30 הסיבות העיקריות לכישלון מאת נפוליאון היל

בתוך אחד הפרקים של הספר חשוב והתעשר, נפוליאון היל מונה את 30 הסיבות העיקריות לכישלון. אלה הסיבות ש 99% מהאנשים נכשלים בחייהם. המטרה להציג ולהסביר את 'הגורמים העיקריים לכישלון' במאמר זה, היא להראות לכם מדוע אנשים נכשלים, וכיצד תוכלו להימנע מלעשות את אותו הדבר בחייכם. להלן 30 הסיבות העיקריות לכישלון:

1. רקע תורשתי לא חיובי

הסיבה לכך שהסיבה הזאת ראשונה ברשימה מכיוון שהיל אומר שזה אחד הנושאים הקשים ביותר שאנשים התגברו עליהם. זה בעצם לא אומר שמישהו שהוא אולי לא אינטליגנטי מטבעו, וחסר מנטליות מסוימת. אותם אנשים יכולים לנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי לשפר את הידע שלהם ולהיות חכמים יותר, אך הם עדיין נמצאים בעמדת נחיתות.

2. היעדר מטרה מוגדרת היטב בחיים

אם אין לך מטרה מוגדרת שתרצה להשיג, מטרה שאתה מנסה למלא, לא תצליח. אין לך מה לפגוע, לאן לכוון. ולכן הכיוון שלך לא מוגדר. מאמר: מטרות בחיים ציטוטים מעוררי השראה של וורן באפט

3. חוסר אמביציה לעלות מעל הבינוניות

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים לא יכולים לשאוף ולכוון מעל הבינוניות. בין אם זה שהם עצלנים מדי, נוח להם מדי, מפונקים מדי או שאינם מאמינים ב"הצלחה ". אם לעולם אין לך את השאיפה שהמטרה תהיה גבוהה יותר, לעולם לא תכוון גבוה מהממוצע. מה שאומר, נחישות נכונה, לעולם לא תשיגו יותר מהממוצע.

4. אין מספיק השכלה

אחד הגורמים העיקריים לכישלון אינו מספיק השכלה. אל תבינו לא נכון. אין פירוש הדבר אך ורק היעדר חינוך פורמלי המוביל לבגרות. במקרים רבים, ובעיקר באזורים שונים בעולם, חינוך פורמלי הוא נושא חשוב. עם זאת, נושא גדול נוסף הוא שאנשים רבים עוזבים את בית הספר ומחליטים שהם למדו כל מה שצריך. כשמדובר בקריירה שלך, ידע מיוחד הוא חובה, וניתן ללמוד אותו רק דרך ניסיון בעבודה ולימוד מחוץ לשעות העבודה. פשוט להגיע לעבודה כל יום זה לא מספיק .

5. חוסר משמעת עצמית

להצליח זה לא קל. דרוש הרבה משמעת כדי לעבוד באופן קבוע במשהו עד שאתה סוף סוף מתחיל להשיג ממנו הצלחה. יש המון הרגלים יצרניים שצריך לאמץ כדי להפיק את המרב מהיום שלך, ולכן השבוע, החודש והשנה שלך. מאמר: ציטוטים על למידה ויצירת שפע וכסף לחיים

6. בריאות לקויה

אף אחד לא יכול ליהנות מההצלחה שלו עם בריאות טובה, ולמעשה בריאות לקויה עדיין יכולה לעכב אותך מהשגת המטרות שלך מלכתחילה.

הנה הגורם לבריאות לקויה:

  • חוסר באימונים
  • אכילת אוכל לא בריא
  • הרגלים יומיומיים ירודים
  • יתר בסקס

7. השפעות סביבתיות לא טובות במהלך הילדות

משמעות הדבר למעשה היא שאנשים רבים נכשלים בגלל הסביבה בה גדלו. הורות לא טובה, שכונות רעות, נולדו למשפחות עניות וכו '. זה לא גזר דין מוות, אבל יותר אנשים לא נותנים לנסיבות האלה כדי להכתיב את עתידם. אפשר לעשות משהו, לא משנה מה.

8. דחיינות

לכולם יש חלום, אבל כשמדובר בפעולה, הם דוחים. הם מחכים עד שהם 'מוכנים', או עד 'הזמן המושלם'. הזמן עובר, אבל הם לא הגיעו לשום מקום. האמת היא שהם לעולם לא יהיה זמן מושלם להתחיל לעבוד על החלומות שלך. עליכם להפסיק להתמהמה , וליצור תחושת דחיפות בחייך.

9. חוסר התמדה

לא תגיע לשום מקום בלי התמדה. והתמדה יכולה להיות קשה כשאתה לא רואה תוצאות מיידיות מכל העבודה הקשה שאתה עושה. האמת היא. התמדה היא המפתח לכל דבר. כל אדם מצליח עבר כישלונות משלו במהלך חייו, אך התמדה פירושה שהם קמו ולא היו צריכים להישאר בתוך הכישלון. מאמר: איך להרוויח כסף ולעבוד מכל מקום בעולם

10. אישיות שלילית

אתה מכיר את האנשים האלה שתמיד מתלוננים על דברים, אך לעולם לא משנים אותם? מה דעתך על האנשים שתמיד אומרים לך שהם לא יכולים לעשות משהו? חשיבה שלילית תביא לך אי פעם חיים שליליים . זהו אחד הגורמים הגדולים ביותר לכישלון, ועדיפות גבוהה ביותר לשנות את הלך הרוח שלך משלילי לחיובי.

11. חוסר דחף מיני מבוקר

רוב האנשים יכחישו שהאחד הזה משפיע עליהם, אבל זה כן. לגירוי מיני יש כוח להשפיע על אנשים לפעולה יותר מכל סוג אחר של אנרגיה. מה שאומר שסביר להניח שתקדיש זמן רב לרדוף אחרי זה, להסיח את דעתך ולאבד את המטרות שלך.

12. תשוקה בלתי מבוקרת ל"משהו שהו כלום "

האם נתקלתם באנשים שרוצים משהו לחינם? הם מאמינים שהם יכולים לנסות להשיג את מבוקשם מבלי לעזור לאף אחד אחר להשיג את מבוקשו. וזו טעות גדולה. אתה מבין, אתה רק מתחיל להשיג את הדברים שאתה רוצה בחיים, כשאתה יכול לעזור לאנשים אחרים . כל עסק שמצליח עושה זאת מכיוון שהוא עוזר לאנשים מספיק להרוויח בחיים.

13. היעדר כוח החלטה מוגדר היטב

נפוליאון מדבר על כך שמקבלי ההחלטות הטובים מסוגלים לקבל החלטות מהירות ואז לשנות אותם באטיות, ולהפך. היכולת לקבל החלטות מהירות חשובה להפליא להצלחה. אחרי הכל, אם אינך מסוגל לקבל החלטות, אז אתה לא תוכל לבנות עסק, זה בטוח. אנו מקבלים אלפי החלטות מדי יום, כך שהיכולת הזו היא המפתח. מאמר: סיפורים איך להצליח בקריירה בחיים

14. אחד או יותר מששת הפחדים הבסיסיים

בספרו חשוב והתעשר, היל מתאר גם את הפחדים הבסיסיים שיש לכל בני אדם בחיים. הפחדים הבסיסיים הם:

  1. פחד מעוני
  2. פחד מביקורת
  3. פחד מבריאות
  4. פחד מאובדן אהבה
  5. פחד מהזקנה
  6. פחד מוות

יכול להיות שאחד מששת הפחדים הבסיסיים הללו הוא אחד הגורמים העיקריים לכישלון. חשוב לזכור בנסיבות אלה, שכולנו בסופו של דבר נמות. לכן אין לנו מה להפסיד, והפחדים הללו לא אמורים למנוע מאיתנו לחיות את חיי החלום שלנו.

15. בחירה לא נכונה של בן זוג בנישואין

הנישואין שלך ישפיעו על הקריירה שלך. זה נתון. אם אתה בנישואין שבהם בן הזוג שלך תומך בך, ושניכם שמחים, אז זה יועיל לקריירה שלך. אם בכל זאת, אתם תמיד מתווכחים, אז זה ישפיע על הביצועים שלך במהלך העבודה. בחר את בן / בת הזוג שלך בחוכמה.

16. זהירות יתר

כדי להגיע רחוק בחיים צריך לקחת סיכונים . תגיע רק כל כך רחוק על ידי הימור" בטוח. לעיתים קרובות יש סיכונים, והם לא תמיד מסתדרים. אבל בסופו של דבר הם כן. מי שנזהר מדי ופוחד לצאת אל הלא נודע, יכשל לעתים קרובות.

17. בחירה לא נכונה של מקורבים לעסקים

מי שתבחר לעסוק עם מישהו לא נכון" יכול לעתים קרובות להיות גורם ענק נוסף לכישלון. בחירת מישהו שחסר לו את האיכויות הנכונות עלולה בדרך כלל בסופו של דבר לפגוע בקבלת החלטות שגויות, ולהרוס את כל העבודה הקשה שלך בעסקים ובקריירה. בחירה נוספת שעליך לעשות בחוכמה.

18. אמונות טפלות ודעות קדומות

אמונה טפלה היא בעיה גדולה שאנשים מתמודדים עם הלך הרוח שלהם. למעשה, אם תעקוב אחר טאי לופז, תדע שהוא אוהב לתת מכוניות בחינם מדי פעם. רבים מהאנשים שזכו במכוניות החינמיות לא האמינו שהם באמת ניצחו. הם חשבו שזה מזויף. אז נחש מה? טאי מסר את המכונית למישהו אחר.

19. בחירה לא נכונה של עבודה

אנשים רבים כל כך עושים את השגיאה הנפוצה הזו. בחירת קו עבודה לא נכון. אלא אם כן אתה לא יכול ללכת ביום בלי לחשוב עליו, אז אתה לא אמור לעשות את זה. עם זאת, 95% מהאנשים שונאים להתעורר לעבודה מכיוון שהם נאלצים לנסוע לעבודות שאינן אוהבים. הם רק שם כדי להשיג את המשכורת בסוף החודש. למה? לעולם לא אבין. מצא משהו שאתה אוהב.

20. חוסר ריכוז

האם אתה יודע כמה משך זמן הקשב האנושי? זה לא ממש ארוך בכלל. שפירושו להתרכז במשהו למשך זמן רב זה קשה עד כדי גיחוך. וזה אפילו קשה יותר אם אתה מנסה להתרכז במשהו שאתה לא אוהב.

21. הרגל של הוצאות חסרות הבחנה

האם אתה קונה לעתים קרובות דברים שאתה לא באמת צריך? כמה כסף עשתה לך הטלוויזיה החדשה לאחרונה? 0 $? זה מוזר… בזבוז כסף במקום להשקיע אותו בעצמך, זה מה שמפריד בין העשירים לעניים. חשבו על זה בפעם הבאה שתרצו לקנות מלתחה חדשה לגמרי.

22. חוסר התלהבות

התלהבות היא מפתח להשגת הצלחה בכל דבר שאתה עושה. בלי התלהבות, או תשוקה אמיתית לעבודה שלך, לא תוכל להרחיק בחיים. זו אותה הסיבה שבגללה אנשים שרודפים אחרי כסף לא יגיעו אליו לעולם. כאשר המחשה היא שכסף הוא כוח מניע, במקום תשוקה, תוותרו על הפעילות הרבה לפני שתצליחו בכך. תשוקה למשהו פירושה שאתה רוצה לעשות את זה כל יום ויום, ללא קשר לכמה כסף אתה מרוויח, או לכמות הכסף שיש לך.

23. חוסר סובלנות

להיות עם ראש פתוח זה משהו שכל איש עסקים טוב צריך להיות. פתוח לרעיונות חדשים, דרכי חשיבה חדשות, סוגים חדשים של אנשים. חוסר סובלנות של אחרים, ורעיונותיהם, הולך לפגוע במוניטין שלך. במיוחד כאשר האנשים שאתה לא סובל הם אנשים שאתה עובד איתם או עושה איתם עסקים.

24. כעס

חוסר טמפרטורה, בדומה לחוסר סובלנות במובנים רבים, הוא עוד אחד הגורמים העיקריים לכישלון. אם אתה מישהו שיש לו נטייה לכעוס, אתה בסופו של דבר ירגיז הרבה אנשים. אתה גם בסופו של דבר יהרוס את התפוקה שלך.

25. חוסר יכולת לשתף פעולה עם אחרים

שיתוף פעולה עם אחרים הוא בלתי נמנע. אחרי הכל, כל עסק הוא בעסק של אנשים. אם אינך מצליח לשתף פעולה עם אנשים אחרים, אז לא תגיע רחוק במיוחד. הדרך היחידה להשיג את מה שאתה רוצה, היא לעזור לאנשים אחרים להשיג את מבוקשם; וזה לא יקרה לאף אחד שמסרב לשתף פעולה עם אחרים.

26. חזקה על כוח שלא נרכש באמצעות מאמץ עצמי

אנשים שקיבלו כוח ולא הרוויחו זאת בעצמם, עתידים להיכשל. הם עתידים להיכשל מכיוון שברוב המקרים הם לא יאמצו ושלטו בהרגלים והכישורים החיוניים הנדרשים בכדי להרוויח את הכוח זהה מלכתחילה. ככל הנראה הם חסרים את הניסיון והידע הנדרש כדי להשתמש בכוחם כראוי. אנשים הרוכשים כוח ללא מאמץ זה לא יוכלו לשלוט בו, להשתמש בו ביעילות, וגם אסור לסמוך עליהם.

27. חוסר כנות מכוון

לא משנה אם אתה משקר לעצמך או לאנשים אחרים. חוסר כנות יחזור לרדוף אותך בסופו של דבר. אנשים לא ירצו לעבוד איתך. הם לא יסמכו עליך. אתה לא תהיה נאמן לעצמך. כל העסק יהיה בית קלפים.

28. אגואיזם & יהירות

אגו בדרך כלל מפריע לאנשים לשפר את הידע והשכלתם. זה גם מפריע לשיתוף פעולה. נתקלתי בהרבה אנשים עקשנים מכדי להבין מדוע הם טועים, או משתפים פעולה עם אנשים אחרים מכיוון שהם חושבים שהם גדולים מכולם.

29. לנחש במקום לחשוב

אם אתה אשם בכך, אתה פשוט מבקש כישלון. מנחש במקום לחשוב? בחייך. יש הרבה אנשים שמתחילים ויכוחים מכיוון שיש להם סוג זה של הלך הרוח. הם פשוט מניחים ואז שוכחים לעשות את המחקר לפני שהם נותנים את דעתם על משהו. אל תהיה אחד האנשים האלה.

30. חוסר הון

לבסוף, היעדר הון נמצא במקום ה -30 ברשימת הגורמים העיקריים לכישלון. כסף הוא כמובן עניין עבור אנשים רבים שיש להם חלומות ורעיונות, ברוב המקרים לבנות את העסק שהם רוצים. לעתים קרובות, אם התוכנית העסקית שלהם טובה מספיק, הם יוכלו לחפש משקיעים, או יוכלו להתחיל בעסק קטן יותר בעלויות נמוכות יותר.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא