10 יתרונות לעבודה (מרחוק) מהבית ולמה זה עדיף

עבודה מרחוק היא כאשר העובדים מסיימים את חובותיהם בעבודה מחוץ למשרד, בעיקר בבית מגוריהם. עם זאת, עבודה מרחוק אינה קבועה. חלק מהקריירות כמו מכירות ומוקדי טלפונים או פרויקטים באינטרנט מאפשרים לעובדים לעבוד ללא הגבלת זמן מהבית, אך בחלק מהמשרות דורשים העובדים לפצל את זמנם בין הבית למשרד. מה היתרונות?

מדוע עבודה במשרד יכולה להיות בחירת סגנון חיים גרועה?

תאמינו או לא, עבודה במשרד כוללת מגוון של סיכונים בריאותיים. להלן מספר גורמים מרכזיים שכדאי לזכור אם אתה חושב לעבוד במשרד:

  • עבודה במשרד יכולה לנהל אורח חיים בישיבה. כשאתה עובד מאחורי שולחן העבודה, אתה עלול להיות עצל יותר וחסר פעילות גופנית יומית הכרחית , במיוחד אם אתה עובד יותר משמרות רגילות. בנוסף, עבודה מאחורי שולחן כתיבה יכולה להוביל לכאבי צוואר וגב, כמו גם השמנת יתר.
  • עבודה במשרד יכולה להוביל לבעיות עיניים קשות. יתכן שכבר מרגישים את זה בעת קריאת מאמר זה במשרדך, אך שמירה על עיניים דבוקות למסך מחשב במשך שעות יכולה לא רק להוביל למתח עיניים אלא גם למצב בריאותי חמור.
  • עבודה שעות ארוכות במשרד יכולה לגרום למתח רב הקשורים לעבודה ולהוביל לאיזון לקוי בין חיי העבודה. רוב האנשים העובדים במשרד נוטים לבלות שעות עבודה ארוכות מהרגיל בהשוואה לאלו העובדים מרחוק.

בואו נראה את היתרונות של עבודה מרחוק ומדוע אנשים מעדיפים את זה:

1. הנסיעות אינם טובות

רוב העובדים במשרדים עירוניים. על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים, הנוסעים יכולים להתחיל לחוות דיכאון וסובלים מסיפוק חיים הרבה נחות יותר. אם לא נבדקים, הדבר עלול להוביל לסכנות בריאותיות יותר כמו חרדה וחוסר חוויות חברתיות.

2. עובדים מרוחקים נוטים להרגיש שמחים יותר

על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי Tiny Pulse, עובדים ממרוחק אמרו שהם כמעט 20% יותר מאושרים מאלה שעבדו במשרד. זה נובע בעיקר בגלל חופש רב יותר לעבוד במשרד פיזי וגמישות טובה יותר בלוח הזמנים של העבודה. ראה מאמר איך לטייל בעולם ולהרוויח מזה כסף

3. עובדים מהבית מרחוק מרגישים פרודוקטיביים יותר

התקשורת טלוויזיונית מספקת שלל גורמים לשיפור תפוקה אמיתית . סקרים אחרונים של עובדים מרוחקים מראים כי הם מרגישים פרודוקטיביות של 91% יותר מאשר עבודה במשרד. חלק גדול מכך נובע מפחות הסחות דעת ולחץ במקום העבודה שלהם.

4. עובדים מרחוק ממוקדים יותר

עובדים שעובדים מרחוק הראו שהם הרבה יותר פרודוקטיביים וכמעט עוברים את שבוע העבודה של 40 שעות פעמיים. על פי המחקר, עובדים מרוחקים הם יותר מ- 20% פרודוקטיביים יותר כאשר עובדים מרחוק בהשוואה למשרד.

5. עבודה מרחוק פירושה פחות לחץ

לחץ במקום העבודה כיום הוא בעיה גדולה מאי פעם. סקר אחרון בחברת הייטק מוכרת גילה כי צוות העובדים שלו מרחוק עובד עם הרבה פחות לחוץ ובטוח יותר בעצמם במקום העבודה מאשר עובדי משרד. ראה מאמר איך עושים כסף כפרילנסר באינטרנט המדריך המלא

6. יותר מוערכים על ידי מעסיקיהם

כמעט 10% מהעובדים המרוחקים אמרו שהם מרגישים מוערכים יותר בעבודה בהשוואה לעובדי משרד בסקר שנערך לאחרונה. אף כי עובדים מרוחקים אמרו כי היו להם פחות מערכות יחסים עם עמיתיהם לעבודה, נראה כי היתרונות בעבודה מרחוק עולים על מערכות יחסים חברתיות.

7. התקשרות בטוחה ומאורגנת יותר

בעבודה מרחוק, אתה עשוי לחשוב שלעולם לא היה לך קשר עם הבוס הישיר שלך, אשר ככל הנראה יהיה ממוקם רחוק ממך. זה לא יכול להיות יותר נכון. יש כל כך הרבה כלים בימינו שהופכים את התקשורת למרחקים ארוכים לקלים מתמיד. בנוסף, ההודעות מפורטות יותר מכיוון שחשוב יותר לומר את כל מה שאתה צריך לומר בתמציתיות.

8. ניהול זמן ומשימות נכון יותר

ניתן לבצע עבודות מרחוק על פי לוח זמנים גמיש – ניהול זמן פעילות. אם אתה מעדיף להישאר ער מאוחר בלילה, עכשיו אתה יכול. אתה יכול לקבוע מתי אתה הכי ממוקד ולבנות את לוח העבודה שלך סביב זה. למעשה, אתה עדיין יכול לעבוד שמונה שעות ביום בלי להתחיל את יום העבודה שלך בשעה 9 בבוקר. ראה מאמר אם לא תמצא איך לעשות כסף בזמן שאתה ישן תעבוד עד שתמות

גם אם אתה נדרש לעבוד שעות ספציפיות, אתה יכול לתזמן הפסקות משלך. ועם זמן ההפסקה הזה אתה יכול לעשות כרצונך. קח תנומה או דפדף בפייסבוק. יש כל כך הרבה דברים שאתה יכול לעשות עם זמן ההפסקה שלך בבית ממה שאתה יכול במשרד. לוח הזמנים הגמיש הזה מוביל גם לאיזון טוב יותר בין חיי העבודה . אתה יכול לתזמן את העבודה שלך סביב ההתחייבויות שלך ולא להפך. כשאתה עובד מרחוק אתה יכול לבלות יותר זמן עם המשפחה והאהובים שלך. יש המון תיאוריות בנושא ניהול נכון חשפו באתר שלנו.

9. חיסכון בבית

תוכלו להבחין בהבדל מיידי בעלויות ביום יום. לא תצטרך עוד לשלם עבור נסיעה באוטובוס או להתניע את המכונית שלך בתדירות גבוהה. תוכלו לראות חיסכון גם בתחומים אחרים. אתה כבר לא צריך להוציא כסף על חליפות חדשות או נעליים, אם זה לא הסגנון הרגיל שלך. לא תצטרך שתי ארונות בגדים נפרדים לעבודה ולחיי היומיום. תוכלו גם לחסוך בעלויות מזון מכיוון שיהיה פחות מפתה לעצור לקפה בדרכם למשרד ולצאת לקנות ארוחת צהריים בצהריים. בבית תוכלו להכין קפה משלכם ולהכין ארוחת צהריים משלכם.

10. המשרד שלך יכול להיות בכל מקום

כשאתה מתקשר עם הסביבה, יש לך שליטה מלאה על מקום המשרד שלך ואיך הוא נראה. סביר להניח שתעבוד מהבית. עם זאת, אין זה אומר להתייחס לדחיפת שולחן בפינה או פינוי מקום על שולחן האוכל. אתה יכול לעצב את המשרד שלך כך שיתאים לאורח החיים שלך. אתה יכול לבחור עבורך כל שולחן כתיבה ועיצוב.

סיכום

המשרד שלך אפילו לא צריך להיות בבית. צאו לספריה המקומית, לבית הקפה המועדף עליכם, או שבו בפארק לעשות את העבודה. יש אפילו משרדים חללי עבודה משותפים שמספקים פרילנסרים הנקראים חללי שיתוף עובדים.

עצמאים ומי שעובד מרחוק יכול לעשות את עבודתם במרחב זה ולהיות סביב אחרים במצבי עבודה דומים. מרחב עבודה משותף יכול להגביר את הפרודוקטיביות של האנשים ולהילחם בבידוד שחשים בעת העבודה מהבית.

עבודה מרחוק מעניקה יתרונות רבים, מבחינה חברתית ובריאותית. עם פחות לחץ ויותר עצמאות, יש לקוות שמעסיקים יכולים לעשות את הצעד הראשון קדימה כדי לעזור לעובדיהם לעבוד בצורה יעילה יותר בסביבה המרוחקת שלהם.

בואו נעזור לשנות את סטנדרט חיי העבודה אחת ולתמיד.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא