10 המלונות הכי יקרים בעולם

האם תהיתם פעם מה המלון הכי יקר בעולם? בזמן שכולנו מחפשים מלון זול, הפעם נראה את הצד של העשירים בעולם. ובכן, תשכחו את 200 $ – 500 $ הטיפולים שלכם למפגשי סוף שבוע בלילה, מכיוון שהמלונות ברשימה זו מתחילים ב 28,000 $ ללילה!  המלון היקר בעולם:

מסוויטות פנטהאוז מפוארות, המשקיפות על נופים עוצרי נשימה של העיר, וכלה במלונות תת-מימיים מפוארים, לרפידות הענקיות ברשימה זו יש הכל. לכן, אם כסף אינו מטרה עבורך ואתה מחפש את היעד פרימיום הבא שלך, הנה רשימה של 10 המלונות היקרים ביותר בעולם. 

10 המלונות היקרים ביותר בעולם

רשימת המלונות והנתונים המוזכרים להלן נערכה ממקורות שונים ברחבי הרשת, כגון   Travel Top List & Highsnobiety . 

אלה 10 המלונות היקרים ביותר בעולם:

10. הסוויטה המלכותית – בורג 'אל-ערב – 28,000 $

החל מרשימת המלונות היקרים בעולם הוא אחד המלונות הידועים ביותר עם הסוויטה היקרה בעולם, בורג 'אל-ערבי. ממוקם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, בורג 'שווק כמלון שבעת הכוכבים הראשון בעולם שבעולם, ומותר לציין שהוא בהחלט עומד בציפיות. זהו המלון השביעי בגובהו בעולם ועוצב על ידי האדריכל, טום רייט, כדי להידמות למפרש של ספינה.

המלון ניצב על אי מלאכותי מעשה ידי אדם, אשר נגיש רק ליבשת באמצעות גשר מפותל פרטי. כמו גם את כל הפעמונים והשריקות המפוארות שהיית מצפה למצוא במלון שבעה כוכבים, כמו מסעדה תת-מימית הנגישה לצוללת; לבורג 'אל-ערבי יש גם מסוק פרטי משלו, קרוב לגג, בערך 210 מטר מעל פני הים. לילה אחד בסוויטה המלכותית יעלה לכם מינימום 28,000 $. הסוויטה בגודל 780 מ"ר, המשתרעת על פני שתי קומות, מעוצבת בזהב 22 קראט ומגיעה עם פינת אוכל פרטית וטלר, ספא, טרקלין פרטי וצוותים רבים שיענו לכל קריאה ושיחה שלכם. לא רע ב 28,000 $ ללילה!

9. הסוויטה המלכותית – הרחבה – 40,000 $

בשלב הבא יש לנו "סוויטה רויאל" נוספת, אבל זו בפלאזה, ניו יורק ותנהל לכם 40,000 דולר ללילה! אז מה אתה מקבל בשביל זה? ובכן, ראשית תגיעו לסוויטה באמצעות המעלית הפרטית של הבניינים, שרק אתם יכולים להשתמש בה. 

בשלב הבא אתה נכנס לסוויטה המשתרעת על מטר מרובע ומתקבלת בסלון מעוצב להפליא; מצויד במיטב העדכני ביותר בפינוקים ובפינוקים. הסוויטה כוללת 3 חדרי שינה, 3 חדרי אמבטיה, טרקלין, חדר אוכל נפרד, המכיל עד 12 איש, וחדר כושר. מחדר השינה נשקף נוף מרהיב של השדרה החמישית. כך שאם לא מתחשק לכם להסתובב במיטה כל היום, תוכלו להשתמש בשירות באטלרים 24 שעות ביממה שהסוויטה מספקת. 

8. וילת הגבעות – 45,000 $

וילת הגבעות תלויה בגן עדן, נגישה רק לעשירים העל. המלון ממוקם באי לוקאלה בפיג'י הקרוב לאירופה ומחירו 45 אלף דולר ללילה. אבל, לשם כך תקבלו וילה בת ארבע דונם, המחולקת לשלוש וילות נפרדות; שכל אחת מהן מציעה את הנופים היפים ביותר של האי. הווילה הראשונה, "הדלנה", כוללת חדר שינה הורים עם ארון בגדים, ספרייה, סלון, בריכה פרטית גדולה משלך עם מפל וג'קוזי ואמבט השרייה מעץ מלא. 

הוילה השנייה, "הדואה", מפרטת דומה אך ישנה שתי נוחות, עם דלתות הזזה המפרידות בין כל החדרים. ולבסוף, ל- "Rua" אזור מגורים נפרד ובריכה פרטית גדולה והיא הווילה השנייה בגודלה מבין השלושה. אם אתם מחפשים להתרחק עם חברים או משפחה, וילת הגבעות עשויה להיות מקום בילוי מושלם מכיוון שישנה עד שמונה אנשים ויש בה את כל היוקרה שאתם צריכים ממלון. 

7. סוויטת מוראקה – קונרד – 50,000 $

המופיע במספר שבע ברשימת המלונות היקרים בעולם שלנו הוא The Muraka. הסוויטה ממוקמת באיים המלדיביים בקונראד ומשווקת כסוויטת המלונות התת-מימיות הראשונה העולמית. הגובה של מוראקה הוא שני קומות, כאשר הסיפור התחתון נמצא בערך 16 מטרים מתחת לאוקיאנוס ההודי. תמורת 50,000 דולר ללילה, תוכלו לצפות שישודרגו אוטומטית למצב הילטון היהלומים עם ההגעה; ליהנות משף פרטי במלון, בר, חדר כושר, באטלר ובריכת אינסוף.

עם זאת, אל תקדימו יותר מדי מכיוון שיש דרישת שהות מינימלית של ארבעה לילות. אז אם אתה באמת רוצה להישאר שם אז אתה מחפש להשקיע יותר באזור של 200,000 $! 

6. סוויטת הפנטהאוז – Hotel Martinez – 53,000 $

סוויטת הפנטהאוז, במלון מרטינז, תחזיר לך 53,000 דולר ללילה. Hôtel Martinez ממוקם בקאן, צרפת, שהוא אחד מאתרי הנופש הידועים ביותר בקוט ד'אזור. תמורת 53,000 הדולר שלכם תוכלו לצפות ליהנות מסוויטה של ​​1000 מטר מרובע בקומה העליונה של המלון; עם נוף פנורמי מדהים לרוחב האוקיאנוס ממרפסת הפנורמה הפרטית עם העץ שלך. תמצאו גם מיטות בגודל קינג סייז בכל אחד מארבעת חדרי השינה, סלון ופינת אוכל נפרדים, חדרי אמבטיה משיש, אמבטיה טורקית וג'קוזי פרטי במרפסת. אם אתם אוהבים אמנות, אז תשמחו לדעת שיש כמה חפצים מפיקאסו ומטיס המעטרים את קירות הסוויטה.  מאמר: 10 המטבעות הכי יקרים בעולם . אם האמנות היא לא באמת הקטע שלך, אז אתה יכול לשבת ולהנות מהנוף מהמרפסת!

5. טיי וורנר פנטהאוז – ארבע עונות – 60,000 $

במקום החמישי לספירה לאחור המובילה היא פנטהאוז טיי וורנר במלון ארבע העונות, ניו יורק. סוויטת המלונות היוקרתית נקראת על שם בעל הבניין, טיי וורנר, והיא תעלה לכם בסביבות 60,000 דולר ללילה. ממוקם בקומה העליונה של הבניין, ה -52 ליתר דיוק; הסוויטה בסך 400 מ"ר עלותה השלמה של כ- 50 מיליון דולר. 

הסוויטה מגיעה עם נוף פנורמי של 360 מעלות על העיר והיא מכילה ארבע מרפסות זכוכית המספקות נוף לעיר, מרכז העיר ומרכז העיר ניו יורק. עכשיו תקבלו רק חדר שינה אחד עם הסוויטה הזו; אך תוכלו לקבל גם ספא, חדר אמבטיה עם אבן קריסטל רוק, אמבט אינסוף לפנורמה, מעלית פרטית ומנהל יחסי אורחים ייעודי לרשותכם. אם זה לא מספיק, תוכלו לנצל את העיסויים הבלתי מוגבלים במלון.

4. פנטהאוז מארק – מלון מארק – 75,000 $

מלון הפנטהאוז הגדול של מלונות מארק הוא הפנטהאוז הגדול במלונות בארצות הברית, המשתרע על פני 10,000 מ"ר. עבורכם 75,000 דולר ללילה, תוכלו לצפות לפנטהאוז מרווח המתפרש על שתי הקומות העליונות של המלון. תקבלו 5 חדרי שינה, 6 חדרי אמבטיה, 4 קמינים, 2 סורגים רטובים, 2 חדרי אבקה וסלון גדול ופתוח. לסלון יש גם טריק מסיבות משלו; שכן ניתן להפוך אותו לאולם נשפים בגודל מלא עם תקרות 26 רגל. אולי אחת התכונות היפות ביותר של סוויטת הפנטהאוז היא המרפסת בגובה 250 מ"ר, עם נוף פנורמי של סנטרל פארק. אז אם אתם רוצים לשחק אותה המלך / מלכת ניו יורק לזמן מה, אז הזמינו לעצמכם כמה לילות בסוויטה זו!

3. הפנטהאוז המלכותי – נשיא המלון וילסון – 80,000 $

אם אתם בז'נבה, שוויץ ויש לכם 80,000 דולר לבלות בלילה, זה המלון בשבילכם. הפנטהאוז המלכותי במלון נשיא המלון וילסון תופס את כל הקומה השמינית של המלון.

הוא מציע נוף פנורמי של אגם ז'נבה ומונט בלאן, כמו גם 12 חדרי שינה, 12 חדרי אמבטיה ואמבט ג'קוזי המשקיף על האגם. מלבד הריהוט והנופים המפוארים, תוכלו ליהנות גם מעוזר אישי 24 שעות ביממה, שף פרטי ו באטלר. אם הבטיחות היא הדאגה הבולטת ביותר עבורכם כשאתם שוהים במלון יוקרתי, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי הפנטהאוז המלכותי הוא אחד המקומות הבטוחים ביותר להיות. 

יש לו זכוכית חסינת כדורים, אבטחה 24/7, מערכת מצלמות אבטחה בכל הסוויטה וכספת מבוצרת לאחסון חפצי הערך שלך. תוכלו למצוא גם שולחן ביליארד ברונסוויק משנת 1930, פסנתר כנף של סטיינוויי ומערכת קולנוע ביתית Bang & Olufsen של BeoVision 4-103. ואת כל זה ניתן להגיע באמצעות המעלית הפרטית שלך! 

2. סוויטת אמפתיה – כפות הידיים – 100,000 $

שובר תג המחיר של 100,000 דולר ללילה; סוויטת Empathy ב- The Palms, לאס וגאס, הוא המלון השני היקר ביותר בעולם. סוויטת "האמפתיה" היא תוצאה של עיצוב מחדש מלא, מאת דמיאן הרסט, ושיפוץ מוחלט של סוויטת סקיי וילה הישנה.

תמורת 100,000 דולר תקבלו שני חדרי שינה הורים, שולחנות עיסוי, ג'קוזי מלוכלך המשקיף על רצועת לאס וגאס, חדר הרפיה ממלח וסיור פרטי באוספי האמנות והמתקנים של הנכסים. סוויטת המלון הזו מיועדת לאוהבי אמנות, שכן החלל כולל שישה מקוריים של דמיאן הרסט וריהוט בהתאמה אישית הכולל את המוטיבים שלו. אז אם אתה חובב את האמן דמיאן הרסט ויש לך את הכסף, פנק את עצמך! 

1. מלון צוללת – 150,000 $

במחיר של 150 אלף דולר ללילה, מלון הצוללת Deep Luxury Submarine הוא המלון היקר ביותר בעולם. עכשיו, זה לא אותו סוג של חוויה שהיית מצפה מכמה מלונות אחרים ברשימה, מכיוון שהוא מחייב אותך לצאת לעומק המים בצוללת. עם זאת, אם אתם רוצים לשלב בין לילה לילי עם חוויה, אז אולי זה המלון בשבילכם. 

הצוללת / מלון ממוקם בסנט לוסיה וניתן לנווט בה ברחבי האיים הקריביים כדי להתאים לדרישות האורחים שלה. תקבלו אירוח ברמה של 5 כוכבים מתחת לגלים הכולל קפטן משלכם, שף ו וטלר פרטי, העברות מהירות בסירה אל הצוללת וממנה, וכמה תוספות אופציונליות נוספות, כמו העברות מסוקים, נחיתות על החוף וספוג שמפניה. ארוחות בוקר. הצוללת העמוקה של המאהב מצוידת במלואה יוקרתית, וכל מה שתרצו מחוויה כזו. 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא