3 האתרים הטובים ביותר לקנות ביטקוין

ביטקוין נכנס אל העולם בסערה כשהוא התנדנד מדשדוש לכמעט 20,000 $ לערך למטבע בשנת 2017. שוקי הקריפטו נרגעו מעט מאז אותו שיא גבוה, אך עדיין רבים טוענים כי ביטקוין הוא מטבע העתיד. עקוב אחרינו בכדי ללמוד עוד על אופן הפעולה של ביטקוין ועל המקומות הטובים ביותר לקניית מטבעות דיגיטליים.

קשור: החלופות המובילות לפייפאל

קודם כל, צריך קצת מידע רקע על מה זה ביטקוין? זה מטבע דיגיטלי המשמש בעיקר לרכישות מקוונות וכהשקעה, גם אם זה מסוכן מאוד. היא אינה ממומנת על ידי אף ממשלה. במקום זאת, השיטה עובדת באמצעות מערכת בה אנשים מקהילת הביטקוין יכולים להרוויח מטבעות מ"כרייה ", או באמצעות המחשב שלהם כדי להשלים חישובים. אתה יכול גם לקנות אותם בדולרים או כמעט בכל מטבע אחר.

ביטקוין מאוד תנודתי ולא מקום להשקיע בו כספים שלא תוכלו להפסיד. אמנם ישנם כמה סיפורים של אנשים שעשו הון על ביטקוין בשנת 2017, בנוסף אנשים רבים איבדו כשנפלו משיאו. יש אנשים שחושבים שזה יהיה שווה מיליון דולר ומעלה בעוד שאחרים, כולל וורן באפט ומנכ"ל ג'יי.פי מורגן צ'ייס, ג'יימי דימון, מכנים את המערכת כולה כהונאה המוכנה ליפול.

עדיין מעוניינים להשיג חתיכה מהביטקוין? להלן מספר עצות: כשאתה קונה ביטקוין תצטרך מקום לאחסן אותן. זה יכול להיות ארנק דיגיטלי מקוון המחובר לחשבון בו אתה קונה ומוכר, תוכנית במחשב שלך או מכשיר פיזי שאתה מחבר למחשב שלך.

אתה יכול להעביר ביטקוין ולהשתמש בהם לרכישות בכמה חנויות נדירות באתר ומחוצה לה. אך כאשר קונים ביטקוין, היזהרו מדמי העברה גדולים כאשר הולכים קדימה ואחורה בין מטבעות למטבעות אחרים ואף מועברים לארנקים דיגיטליים אחרים.

אז איפה תוכלו לקנות ביטקוין? המשך לקרוא כדי למצוא את המקומות הטובים ביותר לאיסוף ביטקוין כיום.

.

הפופלרי ביותר: Coinbase

בורסה ביטקוין

Coinbase היא פלטפורמת הביטקוין הגדולה והמוערכת ביותר בארצות הברית וגם בישראל. היא מציעה גם החלפת מטבעות וגם ארנק כאחד, מה שהופך אותו לאחד המקומות הקלים ביותר להתחיל עם מטבעות ביטקוין. Coinbase תומך גם ב- Bitcoin Cash, Ethereum ו- Litecoin.

לאחר ההרשמה וחיבור חשבון הבנק שלך, אתה יכול בקלות להעביר כספים לחשבון ומחוצה לו ולהמיר אותם לביטקוין ובחזרה לדולרים כרצונך. Coinbase גובה עמלת אחוז משתנה של אחוז אחד עבור עסקאות בארה"ב ($ 1 דקה, 50 $ לכל היותר) מחשבון בנק או מארנק Coinbase USD. רכישות עם כרטיס אשראי או כרטיס חיוב מוסיפים בתשלום קבוע של 2.49 אחוזים.

ארנק Coinbase מאובטח מאוד, ניגש אליו דרך אפליקציית האינטרנט או אפליקציית הסלולר, עושה שימוש באימות דו-גורמי ושומר על גיבוי נתונים דיגיטליים ונייר מיותר "בתאי כספות וכספות ברחבי העולם." בנוסף, יתרות המזומנים מבוטחות עד 250,000 $ כנגד גניבה או הפרה של אחסון מקוון. יתר על כן, Coinbase מחזיקה ב 98 אחוזים ממטבעות הלקוחות במצב לא מקוון כדי לשמור עליהם מפני האקרים זדוניים. זו עדות נוספת מדוע Coinbase היא המובילה בתחום המטבעות הדיגיטליים בארצות הברית .

עם העמלות הנמכות ביוותר Robinhood

אפליקציית ביטקוין

התחילה כמתווכת מניות ללא תשלום והתרחבה לאחרונה לעולם המטבעות הדיגיטליים. החלק הטוב ביותר: שהעא ללא עמלות! אתה יכול לקנות ולמכור ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים ללא תשלום בפלטפורמה זו. מאז פברואר 2018 תומכת רובין בשיחות בעסקות ביטקוין ואתרום ונתוני שוק עבור 15 מטבעות נוספים. Crypto Robinhood הוא טכנית חשבון נפרד מחשבון מניות של Robinhood. חשבונות קריפטו תומכים בהזמנות שוק ומגבלות.

קשור : הפסיקו לעבוד התחילו לעשות כסף

המטבעות שלך מאוחסנים באותו חשבון שבו אתה משתמש עבור המניות שלך . האתר עם האפליקציה לנייד הראשונה ורק לאחרונה הוסיף גרסת למחשב, ולכן עדיף לאנשים שנוח לנהל כסף מהטלפון או הטאבלט שלהם. אמנם ייתכן שתצטרך להתחבר למסך הקטן כדי לגשת לחשבונך, המסחר אינו בחינם!

החיסרון הגדול ביותר הוא שרובינהוד עובד רק ב -16 מדינות לעסקי cryptocurrency, אך היא מתכננת להוסיף עוד בעתיד. אבל אם אתם גרים באחת המדינות הללו, קריפטו של רובינדהוד היא אופציה נהדרת להתחיל במסחר בביטקוין או אתרום.

הכי מתאים לרבגוניות: Cash App

קניית ביטקוין – אפליקציה

זו אפליקציה סלולרית נוספת בה תוכלו לקנות ולמכור ביטקוין ללא עמלות. אפליקציית ה- Cash מצווינת עבור משלוח כסף למשפחה ולחברים בחינם (בדומה לוונמו). אך הוספת רכישת ומכירת ביטקוין בחינם מציבה את אפליקציית ה- Cash קרוב לראש המקומות לקנייה ברשימת הביטקוין.

קשור: איך לעשות כסף באינטרנט

אפליקציית המזומנים מגיעה מכיכר, החברה שהופכת את אותם קוראי כרטיסי אשראי ניידים. כיכר היא חברת טכנולוגיה פיננסית ענקית הכוללת שירותים רבים אחרים. ביטקוין הוא רק חתיכה קטנה ממה שהם עושים. אך ללא עמלות, המחיר נכון.

בניגוד לארנקים דיגיטליים מסוימים, אינך מחזיק את הביטקוין שלך מחוץ לכיכר, הוא מוחזק בחשבון Square Cash שלך מטעמך כדי למכור או למשוך. אבל אם אתה רוצה לשלוח את המטבעות שלך לארנק אחר, כיכר אכן מציעה את התכונה הזו. כיכר מגביל רכישות בסכום של 10,000 דולר לשבוע, אך אין הגבלה לכמות המכירה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא