7 חשבונות האינסטגרם העסקיים המצליחים ביותר (חובה לכל יזם ובעל עסק)

כמו הרבה רשתות חברתיות אחרות,  אינסטגרם  הודחה בתחילה על ידי משווקים ועסקים לאחר שבהתחלה הייתה נראות כי היא לילדים עם מעט ערך לשיווק ופרסום. תפיסה זו לא נמשכה זמן רב.

כיום אינסטגרם היא מעצמת שיווק מקוונת . קהילה חזותית המונה יותר מ -400 מיליון משתמשים פעילים חודשיים מארחת למעלה מ- 80 מיליון שיתופי תמונות חדשים ו -3.5 מיליארד לייקים ביום, בממוצע ( בזמן כתיבת המאמר ). אינסטגרם חושפת מותגים פרטיים בפני אנשים וחברות משפיעות, ועוזרת למשתמשים באינסטגרם בכל קצוות ספקטרום המותג למצוא הזדמנויות חדשות לרשת ולצמוח .

ראה את שבעת החשבונות העסקיים הטובים ביותר באינסטגרם שעליך לעקוב ברגע זה ולראות מה אתה יכול ללמוד מהם!

קשור : איך לעשות כסף מיוטיוב בלי להשקיע שקל

1.  WeWork

מותג שטחי נדל"ן המשרדים המשותפים עושה שימוש רב בויז'ואלים, אך גם מוסיף hashtags חכמים כדי לעזור לתוכן שלהם להשיג משיכה ויראלית וחשיפה רבה יותר בחשבון העסקי שלהם באינסטגרם. (החברה הוצגה גם בקטע האתר הזה לאחרונה בנושא  פסיכולוגיה של צבע במיתוג .)

http://WeWork

WeWork צברה כמעט 50,000 עוקבים ומרוויחה באופן קבוע מאות לייקים בפוסטים שלה. החברה נהדרת  גם ב hashtags טרנדיים , והופכת את עצמה לחלק מהשיחות הגדולות יותר שמתרחשות סביב אינסטגרם, כפי שעשתה WeWork בפוסט #MotivationalMonday שלמעלה.

2.  אוריאו

מותג העוגיות הקלאסי , עם 1.6 מיליון עוקבים מדהימים. זה בכלל לא יוצא דופן שאוראו יקבל יותר מ- 50,000 לייקים ומאות תגובות לפוסט בחשבון העסקי שלה באינסטגרם. איך החברה עושה את זה?

ובכן, בנוסף לכחול התוסס, המושך את העין, הוא משולב בתמונת הפרופיל שלו ותמונות רבות, אוריאו משתמש הרבה בווידיאו. הצופים אוהבים את הקליפים של 10- עד 15 שניות.

3.  FedEx

חברת הספנות FedEx שולטת באומנות ובמדע בהצגת  תוכן שנוצר על ידי משתמשים  (UGC) עבור עדכון אינסטגרם מרתק יותר, שבוודאי פחות יקר לייצר ולנהל.

המותג משתף תמונות צבעוניות שצולמו על ידי מעריציו בחשבון העסקי שלהם באינסטגרם, ובו בדרך כלל רכב של FedEx מכל סוג שהוא עושה את שלו. התוצאה היא זרם תוכן מעניין שהחברה באמת לא הייתה צריכה לעבוד כל כך קשה כדי לעשות זאת. מבריק!

4.  נייקי

כל מה שקשור להאכלה של נייקי צועקת "תראו אותי!" – ואנשים אוהבים את זה, 48.9 מיליון מהם. נייקי משתמשת בסלבריטאים ובספורטאים אמיתיים בכדי לתפוס את תשומת הלב והעניין של המעריצים דרך החשבון העסקי שלה באינסטגרם, אבל מה שהיא עושה ברגע שתשומת לבך היא מה שמלא באמת.

נייקי

למותג אסטרטגיית קריאה לפעולה ממש  חכמה . נייקי בונה קמפיינים של פוסטים באינסטגרם וכל המפנה לצופים ללחוץ על הקישור בראש הפרופיל שלה בכדי ללמוד עוד. במקום פשוט לשלוח אנשים לדף הבית של אתר החברה, נייקי משתמשת בשטח הקישור הניתן ללחיצה בפרופיל כדי להציג את דף הנחיתה של הקמפיין (הגרסה הנוכחית שנראתה למעלה). נייקי יודעת שההצלחה הוויראלית היא גדולה, אבל חייבת להיות נקודה למחשבה מצידך אם אתה בעסקי האינסטגרם.

קשור : איך להרוויח כסף מקבוצה בפייסבוק

5.  אאודי

בעוד ש crowddsourcing ו- UGC יכולים להוות טקטיקות יצירת תוכן נהדרות עבור מותגים מסוימים, פריטי כרטיסים גדולים כמו מכוניות מבטיחים את הקריאייטיב האיכותי ביותר שהתקציב שלך יכול לקנות.

אאודי

החשבון העסקי באינסטגרם של אאודי מלא בפוסטים מהממים ויזואלית, צבעוניים ומלוטשים. החברה צברה למעלה מ -4.4 מיליון עוקבים באמצעות מיקודי התכונה וצילומי הפעולה שלה. היא לא  עושה שימוש רב בווידיאו  כרגע מעבר לפוסטים מסחריים, אבל יהיה מעניין לראות אם אאודי יכולה להעביר את סף האיכות הזה למקום גבוהה יותר.

6.  גוצ'י

מותג האופנה האייקוני מרוויח באופן קבוע עשרות אלפי לייקים על פוסטים של הצלחות האופנה בחשבון העסקי שלהם באינסטגרם. עם זאת, לגוצ'י יש אסטרטגיה של שימוש גם בצילומים מאחורי הקלעים, מה שמוביל אותה באהבה רבה מצד המעריצים.

גוצ'י

האינסטגרם של גוצ'י מראה לנו שלמרות שזה חכם שמותגים משתמשים בתמונות מקצועיות, יש הרבה ערך לתת לקהל שלך בהצצה לתכנים פחות מלוטשים ובלתי מוגדרים.

קשור : עונים על סקרים ומקבלים כסף

7.  GE

אני מאוד אוהב את החשבון העסקי של אינסטגרם של GE, מכיוון שהוא באמת מוכיח שכל סוג של מותג  יכול למצוא הצלחה באינסטגרם . המוצרים של GE אינם סקסיים כמו מכוניות או נסיעות, והם גם לא מעניינים חזותית כמו, למשל, איפור או אופנה. כתוצאה מכך GE גילתה תמהיל תוכן מעניין באמת שנע בין מסרים מעוררי השראה לדפוסים גיאומטריים בציוד וכלה בסיפורי עניין אנושי:

GE

קח עצה מהחשבון של GE והיה יצירתי. חשבו על הדרכים השונות בהן תוכלו לספר את סיפור העסק שלכם שהם חזותיים, תופסים קשב ומרתקים.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא