20 השעונים היקרים ביותר בעולם

כולם אוהבים שעונים יקרים וחכמים ! השאלה היא מי יכול לקנות לעצמו אחד כזה. אז איזה חברת השעונים הכי טובה? להלן דירוג רשימת 20 השעונים הכי טובים והיקרים ביותר בעולם. תתכננו זה הולך להיות מעצבן.

20 השעונים היקרים בעולם

רשימת השעונים והמותגים היקרים ביותר שהוזכרו להלן נערכה ממקורות שונים ברחבי הרשת, כמו Man of Many & The Trend Spotter .

אלה 20 השעונים :

20. 1.5 מיליון דולר – וכרון קונסטנטין Tour de I'Il

הראשון מהשעונים ברשימה שלנו הוא ה- Vacheron Constantin Tour de I'Ile. במחיר של כ -1.5 מיליון דולר , השעון הזה, כמו הרוב ברשימה, בר השגה עבור סוג מסוים של קהל לקוחות מובחר. שעון היד יוצר על ידי היצרן השוויצרי וכרון קונסטנטין ושוחרר בשנת 2005. המהדורה ציינה 250 שנה ליצרן. הם ייצרו רק 7 סוגי שעוני יוקרה לגבר – מדגם וכרון שוויצרים במהדורה מוגבלת כדי לשמור על בלעדיות. לאחר שכונה "שעון היד החכם המסובך ביותר בעולם", למרות שה- Tour de l'Ile כבר לא מחזיק בתואר זה, אך עדיין דורש מחיר יקר! מאמר: 10 המדינות הכי יקרות לחיות בהן

19. 2.5 מיליון דולר – Lange & Sons Grand Complication

ה- Lange & Söhne Grand Complication הוא נוצר לראשונה בשנת 2013 וכיום הוא אחד השעונים היקרים ביותר. לוקח כמעט שנה לעשות אותו, שעון היד המורכב הזה רכש את ערכו בגלל המורכבות המרובים שלו. לשעון 876 חלקים נעים מורכבים בסך הכל והוא שוכן בנרתיק זהב. השעון בקוטר 50 מ"מ ועובי של 20 מ"מ. יש לו לוח שנה תמידי משולב עם ירח, סונרי נהדר וקטן עם משחזר דקה, וכרונוגרף של שנייה שנייה. לא מרופט מדי ועדין!

18. פרנק מולר "אטרניסאס מגה 4" – 2.7 מיליון דולר

ההצטרפות למספר 18 ברשימת השעונים היקרים ביותר בעולם הא השעון המוגזם הזה, פראנק מולר אטרניסאס מגה 4. זה מחזיק בשיא כיוון שהוא שעון היד המורכב ביותר בעולם וכולל 1483 רכיבים מדהימים, שהם שיא עולם. לשעון לוח שנה מתחדש לנצח שלא צריך להטיען או סוללה במשך 1000 שנה! לכן, אם אתם שוקלים לרכוש שעון מהקליבר הזה, אז שחרור של 2.7 מיליון דולר מהבנק עשוי להיות שווה את זה. 

17. כרונוגרף של כפתור יחיד של פטק פיליפ 1928 – 3.6 מיליון דולר

יצירת המופת של השעון המהמם הזה, שנוצר בשנת 1924, היה בעבר נחלתו של הגיטריסט המפורסם בעולם, אריק קלפטון. עשוי זהב לבן 18 קראט, הכרונוגרף של הכפתור היחיד מעוטר ב 28 תכשיטים שונים. המחוגגת לסוגיה סופרת גם את שלבי הירח הנוכחי. האיכות והאמנות של פריט הזמן משנת 1928 ניכרים בקיומו של 99 שנה.

16. פטק פיליפ 5004 ט '- 3.9 מיליון דולר

הסדרה הפורצת 5004 אשר הפסיקו לייצר היא 5004T. הוא תוכנן ונבנה במיוחד למכירה פומבית. בהשוואה למקביליהם הזולים יותר, ל- 5004T יש מראה ספורטיבי יותר אליו, בזכות גוף הטיטניום והתפרים הניגודיות. עם זאת, אל תתנו לזה להטעות אתכם במחשבה שהיא באיכות פחותה, מכיוון שהיא עדיין מפוארת כמו כל הדגמים האחרים של פאטק פיליפ. השעון זכה לתשומת לב רבה כל כך במכירה הפומבית וייצר מלחמת הצעות! מאמר: המדינה הזולה ביותר לחיות בה בעולם

15. רולקס דייטונה נ. 6263 צדפה אלבינו – 4 מיליון דולר

הרולקס הראשון שלנו המופיע ברשימה הוא Rolex Daytona Ref. 6263 צדפה אלבינו. שמו מקורו בגוון הלבן הייחודי שלו בתתי המשנה הכרונוגרף. עדיין אחד השעונים היקרים ביותר של רולקס, הוא מכיל נרתיק וצמיד מפלדת אל חלד, וקליבר 727. לאחר שהיה גם בבעלותו אריק קלפטון, השעון דורש מחיר כה גבוה בגלל נדירותו. רק ארבע יחידות נוצרו עד כה!

14. ברגט עתיק מספר 2667 – 4.5 מיליון דולר

שעון הכיס הראשון שמופיע ברשימה שלנו הוא Breguet Antique Number 2667. לפעמים לענוד שעון על פרק כף היד שלך עשוי לא להיות פחות נעים, כך שנשיאת שעון כיס מעוצב בצורה קלאסית עשויה להיות אפשרות טובה יותר לאלה שפחות אוהבים. השעון עשוי זהב צהוב 18 קראט, וכולל שני גופים מתנודדים המותקנים על חוגה אלגנטית. תחכום מפואר פוגש עיצוב מסורתי!

13. לואיס מוינט מטאוריס – 4.6 מיליון דולר

השעון ה -13 היקר ביותר ברשימה שלנו פשוט לא מהעולם הזה! מטאוריס של לואי מוינט הוא אחד השעונים הנדירים ביותר אי פעם. לא רק שיש ארבעה שעונים בסך הכל, אלא שכל שעון מכיל חתיכת סלע ירח אמיתית! תוספי מכניקה מהשורה הראשונה וחומרים יקרים וקל לראות כיצד זה הפך לאחד השעונים היקרים בעולם. עם זאת, זה עדיין מציאה, שכן אוסף השעונים של מטאוריס יקרים מאוד! מאמר: איך להרוויח כסף מהבית ללא הון עצמי

12. יהלום המפץ הגדול של Hublot הובלוט – 5 מיליון דולר

אם אתה רוצה קצת נוצץ בחיים שלך, "המפץ הגדול" של הובלוט עשוי להיות החלום של כל מי שאוהב יוקרה והרבה פוזה. השעון, בעלות 5 מיליון דולר, כולל 1280 יהלומים תלת-קראט, כולם חתוכים ביד על ידי תכשיט מניו יורק עם 40 שנות ניסיון. ביונסה קנתה לג'יי זי ביום הולדתו ה -43 והיא פינקה אותו כמו שזה נראה! מאמר: הזוגות הכי עשירים בעולם

11. פטק פיליפ קליבר 89 – 5.5 מיליון דולר

שעון הכיס השני שמופיע ברשימה שלנו הוא הפטק פיליפ קליבר 89 המתוחכם ללא עת. זהו שעון כיס להנצחה שנוצר בשנת 1989, לרגל חגיגות 150 שנה לחברה. פטק פיליפ הכריז על ה -89 כ"שעון המורכב ביותר בעולם "בעת היצירה. משקלו 1.1 ק"ג ובו 1,728 רכיבים בסך הכל, כולל 33 רכיבים ו -24 ידיים. אם אתה לא ממש במצב רוח של שעון יד אז שעון כיס בקליבר זה הדבר הבא הכי טוב!

10. 5.7 מיליון דולר – Patek Philippe Ref. 1527

ה- Patek Philippe Ref נוצר בשנת 1943. 1527 השעון נראה רגיל למדי מבחוץ, אולם השעון מכיל יותר מעשרים אבנים יקרות שונות ועשויות מזהב ורד 20 קראט. תג המחיר של השעונים מגיע משני דברים. הראשון הוא נדיר להפליא והיה היחיד מסוגו. השני המשיך פאטק להשתמש במודל זה כהשראה למספר דגמים אחרים.

9. פטק פיליפ ראף. 1518 בפלדת אל חלד – 11 מיליון דולר

מארז פלדה אל חלד בדרגה גבוהה, ה- 1518 הוא הראשון בסדרה בעלת ארבעה חלקים במהדורה מוגבלת של פטק פיליפה. 1518 נמכר במכירה פומבית תמורת 11 מיליון דולר, 1518 שונה מרוב שעוני היוקרה האחרים של פאטק, העשויים זהב ורד או צהוב מכיוון שזה הכרונוגרף היחידי המתמיד של פטק מפלדה. אם יש לך את המזומנים, מדוע לא לקנות אחד כזה!

8. פול ניומן רולקס דייטונה – 17.6 מיליון דולר

מה שאתה ראה בתמונה זה על שעון נדיר מאוד! פול ניומן היה שחקן מפורסם בעולם, נוצר בהשראה מההורולוגיה של ספורט ומנועים. אשתו שמרה את השעון הזה כדי לחלוק כבוד לתשוקותיו. לשעון חיוג אקזוטי שחור ושמנת ייחודי. ההערכה היא שרק אחד מכל עשרים דגמים אלו היה מצויד בחוגה "האקזוטית" . במקור קשה למכור אחד כזה. עם זאת, לאחר שנראה מר ניומן עם השעון בזמן שהוא על מכונית המירוץ שלו, המחיר שלו עלה לשחקים ולאחר מכן נמכר למיליונר במחיר הזה.

7. ג'ייקוב ושות "השעון העשיר"  18 מיליון דולר

השעון העשיר", העשוי מיהלומים חתוכים אמרלד עם 260 קראט, עומד בהחלט בשמו. יש לו פנים שלדים מסוגננים ויפים וזהו ייצוג מסנוור של רוחו האמיצה והמרדנית של ג'ייקוב ושות '. ענידת שעון הזה תסובב הרבה ראשים ומצריכה חברת הבטחה צמודה!

6. פטק פיליפ הנרי גרייבס – 24 מיליון דולר

השעון היקר ביותר של פטק פיליפ ברשימה שלנו הוא הסופרקליקציה של הנרי גרייבס, שנוצר עבור בנקאי אמריקאי עשיר בעל אותו שם. לוח הזמנים המורכב שלו מורכב מ -24 רכיבים וכולל לוח שנה תמידי, משחזר דקות עם פעמוני ווסטמינסטר, זמני הזריחה והשקיעה, ותרשים שמימית, המבוססת על שמי הלילה מעל בית הבעלים בניו יורק. איזה שעון מהמם!

5. שעון של צ'ופרד 201 קראט – 25 מיליון דולר

כדי להבין מדוע שעון Chopard 201-Carat הוא אחד מהשעונים היקרים ביותר בעולם, פשוט בדוק את שם היצרן. השעון משובץ באשכול יהלומים צבעוניים, כולל יהלום ורוד 15 קראט, יהלום כחול 12 קראט ויהלום לבן 11 קראט. אם זה לא מספיק אז יש עוד 163 קראט יהלומים לבנים וצהובים שעושים את העבודה!

4. שרוול יגר-לקולטר ג'ואילרי 101 – 26 מיליון דולר

הניתוח להתאמה אישית הכולל עד 576 יהלומים וחוגה ספיר, ג'אגר-לקולט ג'ואילרי 101 מנצ'ט הוענק למלכה אליזבת השנייה לרגל חגיגות שנות ה -60 שלה בשלטון. הוא משתמש במכניקה של קליבר 101 של יגר-לקולטר 101 החתום ידנית ופנים השעון כוללים חוגה בצבע כסף וכתר מתפתל. 26 מיליון דולר וזה שלך!

3. ברגט גראנדה מארי אנטואנט – 30 מיליון דולר

שעון הכיס היפה, שהיה עטוף בזהב ומציג את המכניקה הסבוכה מאחוריו, הוזמן לכאורה על ידי אהובה לשעבר של מארי אנטואנט, המלכה הצרפתית. העבודה החלה לראשונה בשעון בשנת 1782 ונוצר בחלקים הטובים ביותר מזה 40 שנה. זה הושלם בשנת 1827 והתוצאה הייתה יצירת מופת אמיתית של עיצוב וטכנולוגיה, שהכילה כל פונקציה זמינה באותה תקופה. אולם לרוע המזל, מארי אנטואנט הוצעה להורג לפני שקיבלה את השעון המוגמר. כמו החיים!

2. יהלומי גראף המרתק – 40 מיליון דולר

אם במקרה יש לך 40 מיליון דולר ששמרת במגירה איפשהו וורצית קצת יהלומים בחיים, אז זה אולי השעון בשבילך. נקרא השעון היקר ביותר אי פעם, The Fascination by Graff Diamonds מכיל 152.96 קראט יהלומים לבנים. עם זאת, היא כוללת גם טבעת יהלום בצורת אגס 38.13 קראט הניתנת להסרה, הממוקמת במרכז השעון! שעון וטבעת, איזה מציאה!

1. יהלומי הזיה גראף – 55 מיליון דולר

את תואר השעון היקר ביותר בעולם לקח השעון "יהלומי הזיה גראף". שפע ויוקרה במיטבה, יהלומי ההזיות עולות אפילו יותר מהשעון היקר ביותר שנעשה אי פעם. השעון משובץ בצמיד פלטינה ועשוי מ- 110 קראט יהלומים צבעוניים נדירים בגזרות וגימורים שונים.  ההזיה היא סוג של יהלום אמיר אחת הנדירות בעולם. זהו השעון היקר ביותר בעולם!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא