3 טיפים חשובים לקידום אתרים שאתם יכולים להתחיל לעשות כבר היום

אחת הטעויות המהותיות ביותר שאני רואה שאנשים מבצעים היא לא להעריך במלואה את רוחב המלא של כל אחד משלושת המונחים שכלולים ב SEO: חיפוש. מנוע החיפוש. ואופטימיזציה. שימו לב למיקום של אותה תקופה לאחר "חיפוש".

למה SEO עדיין חשוב

הגיע הזמן לחשוב מעבר לתפיסות המסורתיות של "מנועי חיפוש" המקבצות את המונחים "חיפוש" ו"מנוע "יחד. כשדיברנו על "אופטימיזציה למנועי חיפוש", דיברנו בעיקר על חיפושים שהוקלדו בגוגל, אולי בינג, או (חוזרים הלאה) Yahoo. אבל שהדברים השתנו.

"החיפוש החדש"

חלפו הימים של חיפושים שהוקלדו בלבד במנוע החיפוש. אנשים מבצעים כעת יותר ויותר חיפושים באמצעות פקודות קוליות. ומי יודע מה יקרה כשכולנו מושתלים במוחנו שבבים שיכולים לקרוא את מחשבותינו. אולי נוכל לחשוב על החיפוש שלנו ולקבל תוצאות באמצעות המסכים בעדשות המגע שלנו.

בשורה התחתונה: הרעיון שלנו של "החיפוש" משתנה.

קשור : 5 אתרים שאפר להרוויח מהם כסף בקלות

המנוע החדש

גם הם חלפו, ימי היותה של גוגל להיות הכל-וכל-סוף כמנוע החיפוש. יוטיוב זכה זה מכבר כ"מנוע החיפוש השני הכי פופולרי בעולם. " אם אתה מפיק סרטונים, הם צריכים להופיע כחיפושים רלוונטיים ב- יוטיוב. אותו מושג חל גם על אפל פודקאסטים (לשעבר iTunes).

ותחשבו כמה חיפושים בפייסבוק חייבים להשיג בימים אלה. אפילו טוויטר. הפוסטים החברתיים שלך מוסרים צעד אחד מתכני האתר שלך … אך עדיין צעד אחד קרוב יותר מאשר האדם שחיפש היה שניות ספורות לפני כן.

בשורה התחתונה: הרעיון שלנו "מנועי חיפוש" המטרה משתנה.

לא נשכח ממיטוב

זה עדיין קריטי: עליכם לבנות ולהעביר את התוכן שלכם באופן שכול המנועים הרלוונטיים יוכלו לאתר אותו, להבין אותו ולשרת אותו באותו רגע קריטי של סקרנות גבוהה ודחף מכוון לפעולה כאשר אנשים מבצעים חיפושים אחר מונחים רלוונטיים. .

ואף על פי שתמיד יש ציוצים עדינים שתוכלו לשפר כדי לשפר את הסיכוי שלכם לדירוג גבוה יותר על סמך האלגוריתמים הספציפיים בהם כל מנוע משתמש, אך רבים מהגורמים בהם משתמשים מנועים שונים הם בדרך כלל די דומים. לכן המטרה שלך, כיוצר תוכן, היא פשוט להפוך את התוכן שלך למיטוב כמוצא במנועים רלוונטיים עבור כמה שיותר סוגים שונים של תשומות חיפוש .

זהו אופטימיזציה למנועי חיפוש באינטרנט המודרני והעתיד.

ואם אתה חושב על SEO בדרך אחרת, אתה מבצע טעות קריטית.

תרגול SEO חכם ועקבי

קידום ב SEO יהיה חשוב ככל שאוכל לראות באופק האינטרנט. בצורה כלשהי או באופנה כלשהי, זה כנראה תמיד יהיה – וזו הסיבה שהמשך לחדד את כישורי ה- SEO שלך כה חשוב. אז בואו נדון בשלושה מהלכים קריטיים (אך די פשוטים) שתוכלו לקחת מייד בכדי לשפר כל אחד משלושת המרכיבים של תרגול ה- SEO שלכם. אלה טיפים שיעזרו לך לספק תוצאות אמינות בעתיד.

קשור : איך לקדם חשבון אינסטגרם עסקי ולעשות הכנסה נוספת

מס '1: האזן (בזהירות) לקהל שלך

הטיפ הראשון – שמתייחס לחיפוש – הוא לוודא שאתה פועל באופן פעיל להבנת השפה שבה משתמש הקהל האידיאלי שלך . כך אתם מבטיחים לתוכן שלכם סיכוי טוב יותר לגלוש לחיפושים מבוססי טקסט כמו בחיפושים מדוברים, ובסופו של דבר לחיפושים מחושבים.

אך זכרו: זהו רק הקשר אחד.

מה לגבי כשאנשים מדברים על הנושאים שלך באתר? מה לגבי זה כשהם שואלים שאלות סתמיות?

זה המקום בו המדיה החברתית יכולה להיות כלי האזנה נהדר. זה המקום בו ללכת לפגישות ולשוחח עם אנשים אמיתיים באופן אישי יכול להועיל. זה המקום בו סקרי קהל בתגובה חופשית יכולים לספק תובנות נהדרות. אדונים אמיתיים לאופטימיזציה למנועי חיפוש הם אדוני הקשבה ואמפתיה.

זה הלב שבגללו קידום באמצעות SEO עדיין חשוב.

כשאתה יודע מי הקהל האידיאלי שלך ובאיזה שפה הוא מדבר ואילו סוגי שאלות דוחקים בו", יש לך את הידע שאתה צריך כדי ליצור כותרות, שורות נושא ותכני גוף שיהיו רלוונטיים למגוון רחב של הקשרים סמנטיים שונים. אנו יודעים כשאתה יוצר תוכן. החל מהיום, היה מאזין פעיל יותר מכפי שאתה כבר.

מס '2: התמקדו במנועי חיפוש נוספים

בשלב הבא, סיעור מוחות על כל המנועים השונים שבהם אנשים עשויים לחפש את סוג התוכן שאתה יוצר … ואז למצוא דרך להכניס את עצמך למוצר חדש. לדוגמה, שקול את יוטיוב. האם יש לך סרטונים שהועלו ליוטיוב שעונים על סוגי השאלות שקבוצת משנה של הקהל האידיאלי שלך מקלידה כמעט בוודאות ב- יוטיוב?

אם לא, עשה זאת היום.

ברצינות, התחל עם סרטון אחד בלבד. עשה זאת כניסוי.

הפקת הסרטון לא צריכה להיות מורכבת. פשוט קח חלק מפוסט בבלוג והפוך אותו לטקסט ותמונות בסיסיות שיש בהן קריינות או מוזיקת ​​רקע. אם אתה רוצה קצת עזרה בביצוע זה, בדוק אתר כמו Lumen5 .

לאחר מכן בחר את הכותרת שלך בחוכמה וספק תיאור שימושי, כך שיוטיוב יידע על מה הסרטון שלך ויציג אותו בתוצאות לחיפושים רלוונטיים.

נסה את זה ובדוק מה קורה. לאחר מכן המשך לזהות מנועים חדשים שבהם תוכל להוסיף את התוכן שלך.

מס '3: וודא שהאתר שלך ידידותי לחיפוש

טיפ הזה יעזור מאוד עם האופטימיזציה שלך . וודא שבאתר שלך יש את הבסיס הכי איתן שהוא יכול. מכיוון כשמדובר בהקשר חיפוש כלשהו (טקסט או קול), וכשמדובר במנוע כלשהו שעשוי לספק את האתר שלכם כתוצאה מכך (חשבו שגוגל או בינג, אבל גם מדיה חברתית), עליכם לוודא את האירוח והעיצוב. התשתיות של האתר שלך כוללות את כל האלמנטים הבסיסיים:

  • האתר שלך צריך להיטען במהירות – גורם שמשפיע למעשה על כמה גורמי דירוג שונים בגלל השפעתו על חווית המבקר.
  • האתר שלך צריך להיות מגיב לנייד (או אפילו לנייד ראשון).
  • האתר שלך צריך להיות בטוח ומאובטח.
  • יש לקודד את האתר שלך בצורה ברורה ונקייה.

יכולתי להמשיך, אבל אני חושב שאתה מבין. לא מדובר רק במילים . זה גם על כל אלמנט בודד בדף שישפיע על החוויה שיש לרובוטים של מנועי החיפוש והמבקרים בחיים האמיתיים באותו דף.

נצלו את ההזדמנות הזו לבחון את מסגרת העיצוב הנוכחית ואת האירוח שלכם. בדוק שוב אם אתה לא מבצע פיצויים במיטוב.

קשור: הכנסה נוספת מקבוצה בפייסבוק

שאלה?

אז הנה לך: SEO עדיין חשוב לאתר שלך.

השינוי הקריטי בתפיסת ה- SEO שלך שעליך לעשות מייד, מה שיעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר היום ובעתיד.

ודנו בשלושה טיפים שבהם אתה יכול להשתמש מייד כדי ליישם את הלך הרוח החדש הזה:

  1. חיפוש: הקשיבו טוב יותר והרגישו יותר אמפתיה.
  2. מנוע: זהה מנועים חדשים שבהם התוכן שלך אמור להופיע.
  3. אופטימיזציה: וודא שיש לאחסון ולעיצוב אתרים בסיס איתן.

אז השאלה היא … איזה טיפ תיישם קודם?

One thought on “3 טיפים חשובים לקידום אתרים שאתם יכולים להתחיל לעשות כבר היום

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא