איך גבר בן 37 ​​מרוויח הכנסה נוספת ב- 34,000 $ לשנה – כמארח של Airbnb

″אתה יכול לקרוא לי סינדרלה, כי לפעמים אני מרגיש שכל מה שאני עושה זה מצליח לי”, אומר ג‘ון פירסון, מארח ב Airbnb בן 37 ​​המתגורר באתונה, שפירסון הצליחה לאמץ את Airbnb כהכנסה צדדית משתלמת. הנכס העיקרי שלו ב- Airbnb, הבית הקטן והצהוב", מביא עשרות אלפי דולרים בשנה. בשנת 2018, השכרת הבית הכניסה עבורו הכנסות של 34,000 דולר – בערך פי ארבעה מהנכס הממוצע של Airbnb (אייר בי אנד בי עברית).

קשור : שיעור מעורר השראה על צניעות וענווה של שחקן הכדורגל סאדיו מאנה

התחלתי להציע את חדר השינה הפנוי שלי. ומשם להציע את חדרהשינה ולאחר מכן כל הדירה שלי, ”הוא אומר,” לעזור בתשלום החשבונות. ” אך הוא נקלע לבעיות כשמשכירו התלונן שהפעילות הפרה את חוזה השכירות שלו. מאמר קשור כלכליסט airbnb

″הייתי סופר-הוסט באותה נקודה; היה לי מוניטין רב ב- Airbnb, ”הוא אומר. הוא עשה עסקה עם בעל הבית כדי לאפשר לו להמשיך בפעילות, אך בעל הבית אמר כי לא יחדש את חוזה השכירות.

″זה היה הנקודה בה התחלתי לחפש לעצמי בית”, אומר פירסון.

בשעות השיא גביתי 700 דולר ללילה

פירסון עבר לאתונה ובעזרת קרוב משפחתו לקח יחד מקדמה בכדי שיוכל לרכוש את הבית הצהוב , קוטג ’בן 15 שנה, בן 1,000 מ”ר, שני חדרי שינה, תמורת 127,000 דולר. הוא קנה ריהוט משומש ב -3,000 דולר והעמיד את הבית להשכרה ב- Airbnb תמורת 100 דולר ללילה.

″סגרתי ביום שני, האורחים הראשונים שלי הגיעו ביום חמישי,” הוא אומר. ″לא בזבזתי זמן.” פירסון עצמו הפך נווד, שהה אצל חברים ולעיתים גם בבית כשלא היו לקוחות.

עסקי ה- Airbnb של פירסון והבית החדש שלו, אתונה, הייתה מושלמת עבורי. העיר מונה כ- 125,000 תושבים והיא ביתה של אוניברסיטת ג‘ורג’יה, שיכולה למשוך עשרות אלפי מבקרים בסופי שבוע לקראת סיום ומשחקי כדורגל. אירועים כמו אלה עזרו להפוך את הבית הצהוב לכל כך משתלם.

בעוד שהתעריף האופייני לבית הצהוב עומד כיום על 175 דולר ללילה, סופי שבוע בכדורגל יכולים להעלות את התעריף הרבה יותר גבוה. למשחק הקרוב בספטמבר הקרוב בין ג‘ורג’יה לנוטרדאם, הבית הזמין שנה מראש תמורת 700 דולר ללילה. סופי שבוע של סיום הלימודים משיגים שיעורים דומים.

″אני עושה חצי משכנתא שנתי בשישה סופי שבוע,” הוא אומר.

פיירסון הצליח כל כך ב- Airbnb שהוא אפילו החל לנהל פרופילים עבור מארחים אחרים. תמורת 20% מכל עמלת הזמנה פירסון משיק את פרופיל המארח, מצלם תמונות מקצועיות של הנכס, מנהל את לוח השנה ומתאם עם כל האורחים וצוותי הניקיון. ביצוע הכל בדרך כלל לוקח בין 10 ל -15 שעות בשבוע.

בסוף שבוע עמוס, פירסון אומר שהוא יכול להריץ עד שש הזמנות של Airbnb בו זמנית. ″שם אתה מרוויח את הכסף שלך,” הוא אומר.

קשור : 3 סיפורי הצלחה מעוררי השראה

עצתו של פירסון לניהול דירות airbnb

פירסון אומר שיש אנשים שמרוויחים יותר מ- מיליון דולר בשנה ב- Airbnb. אבל הוא מזהיר שגם הפחתת הרבה פחות יכולה להיות עבודה מדהימה.

″התעוררתי הבוקר בשעה 5:30 בבוקר לנקות,” הוא אומר, ”מכיוון שמישהו רצה לבצע צ’ק-אין מוקדם.” להיות סופר-הוסט אומר גם שאתה תמיד בשיחה, מתמודד עם הפסקות כבלים ואינטרנט, או אפילו עכביש מציק " כשיש אורחים מתלוננים.

כמה אתה יכול להרוויח באמצעות Airbnb תלוי במידה רבה במיקום שלך, אומר פירסון. אזורים רבים רוויים ברשימות, מה שמוריד את המחירים. וניהול נכס הוא לעתים קרובות יותר עבודה ויותר לחץ ממה שאנשים צופים.

אבל אם בכל זאת תרצו לתת לזה זריקות מרץ ושיהיה לכם נכס שתוכלו לשכור באופן חוקי – בערים רבות יש חוקים הנוגעים להשכרה לטווח קצר, וכפי שגילה, בעלי בתים רבים אוסרים זאת – פירסון אומר שזה יכול להיות נהדר . תצטרך להצטייד בפיין סול. ″התכונן להיות ממש טוב בניקיון,” הוא אומר.

המאמר  Airbnb Superhost מביא 34,000 $ לשנה בג‘ורג’יה  הופיע במקור ב Grow by Acorns + CNBC .

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא