10 המוזיקאים הגדולים והעשירים שנפטרו

נהיה יותר נפוץ לאחרונה לשמוע על מפורסמים שמתו בגיל צעיר בעשור האחרון. זה יכול להיות ממשהו רפואי בלתי צפוי, התמכרות לסמים או חוסר יציבות נפשית שהביאו למותם בטרם עת. אנו מבכים את אובדנם של הזמרים הללו לא משנה מה הסיבה שכן כל האובדן הזה יוצר חוסר יציבות בקהילת המוסיקה העולמית. יש לציין שכל אומן מהם נמצא בתוך ב 500 האלבומים הגדולים בכל הזמנים.

קשור : השחקנים העשירים ביותר בעולם

ריכזנו רשימה של כמה מהאמנים שמתו לפני זמנם. כמה כאלה מפתיעים, כשזכירים לנו את הכישרון שנלקח מהעולם מוקדם מדי. המשיכו לקרוא בכדי להכיר יותר טוב את 10 המוסיקאים העשירים ביותר שמתו לפני זמנם!

10.וויטני יוסטון (20 מיליון דולר)

וויטני יוסטון הייתה זמרת ושחקנית (שומר הראש) שמכרה מיליוני תקליטים בעולם וזכתה בפרסים רבים לאורך הקריירה שלה. הייתה לה קריירה מפוארת אפשר לומר, אבל העניינים קיבלו תפנית בשנת 1999 כשההתנהגות שלה הפכה ללא תקינה.

יוסטון החלה להחסיר במופעים, כשהופיעה מאוחר לראיונות, והעולם ראנ אותה יורדת במשקל שרבים מאיתנו ייחסו לה שימוש בסמים . לאחר מכן היה נראה שהיא מתחילה לעשות קאמבק, אך בשנת 2012 היא נמצאה מחוסרת הכרה באמבטיה שלה. מותה נקבע כתאונה מצערת, אך היו לה קוקאין ושלל סמים אחרים בגופה.

9.טופאק שאקור – 2 פאק (40 מיליון דולר)

ראפר גדול ושחקן שעזב את העולם מוקדם מכפי שציפינו. המוזיקה שלו התמקדה בסוגיות בולטות שהיו שנויות במחלוקת לתקופות שונות והוא הוציא כמה אלבומי להיטים לאורך הקריירה. טופאק שירת תשעה חודשים בכלא באשמת תקיפה מינית, וכששוחרר הוא הקים קבוצה חדשה בשם Outlaw Immortalz .

הוא נורה לפני גזר הדין בשנת 1994, אך לא נהרג במקום עד לירי השני שהתרחש בשנת 1996 במהלך נסיעה (החשוד בהירצחו אורלנדו אנדרסון). הוא היה שווה 40 מיליון דולר עד מותו, אך אנו חושבים שעושרו יגדל משמעותית עם השנים. באופן אקספוננציאלי לו היה מצליח להישאר בחיים היה הרבה יותר עשיר.

8.אביצ'י (50 מיליון דולר)

שמו האמיתי של האמן הזה היה טים ברגלינג , והוא היה כותב שירים, די.ג'יי ומוזיקאי אלקטרוני אשר הציג את המצעים עם להיטיו. הוא עלה לתהילה בשנת 2011 עם רמות ובמהרה יצא לסיבוב הופעות והחל לשתף פעולה עם אמנים אחרים מרחבי העולם. הבעיות בקריירה שלו החלו כשנה לאחר שהכוכב החל לו היה עליו להסיר את כיס המרה שלו בגלל שימוש יתר באלכוהול.

בריאותו החלה להתדרדר כשפנה למשככי כאבים והוא הפך לא יציב בכלל לחץ נפשי . אביצ'י סיים את חייו התאבדות בשנת 2018 בגיל הצעיר בן 28 ומשפחתו השיקה לכבודו את קרן טים ברגלינג . מאמר דומה מכוניות הכי מהירות ויקרות בעולם

7.פרדי מרקורי (100 מיליון דולר)

פרדי מרקורי היה הסולן של להקת הרוק בשם קווין , אך הוא גם כתב שירים רבים והפיק תקליטים. היה לו אופי ראוותני והוא מוערך מאוד בעולם הרוק בזכות הופעות הגרנדיוזיות שלו.

האופן שבו פיקד על במה לא היה דומה לשום דבר שמישהו אי פעם ראה לפני כן ושוב יראה שוב. למרבה הצער, הוא נדבק במחלת האיידס בשנת 1987 הרס את גופו עם השתלטות המחלה עליו. 1991 הייתה השנה האחרונה בחייו והוא נפטר בביתו בגיל 45 לאחר קרב קשה שהוא בסופו של דבר הפסיד בו.

6.קורט קוביין (100 מיליון דולר)

הזמר והכותב האמריקאי הזה מפורסם כאמן גדול ובזכות להקת הרוק שנקראת נירוונה . הוא התמקד בניגון ופחות במילים כדי למשוך את הקהל וזה ברור שזה עבד לו מכיוון שהוא היה שווה 100 מיליון דולר עד יום מותו.

הוא סבל מסימפונות כרוניים וכאבי בטן חזקים, אך זה לא מה שהרג אותו . קוביין ניסה להתאבד מספר פעמים בנוסף סבל מהתמכרות לסמים, שהובילה בסופו של דבר למותו בגיל 27 (מועדון 27). הוא השתמש ברובה ציד ובכמות סמים גדולה כדי לעשות את המעשה ועד היום הקהל שלו מספר שהוא מתגעגע לגאונותו המוזיקאית.

5.בוב מארלי (130 מיליון דולר)

בוב מארלי היה זמר וכותב שירים שנלקח מהעולם כשהיה רק ​​בן 36. הוא יצר כמה אלבומים ותקליטים לאורך הקריירה. עובדות מעניינות על בוב מארלי הוא התגורר ברחבי העולם מג'מייקה ועד אנגליה וכמעט נרצח בגיל 31 הקליע נתקע בחזהו אך מעולם לא בחזהו ומעולם לא הוצא מגופו.

מארלי היה שווה 130 מיליון דולר במותו שנגרם כתוצאה מסרטן. רופאיו גילו מלנומה ממאירה מתחת לציפורן, אך הוא סירב להסיר את כל הבוהן. הסרטן התפשט למוחו והוא מת כעבור שנה. ראה מאמר משפטים של וורן באפט

4.ג'ימי הנדריקס (175 מיליון דולר)

הקריירה של האיש הזה נמשכה רק ארבע שנים בודדות , ביוגרפיה קצרה , אך הוא הצליח להשיג המון במהלך אותה תקופה. הוא כתב שירים, היה זמר אהוב ויכול היה לנגן בגיטרה בצורה פנומנלית וזה מה שהפך אותו לנגן מפורסם. הנדריקס היה הכותרת הראשית בוודסטוק ויצא למספר סיורים ברחבי העולם בתקופתו בענף.

נפילתו של האמן הזה הייתה התמכרותו לאלכוהול ולסמים אשר גרמו לו להיות אלים לעיתים. יש חשד רב סביב מותו, אך ברור שהוא עשה מנת יתר רק בגיל 27. ראה מאמר ציטוטים מעוררי השראה

3.אלביס פרסלי (300 מיליון דולר)

בטח שמעת את השם אלביס פרסלי יותר מכמה פעמים בחייך, הוא נפטר כשהיה רק ​​בן 42 סך הכל. הוא התעשר כשצבר הון של 300 מיליון דולר במותו לאחר שהוציא לציבור כמה להיטים גדולים . הוא גויס לצבא בצעירותו ואז חזר להמשיך בקריירה. יש אומרים שהייתה לו קירבה חזקה ואהבה ליהדות ואף תרם להקמת בית כנסת.

פרסלי התמכר לסמים בעקבות גירושיו מלינדה תומפסון וקרוביו יכלו לראות את ההשפעה שיש לסמים על גופו. זה הוביל למספר בעיות רפואיות והוא נפטר לאחר מהתקף לב, אך משערים כי סמים הרגו אותו .

2.מייקל ג'קסון (600 מיליון דולר)

מייקל ג'קסון נפטר כשהיה בן 50 והוא היה זמר ענק, כותב שירים ורקדן מדהים. הוא היה בדרן מדהים וסבל מחלת עור שנקראת ויטיליגו, הגורם לעור שלך לאבד פיגמנט ואף עבר כמה ניתוחים. מורשתו הוכתמה על ידי שערוריות של התעללות בילדים, אך הוא ניסה לעשות קאמבק בשנת 2010 שנים לאחר הטענות אלה.

הוא נפטר לפני סבב ההופעות שלו בשנת 2009 לאחר התקף לב ונקבע כי מותו נגרם כתוצאה ממנת יתר. ג'קסון הצליח להעביר 600 מיליון דולר למשפחתו, אבל זו הייתה עוד נשמה שעזבה את העולם מוקדם מכפי שציפינו.

1.ג'ון לנון (800 מיליון דולר)

ג'ון לנון מפורסם הרבה בזכות זה שהיה נגן הגיטרה מהביטלס , אך הוא היה גם זמר וכותב שירים. לנון הקים את הלהקה בשם The Quarryman שבסופו של דבר הפכה לביטלס לאחר כמה אודישנים כדי למצוא חברים אחרים ללהקה. הוא השתמש ב LSD מוקדם בקריירה, אך בסופו של דבר הפסיק להשתמש וחזר למוטב.

לרוע המזל, הוא נרצח על ידי מעריץ בשם מארק דייוויד צ'אפמן . לנון נורה ארבע פעמים בגבו ונקבע מותו בבית החולים בגיל 40. הוא אכן השאיר הון הון של 800 מיליון דולר למשפחתו.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא