10 הבירות הכי יקרות בעולם

בירה היא אחד המשקאות הפופולאריים ביותר בישראל ובעולם. אמריקה בלבד בממוצע לאדם 8.7 ליטר בירה בשנה, כך על פי Alcohol.org, הרחק מאחור ל 14.4 ליטר צורכת בלארוס, המדורגת במקום הראשון ברשימה.

קשור : 10 המאכלים היקרים ביותר בעולם

"הבירה הכי יקרה בעולם"

עם זאת, שתיית בירה יכולה להיות הרגל יקר בהתאם למותג. כמה בקבוקים ברשימה זו יכולים לעלות אלפי דולרים, הרבה יותר מבקבוק יין יקר וטוב. אבל מה הופך בירה ליקרה כל כך? מרבית הבירות המופיעים הם מהדורות מוגבלות ונדירות מאוד. בלעדיות זו הופכת את הערך שלהם להרבה יותר גבוה. המשיכו לגלול וגלו את הבירות לא הכי נמכרות אבל בטוח שהכי יקרות בעולם.

10.האוטופיה של סם אדם – 200 דולר

בשנת 2007 שיחרר סם אדם את בירת היוקרה אוטופיה שעלותה 200 דולר , אך היא יכולה לעלות הרבה יותר באתרי מכירה פומבית. בירה זו משוחררת לשוק כל שנתיים. הפעם האחרונה הייתה בשנת 2017, כך שאוהבי הבירה עשויים לראות את בקבוק הזהב המפואר הזה שוב בשוק.

בשנת 2017, סם אדם הפיק רק 13,000 מסוג אוטופיה. הם עושים זאת על ידי מיזוג של סוגים רבים של בירות וחלקם מתיישנים כבר עשרות שנים במרתפים. על פי Business Insider, הטעם שלו דומה יותר לקוניאק ויש לו ABV מרשים של 28 אחוזים.

בירה סם אדם

9.שורשבוק 57 מאת שורשבראו – 275 דולר

שורשבוק 57 של שורשבראו היא הבירה היקרה ביותר המיוצרת בגרמניה ובקבוק 375 מ"ל עולה 275 דולר . היא גם נחשבה לבירה החזקה בעולם והיא מכילה מ- ABV של 57 אחוזים. עם זאת, בירות אחרות יוצרו אחריה עם ABV הגבוה מ -60 אחוז. זו הייתה מהדורה מוגבלת ורק 36 בקבוקים היו בשוק בשנת 2011.

על פי דברי המשקאות , בני המזל שניסו את הבירה האקסקלוסיבית הזו תיארו את המשקה כ"כל מהמעושן והאגוזי וכלה במאמץ ועוצר נשימה ".

שורשבוק בירה

קשור : אתרי האינטרנט הגדולים בעולם

8.בציר ג'ייקובסן מס '1 – עד 400 דולר

ג'ייקובסן וינטג 'מספר 1 החזיק את המוניטין של הבירה היקרה ביותר בעולם מזה זמן. בירה זו מיוצרת רק בדנמרק ועולה לפחות 364 דולר , אך המחיר יכול לעלות ל -400 דולר. נדיר למצוא בקבוק ג'ייקובסן וינטג 'מספר 1 מחוץ לדנמרק וזה מסביר את המחיר.

על פי אתר האינטרנט של קרלברג , הבירה מבשילה במשך שישה חודשים על חביות עץ אלון שבדיות וצרפתיות שנותרו במרתף שנבנה בשנת 1847. במהלך תקופה זו המשקה עובר מספר תהליכים כימיים, אך רובם נשארים בסוד.

בירה ג'ייקובסן

7.ווילי בון SECOURS ALE – $862

בלגיה ידועה בייצור כמה מהבירות הטובות והטעימות בעולם. חלקם הם גם מהבקבוקים היקרים ביותר בעולם. בשנת 2015 נמכר בקבוק 12 ליטר בקבוק ה- The Vieille Bon Secours ב -700 ליש"ט (862 דולר היום) למסעדה בלונדון.

הטלגרף תיאר את טעמו של הבירה כ"טעמי לימון, קרמל וטופי עם תת של ליקוריץ ואניס. "

"חלק גדול מהעלות הוא הבקבוק עצמו, אבל זו בירת נישה נדירה מאוד", אמר ל- The Telegraph, אחד הלקוחות של המותג.

מתוך https://homebrewheaven.com/

6.ציפורני אנטארטיק – 800 דולר

Antarctic Nail Ale הייתה עוד בירה שהייתה לה גם התואר של הבירה היקרה ביותר בעולם מזה זמן. בקבוק עשוי לעלות 800 דולר . לפחות זה היה המחיר ששילם מישהו במהלך מכירה פומבית והכסף עבר לחברה לשימור הרועים" בשנת 2010.

אבל מה הופך את הבירה הזו למיוחדת? הוא נוצר מקרח אנטארקטיק שהובא ממסע משלחת באוקיאנוס הדרומי. על פי נתוני אדמונד ג'ורנל , רק 30 בקבוקים של ציפורני אנטארטיק Ale הופקו. היותה נדירה וחלקה במהדורה מוגבלת בהחלט משפיעה על המחיר הסופי שלה.

https://www.therichest.com/

5.רכבל כבד אביבי KRIEK – $923

על פי מדגם Thrillist, רכבל המנזר האבוד Kriek נמכר במכירה פומבית תמורת 923 דולר . עם זאת, מחקר מהיר באינטרנט מאפשר למצוא את הבירה הזו במחיר של 1500 $ לפחות.

בירה זו שוחררה בשנת 2011 מהמנזר האבוד בקליפורניה אשר ייצר אותה. רק 60 בקבוקים מהבירה הזו היו בשוק בלבד. על הלקוחות לשתות את זה במבשלה והבקבוקים לעולם לא יוכלו לצאת מחדר הטעימות.

אין זה מפתיע שהבירה הזו נחשבת לנדירה, ולכן היא מסבירה את המחיר הגבוה לבקבוק.

alux

קשור : האתרים לקניית מטבעות דיגיטליים הטובים בעולם

4.מבשלת דייב כלבים – 2.000 דולר

דייב היא בירה שנבשלה על ידי מבשלת כלבים" ועולה במחיר האסטרונומי של 2.000 דולר לבקבוק 375 מ"ל. יש לו ABV של 29 אחוזים. כמו פריטים אחרים ברשימה זו, רק כמה בקבוקים בודדים של דייב מתבשלים מדי שנה, וכנראה שזו הסיבה לפריט זה ברשימת המשאלות של רוב חובבי הבירה. דייב היא גם בירה יקרת ערך במכירות פומביות.

אלן ספרינטס, שיצר את הבירה, משווה את ערך הבירה ליין. "יש יינות שהם כל כך מיוחדים שיש אנשים שמוכנים לשלם יותר ממה שהם באמת שווים", אמר ספרינץ, ל- NPR.

therichest

3.גוליית המתנקש שעועית וניל – 5000 דולר

מתנקש גוליית וניל שמחירה יכולה לעלות עד 5.000 $ ברשת. המהדורה המיוחדת הזו נבשלה פעם אחת בלבד, והיא בעלת טעם מרשמלו. הבירה מיוצרת בשיקגו, ויש אנשים הרואים בה את הסטייט הקיסרי הטוב ביותר שיוצר .

ישנן כמה סיבות לכך שזה עשוי לעלות כמה אלפי דולרים. זה נדיר ואנשים רבים מוכנים לשלם יותר עבור דברים בלעדיים. סיבה נוספת היא שחובבי בירה רבים עשויים להיות סקרנים לנסות את טעם בירת מתנקש גולדת שעועית וניל העליונה בגלל המוניטין הרב שלו.

2.מבשלות בירה סקוטי BREWDOG – $20.000

המבשלה הסקוטית BrewDog היא אחת הבירות היקרות ביותר ברשימה זו, ובקבוק עולה 20,000 דולר, לפי אתר סגן . בירה זו מכילה 55 אחוז אלכוהול והיא שוחררה לאחר שינויי החקיקה אשר שמו גבול למשקאות ABV באוהיו. לפני כן הם לא יכלו להיות גבוהים יותר 12- אחוזים.

הבקבוק של המבשלה הסקוטית BrewDog הוא סנאי פוחדי" לבוש טוקסידו. הבירה עזרה גם ל- BrewDog לקדם את המבשלה החדשה שלהם באוהיו. הם ייצרו רק עשרה בקבוקים מהבירה המיוחדת הזו והכסף עבר ליוזמת מימון ההמון של BrewDog for Punks USA בארה"ב.

1.ארסיק ALE ALLSOPP – $503,300

ה- Arctic Ale של Allsopp נמכר ב -503.300 דולר ב- איביי בשנת 2016. בקבוק ספציפי זה נבשל לסר ארתור בלכר בשנת 1852 כדי לחגוג את ביקורו בלארקטי. החברה שייצרה אותו הפכה לימים לאינביב הענקית. ראה מאמר המוצרים הנמכרים ביותר באיביי

המוכר בר המזל קנה את הבקבוק הזה ב- איביי תמורת 304 דולר. הבעלים הקודם כתב את השם Allsopp שגוי ורבים מהקונים הפוטנציאליים לא הצליחו למצוא אותו. זה אחד מהבירות היקרות ביותר בהיסטוריה, על פי The Telegraph. ראה מאמר אתרי מכירות פומביות הטובות בעולם

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא