7 סיבות למה אתה חייב לעבוד מהבית

כמעט בכל פעם שאני אומר שאני עובד מהבית, אנשים נדהמים מזה! משום מה אנשים עדיין חושבים שעבודה מהבית – או מרחוק – אינה עבודה "אמיתית". אתה יודע, אם אתה לא עובד במשרד, אתה לא עובד באמת .במקביל, לתאגידים גדולים כמו אפל, אמזון או נטפליקס יש תוכנית "עבודה מרחוק" מלאה שעובדיהם יכולים לנצל זאת. אבל, מדוע העבודה מהבית עדיין לא נחשבת ל"עבודה אמיתית "? לדעתי , אנשים לא יודעים מה הם רוצים עד שתראה להם את למה הכי כיף בבית.

1. תרוויחו 200 שעות נוספות מדי שנה

כן! זהו היתרון המיידי הראשון בעבודה מהבית. על פי נתוני לשכת הסטטיסטיקה האמריקנית, זמני לעבודה, 5 ימים בשבוע, גוזל 4.35 שעות מזמנך היקר בכל שבוע. זה יותר מ- 200 שעות בשנה!

אתה יכול לדמיין מה תוכל לעשות עם 200 שעות נוספות בכל שנה אם היית עובד מרחוק?

ניתן לנצל את הזמן כמו לראות סדרות שלא הספקת בנטפליקס, זמן עם המשפחה , לדוג (למי שלא עשה זאת על עכשיו) , לקרוא ספר חדש ועוד..

מאמר נצפה : איך להעביר הרצאה של 5 דקות ולהפוך אותה למעניינת

2. לא עוד פגישות חסרות תועלת

האם הפסקת אי פעם לעשות משהו כדי להספיק לפגישה ואז לעזוב את הפגישה כעבור שעה ללא תוצאה מועילה אחת? מכמובן שעשיתם כמוני וכל אחד אחר. מסיבה מוזרה כלשהי, פגישות מנוצלות יתר על המידה. אולי זו העובדה שאנשים מסוימים תמיד מצפים להימנע מעבודה ראויה והם קובעים פגישות כל הזמן. אני בטוח שיש לך מישהו בראש. בכל אופן, על פי הרווארד ביזנס , מנהלים משקיעים בממוצע 23 שעות בשבוע בישיבות. בוא נניח שאתה עובד 40 שעות בשבוע, זה אומר ש 57% מזמן העבודה שלך אתה משתתף בישיבות!

זה יותר מדי!

אני עובד באינטרנט יותר מ 11 שנים אני יכול להגיד לך משהו, אני עדיין חי וקיים! אתה לא צריך פגישה כדי לדון בכל דבר.

אני משתמש בסקייפ או לדבר עם הצוות שלי, לקוחות וקשרים ואני אוהב את זה. אני יכול לתזמן פגישה באינטרנט .

3. תוכלו להגביר את הפרודוקטיביות שלכם – לעבוד פחות שעות

בשלב זה, אני מניח שאינני צריך לשכנע אותך בכך שתעבוד פחות שעות אם תתחיל לעבוד מהבית. אבל מה אם אגיד לך שתהיה יותר פרודוקטיבי? כן זה נכון.

הרשו לי להסביר זאת טוב יותר. זה קורה שלא לכל אחד יש את שעות השיא "היצרניות" שלהם באותו זמן. אני למשל, בין 9 בבוקר ל 12 בבוקר אני סוג של פצצת אנרגיה. וזה הרגע בו:

אני יותר פרודוקטיבי

אני מייצר רעיונות יצירתיים יותר

אני מפיק את העבודה הטובה ביותר שלי בשעות ההן. אז הנה השאלה: מדוע עלי לעקוב אחר לוח הזמנים של העבודה במשרד שאינו תואם את זמני הפרודוקטיבי הטבעי?

כשאתה עובד מהבית יש לך את הגמישות לתזמן את יום העבודה שלך לפי השעות שאתה הכי פרודוקטיבי. דמיין שאתה עובד הרבה יותר טוב בלילה כשכולם ישנים בבית ואתה נהנה מהסביבה השלווה הזו.

מאמר נצפה : 15 אתרי הכלכלה הטובים בעולם

אם אתה עובד על הצעת לקוח ואתה צריך לכתוב מסמך לטופס ארוך שדורש את מלוא המשאבים הנפשיים שלך, אתה אמור להיות מסוגל לעשות את זה בלילה, נכון?

אחרי הכל, יש לשלם לך על תוצאות ולא על זמן שהיית במשרד.

מה הזמן הפורה ביותר שלכם ביום? אני סקרן, כתבו לי בתגובות.

4. תשולם עבור התוצאות שלך ולא עבור התהליך שלך

לפני שנים, כשעבדתי בעבר בתאגיד גדול,  ויש התנהגות מרתקת ששמתי לב אליה. חלק מהעובדים נהגו להישאר עד מאוחר בכל יום. 

הנה הסיפור המצחיק, האנשים האלה עזבו את המשרד 5 דקות בדיוק אחרי הבוס שלנו.

כן!

אני הולך להיות מאוד ברור כאן, יש לך שתי אפשרויות:אתה יכול לקבל תשלום עבור הזמן שלך.

אתה יכול לקבל תשלום עבור הזמן שלך.

ואתה יכול לקבל תשלום עבור התוצאות שלך.

עם זאת, יש לך – כמו כולם – 24 שעות ביממה. מצד שני, יש לך את היכולת לספק תוצאות ללא הגבלה.

5. חסוך המון כסף בכל חודש

כולנו מקבלים את יום העבודה הממוצע, כלומר, אנחנו לוקחים כמובן מאליו דברים כמו לקנות ארוחת צהריים, לקנות קפה מארומה בדרך למשרד, לקנות חליפה חדשה או שמלה חדשה כי יש לך פגישה חשובה. אבל חשוב על זה, לעיתים קרובות מאוד מדובר בהוצאות שלא מקבלים החזר על ידי המעביד שלך.

האם עשית פעם את המתמטיקה עבור כל אותם "ההוצאות נוספות" בשנה? לעתים רחוקות אנו לוקחים את הזמן לחשב ברצינות כמה כסף אנו משקיעים בעצמנו כדי "להתאים" לתפקידנו. כמובן, אני לא מנסה לומר לך שאם אתה עובד מהבית אתה צריך להיות בחור בודד שלא רואה עוד את אור השמש.

6. קבל העלאת שכר בזמנך החופשי

האם אתה מעדיף לעבוד 12 שעות בכל יום תמורת 7000 שקל לחודש או 5 שעות ביום תמורת 5000 שקל בחודש? הסיבה היא שזמן פנוי חשוב, חשיבות רבה לגמישות לעשות את מה שאתה באמת רוצה לעשות. כמו שאמר טים פריס בספרו האגדי, "שבוע העבודה בן 4 השעות", יש סוג חדש של אנשים עשירים: אלה העשירים בזמן.

זמן איכות לעשות את מה שאתה באמת רוצה לעשות. זה חשוב יותר מאשר להרוויח פעמיים את הכסף ואין לנו זמן ליהנות ממנו. כמובן שאתה יכול לומר "אוקיי, אני יכול לחסוך טונה של כסף אז כשאפרוש, אהנה מהחיים".

רק כמה דברים בנושא:

אין עוד משהו כמו עבודה לכל החיים, בהצלחה עם תוכניות הפנסיה שלך.

האם אתה באמת רוצה לבלות את השנים הטובות ביותר בחייך בעבודה במשרד עם תקווה לצאת לפנסיה יום אחד?

7.צור לוח זמנים משלך

הסיבה הבאה שלי היא שתוכלו ליצור לוח זמנים משלכם בכל יום ויום. או כמו שאני רוצה לקרוא לזה: להפוך לאדון בגמישות. אני תמיד קורא על יזמות, כל הזמן למעשה, ואני תמיד מופתע מאיך שיזמים מקוונים אחרים מקימים שגרה סופר קפדנית.

כלומר, אתה יכול להקל על עצמך- פשוט קבע את לוח הזמנים שלך!

להתעורר בחמש בבוקר כל יום לקפיצה מהמיטה ולעשות 30 דקות כפיפות בטן ו 20 דקות של יומן זה לא שגרת הבוקר האידיאלית שלי. עם זאת, אם אתה מקשיב לגורואים רבים , זה סוג השגרה שלכאורה היה מבדיל אותך. בחמש בבוקר אני אפילו לא זוכר את שמי , איך אני אמור לנהל יומן ?! הכוונה לגמישות כאן היא הכוח להציב פעילויות שונות לאורך היום כפי שאני רוצה.

לדוגמה, אני הולך לחדר הכושר בשעה 10:45 בבוקר. למה? ראשית, כי אני יכול. שנית, כי זה הרגע השקט ביותר, לפחות בחדר הכושר שלי.

דוגמא נוספת, אני יכול ללכת לארוחת צהריים איפה שאני רוצה. אם אני עובד, אשתי מתקשרת אליי כי היא יכולה לאכול איתי ארוחת צהריים, אין בעיה, אני מסתכל על לוח הזמנים – וזה נעשה.

הנה כמה דוגמאות נהדרות אחרות:

תפסיק לעבוד 30 דקות כדי לעשות קצת יוגה.

צפה בטלוויזיה במהלך ארוחת הצהריים

צאו להליכה קצרה אחרי ארוחת הצהריים.

האזן לפודקאסט המועדף עליך על הרקע בזמן העבודה.

לשתות קפה עם חבר באמצע הבוקר.

צא לחופשה קצרה לבקר את משפחתך ולהמשיך לעבוד מהמחשב הנייד שלך.

כל מה שתרצו לעשות עם ימיכם, תוכלו לעשות זאת. אם יש לך אפשרות לעבוד מרחוק, אתה יכול לארגן את הימים שלך כרצונך .

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא