4 קבוצות פופולריות | מובילות בפייסבוק ליזמות והכנסה נוספת מהבית

במאמר הזה תקבלו רשימה של קבוצות פייסבוק מובילות ליצירת הכנסה נוספת ויזמות . חובה לכל אחד מאיתנו לעקוב אחר קבוצות אלה כדי להגדיל את הידע והחינוך הפיננסי שלכם. זה לא חייב להיות הקבוצות הכי גדולות אלה כאלה שיש בהם איכות ופחות כמות. (הרשימה לא מסודרת לפי כמות גודל העוקבים)

קשור : הסיכון שנמצא ב לא לקחת סיכונים – ג'ים רוהן

1.החשדניסטים : המקום לרעיונות מחוץ לקופסה לעסקים בזמן משבר הקורונה 😷

החשדניסטים היא קבוצה נפלאה עם המון ערך פיננסי ורעיונות לעבודה מהבית ויזמות . מהקבוצה תקבלו ערך כמו : כלים דיגיטליים , שיתופי פעולה , רעיונות לקידום העסק , וובינרים אונליין ממומחים בתחומי השיווק באינטרנט וקידום עסקים,נוצרים שם מידי שבוע עשרות שיתופי פעולה עסקיים. בקבוצה יש מעל 10,000 אלף עוקבים.

3 קבוצות פופולריות | מובילות בפייסבוק ליזמות והכנסה נוספת מהבית
3 קבוצות פופולריות | מובילות בפייסבוק ליזמות והכנסה נוספת מהבית

קשור : האם כדאי לעזוב את העבודה ולצאת לחופש כלכלי

2.שיווק עושים באהבה

היא קבוצה דיי חדשה לשיתוף ידע שיווקי . בקבוצה זאת יש משווקים מנוסים וחדשים הרוצים להעמיק את הידע שלהם ולהכיר נושאים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי . גם שם תקבלו ידע בהרחבת העסק , וובינרים חיים , ושיתופי פעולה בין משווקים ובעלי עסקים ובנוסף תוכנות אתרים וכלים לשיווק וקידום המוצר או העסק שלכם. בקבוצה זאת נכון לכתיבת שורות אלף יש מעל אלף עוקבים.

3.אני שולמן

קבוצה מוכרת תקשורתית שעושה מהפכה ומביאה את העסקים הקטנים לתודעה הציבורית ונלחמת להקלות רגולציה ובבירוקרטיה של העסקים הקטנים. בקבוצה זאת תקבלו המון ערך עסקי : כלים לשיווק וקידום העסק , תכירו עסקים דומים , שיתופי פעולה , עצות למיסוי , ועוד.. בקבוצה זאת יש נכון לכתיבת שורות אלה מעל 177 אלף עוקבים .

קשור : 7 סיבות איך להתחיל לעבוד מהבית ולמה אתה חייב

4. נכסים ועסקים דיגיטליים למכירה – הקבוצה הפעילה והגדולה בישראל

חוץ מהעובדה שמדובר בקבוצה הגדולה בארץ למכריה וקניית נכסים דיגיטליים היא גם הפעילה ביותר ובכל פוסט תמצאו עשרות ואף מאות תגובות של מתעניינים בעסקים שאתם מציעים למכירה וקנייה, לכן חשוב שאת העסק שלכם תציעו למכירה כאן בקבוצת הפייסבוק הזו, וכמובן אם אתם קונים או משקיעים, כאן תוכלו למצוא עסקים דיגיטליים מעניינים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא