להשתמש בכלים כמו מגמות גוגל כדי לחקור יותר.

היכן כדאי להוסיף מילות מפתח אלה? ראשית, אתה יכול לייעל את הביולוגיה שלך כך שאנשים ימצאו אותה, ויידעו מי אתה בדיוק כשהם נוחתים בדף שלך. חשוב על מי עשוי להסתכל על הלוחות שלך, ונסה לאצור כראוי. אם אתה מוכר דבר אחד במיוחד, למשל הדפסי תמונות של סלבס, כלול את זה בביולוגיה שלך. אתה יכול גם להוסיף מילות מפתח בטקסט alt של התמונה שלך, בתיאור התמונה שלך כמו גם בלוחות שלך. במקום שיש פשוט לוח שנקרא 'עיצוב', עבור על משהו ספציפי יותר.

6. התמקדו בעשייה

כמו רוב הפלטפורמות, להרוויח כסף בפינטרסט יכול לקחת קצת זמן. דגש תחילה בבניית הפרופיל והקידום שלו בהתאמה אישית של תמונות מושכות חזותית, וודאו כי תכללו קישור לאתר שלכם במידת האפשר – כמו גם בביוגרפיה שלך.  "אל תנסה להרוויח מזה כסף, תהיה עצמך וגע באנשים עם האישיות שלך והכסף יגיע",  "שתף את העולם שלך ואת היצירות שלך.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא