איך למצוא נישה ? והאם ההתמקדות בתחום ספציפי באמת כל כך חשוב להצלחה

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאני רואה עסקים עושים היא חוסר התמחות. במשך שנים, אני באופן אישי נלחמתי בזה, מתוך מחשבה שההתמחות במשהו ספציפי תגביל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שאני יכול לעבוד איתם, ולכן ניהלתי את סוכנות השיווק שלי לעסקים המציעים שירותים לכל עסק שדפק על הדלת. ראיתי את כוח הנישה" הן דרך העסק שלי והן באמצעות עשרות לקוחות.

מדוע עלי להיות נישתי?

העיסוק הופך למושלם, וזה תקף בעולם העסקים כמו כל דבר אחר בחיים. על ידי היותך ספציפי לנישה בכל מה שהעסק שלך עושה, אתה כל הזמן נכנס לחזרות ומתרגל ​​אותם דברים שוב ושוב. זה מאפשר לך כעסק להיות מומחה במלאכה שלך באנכי מסוים אחד, ולעיתים קרובות הופך אותך למומחה בנושא מסוים.

קשור :הערים הטובות ביותר בעולם לעסקים הקטנים

ספציפי לתחום אין פירושה הפיכת עסק

ובכן, כן ולא. בראש ובראשונה תוכלו להתמחות בנישה ספציפית, אך עדיין לעבוד עם לקוחות בנישות אחרות. ההתמחות לא אומרת שאתה עובד רק בתחום זה. אתה יכול גם להפנות עסק זה לבן זהוג שמתמחה בנישות אחרות. אולם בטווח הרחוק, כשתתחיל להתמחות, תמקד את מאמצי השיווק והמכירות שלך בתחום שלך, מה שיוביל לירידה בפניות מחוץ לתחום ההתמחות שלך ולעלייה דרמטית של הלידים באנך החדש שלך.

Photo by Blaz Erzetic on Pexels.com עבודה מהבית

איך למצוא את הנישה שלי?

אתה יכול למצוא את הנישה שלך באמצעות מחקר ושיווק לאנכי מסוים. לדוגמה, אם אתה סוכנות שיווק, בחר תחום שמעניין אותך ואין לו המון תחרות. עם זאת, מניסיוני, יש פעמים רבות יותר מאשר הנישה קיים עולם של בגוגל.  

לדוגמה, רבים מבני משפחתך נמצאים במרחב המשפטי. אביך הוא עורך דין, אחותך עורכת דין, אמא היא כתבת בית משפט, ורבים מחברי וחבריהם נמצאים גם הם במרחב המשפטי. זה באופן טבעי יוביל אותך לתחום זה, ועם הזמן תמשיך להשיג יותר ויותר לקוחות במרחב הזה. השכל הישר, וברגע שתתחיל להתמקד בזה למעשה כיעד, הצמיחה סוכנותנו במהירות לשירות של עשרות לקוחות משפטיים. זאת רק דוגמה היום בזמן שאנו חשופים להמון מידע בעולם הדיגיטל , קל מאוד למצוא את הנישה שלכם.

קשור : האם כדאי לעזוב את העבודה ולצאת לחופש כלכלי

כיצד בחירת נישה תעזור לך בשורה התחתונה ?

אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור יזמים הוא קנה המידה של העסק שלהם. להיות נישה ספציפית ולעבוד באותן משימות ותהליכים שוב ושוב זו אחת הקלות ביותר לקנה המידה. לאחר שתשלים את התהליכים והנהלים הללו, קל הרבה יותר להכשיר עובדים לבצע זאת בקנה מידה בהשוואה לעסק שאינו מתמחה אנכית.

עסק יכול בהחלט להצליח ללא התמחות בנישה, אבל לדעתי, נישה מסוימת תגדיל את שינויי ההצלחה שלך, יהפוך את העסק שלך למדורג יותר, יהפוך אותך למומחה בנושא בענף ההוא, ואולי הכי חשוב, ישפר את החלק התחתון שלך. קו נישה = מותג.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא