הדלפה: העיצוב של – אייפון פרו מקס 12 מצלמה משופרת ועיצוב דמוי אייפון 5

אייפון הדגל הבא של אפל החל לקרום עור וגידים באמצעות מגרש של שמועות. היום אולי נראה את המבט הראשון של מה שמאמינים כי הוא הדגם האיכותי ביותר של הדגם האייפון 12. בסרטון חדש, AllApplePro המשתף מספר דגמים של מכשירי iPhone 12 Pro Max שנמצאים בקנה אחד עם כמה דוחות קודמים וחושף עיצוב שיש לו הרבה מהמשותף עם ה- iPad Pro האחרון .

כפי שדווח קודם לכן , ה- iPhone 12 Pro Max מחליף את הקצוות המעוקלים באלה מפלדת אל חלד שטוחה ופינות מעוגלות בצורה חדה יותר – מה שגורם לו להיראות כמו אייפון 5. גבוה בהרבה. התצוגה כבר לא עוטפת את הצדדים וגם על גבי זה, אפל הצליחה לכרות את הלוח הקדמי עוד יותר, לייצר חזית כמעט מקצה לקצה. מכשיר ה- iPhone 12 Pro Max גם דק יותר בהשוואה לאייפון 11 Pro Max הנוכחי . מאמר נצפה: הכנסה פסיבית מעבודה מהבית

החריץ הצטמק גם כן וכעת הוא דומה ל- OnePlus 6. הוא עדיין מכיל אותו מגוון חיישנים. אפל ביצעה גם קומץ שינויים קלים בחזית של המצלמה האחורית בכדי להכיל מערכת לידר, חיישן נוסף לחוויות מציאות Augmented Reality שאפל עוד התחילה עם הדגם של ה- iPad Pro האחרון.

הדיור עצמו כעת זהה לזה שנמצא ב- iPad Pros החדש, מה שאומר שהעדשות הבודדות אינן בולטות כל כך, וכדי לאפשר זאת, בליטת המצלמה בכללותה הועלתה עד כה מעט. מה שכן, אפל הרחיבה את קווי האנטנה לקישוריות 5G ל- 1.83 מ"מ לעומת ה- 1 מ"מ של ה- iPhone 11 Pro . מאמר נצפה: איך בונים אתר מכירות באינטרנט

מעניין לציין כי מכשיר ה- iPhone 12 Pro Max הוא שנשא מחבר חכם להתאמה עם אביזרים רשמיים כמו ה- iPad Pro. ברור שאפל בוחנת דרכים לאפשר למשתמשים לנצל את המסך הגדול בגודל 6.7 אינץ 'של הטלפון. אנו לא יודעים עדיין איזה אביזרים אפל מפתחת, למרבה הצער.

בנוסף ל- iPhone 12 Pro Max, ככל הנראה לאייפון 12 Pro הקטן יותר יהיה המראה החיצוני זהה לטענתו של אתר בלומברג בדיווח לאחרונה. על פי הדיווחים, אפל תשיק השנה בסך הכל שישה מכשירי דגל של אייפון, אולם חלקם עשויים להתעכב בגלל נגיף הקורונה. באשר למפרט, כל מה שאנחנו יודעים לעת עתה הוא שכולם יפעלו על ערכת שבבים A14 מעודכנת ותכלול מצלמות משופרות.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא