20 זמרי הרוק הכי עשירים בעולם 2020

מיהם כוכבי הרוק הטובים והעשירים בעולם? כמה מכוכבי הרוק הפופולריים המפורסמים ביותר בעולם שווים יותר מחצי מיליארד דולר! החלטנו להרכיב רשימה של 20 כוכבי הרוק העשירים ביותר בעולם, יחד עם הערך הנקי הנוכחי שלהם, וביוגרפיה קצרה. לפני שתמשיך לקרוא את המאמר, אתה יכול לנחש מי יופיע ברשימה?

20 הרוקסטארים העשירים ביותר בעולם

להלן 20 הזמרים (רוק כבד,מורדו,בריטים ועוד) העשירים בכל הזמנים, החל משנת 2020. השתמשנו בנתונים של פורבס, סלבריטאי נט וורת 'והעשירים ביותר כדי ליצור את הרשימה הזו.

5. אלטון ג'ון

שווי נקי: 500 מיליון דולר

אלטון ג'ון הוא מוזיקאי בריטי פופולרי במיוחד ואחד היוצרים המצליחים בהיסטוריה, אלטון שיתף פעולה עם אחת הלהקות המצליחות בכל הזמנים הביטלס, מעבר להיותו כותב שירים וזמר גדול – בשנת 2019 יצא סרטו ביוגרפי מוזיקלי רוקטמן עם הכנסות של 156 מיליון דולר. ג'ון נולד באנגליה והחל לנגן בפסנתר בגיל 3. הוא החל בשיעורים פורמליים בגיל 7 וזכה במלגה לאקדמיה המלכותית ללונדון בגיל אחת עשרה. השווי הנקי של אלטון ג'ון הוא 500 מיליון דולר. מאמר: 20 הסופרים העשירים והטובים בעולם

4. ברוס ספרינגסטין

שווי נקי: 500 מיליון דולר

ברוס ספרינגסטין הוא זמר וכותב אמריקאי שנולד וגדל בניו ג'רזי. ספרינגסטין החל את הקריירה שלו כמוזיקאי בשנות העשרה שלו, כשלמד לנגן בגיטרה. בסופו של דבר הוא הצטרף למספר להקות כולל הקסטיליות מפורסמת, "כדור הארץ" וטחנת הפלדה" שמם. כיום הוא משתייך אולי ללהקה הכי מצליחה בעולם ואחת הלהקות שמכרה הכי הרבה אלבומים . נכון לשנת 2020 הערך הנקי של ברוס ספרינגסטין הוא בערך 500 מיליון דולר, מה שהופך אותו לכוכב הרוק העשיר ביותר בעולם.

3. ג'ימי באפט

שווי נקי: 600 מיליון דולר

ג'ימי באפט הוא זמר-כותב שירים, סופר ואיש עסקים שנולד בפסקאגולה, מיסיסיפי. באפט השאיר חותם היסטורי עם במוזיקה שלו והוא החל את הקריירה שלו כשהיה בלהקת בית הספר בבית הספר . השווי הנקי של ג'ימי באפט הוא כ- 600 מיליון דולר. מאמר: הציור היקר בעולם

2. בונו

שווה נקי: 700 מיליון דולר

בונו הוא מוזיקאי ואקטיביסט אירי שנולד בדבלין, אירלנד. הוא הסולן שהקים את הלהקה יו 2 – U2 המצליחה בגיל 16 עם הופעות בכל העולם ומאז נודע כאחד מאייקוני הרוק הפופולאריים ביותר בעולם. נכון לשנת 2020, הערך הנקי של בונו מוערך בכ- 700 מיליון דולר, מה שהופך אותו לכוכב הרוק השני העשיר ביותר ברשימה.

1. פול מקרטני

שווי נקי: 1.2 מיליארד דולר

פול מקרטני הוא מוזיקאי בריטי המצליח ביותר שהוא אחד הנגנים והמלחינים הפופולריים ביותר בתולדות המוזיקה. דיסקוגרפיה: הוא המפורסם ביותר מחברי להקת הביטלס עוד לפני שהתפרקו, ומאז מקרטני הוציא שישה דיסקים מזהב ומכר למעלה ממאה מיליון סינגלים. נכון לשנת 2020 שוויו הנקי של פול מקרטני הוא 1.2 מיליארד דולר, מה שהופך אותו לכוכב הרוק העשיר בכל הזמנים.

סיכום

להלן סיכום מהיר של 20 כוכבי הרוק העשירים ביותר בעולם:

  1. פול מקארטני
  2. בונו
  3. ג'ימי באפט
  4. ברוס ספרינגסטין
  5. אלטון ג'ון
  6. בון ג'ובי
  7. עוקץ
  8. מיק ג'אגר
  9. ג'ין סימונס
  10. רינגו סטאר
  11. קית ריצ'רדס
  12. הקצה
  13. רוג'ר ווטרס
  14. אדם קלייטון
  15. אן-פריד לינגסטאד
  16. ביורן אולבאוס
  17. דייב מתיוס
  18. אריק קלפטון
  19. ג'יימס הטפילד
  20. רובי וויליאמס

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא