5 המוזיקאים העשירים בעולם בכל הזמנים

השנה האחרונה שהייתה עמוסה באומנים חדשים. תמיד כיף לראות אם רשימת עשרת המוזיקאים המובילים ביותר אשר השתנתה לחלוטין משנה שעברה. הנתונים לשנה זו כאן, ולכן הגיע הזמן להציגנאת הרשימה. רק זכרו, ערכים ותנודות אלה הם אומדנים המבוססים על שלל משתנים ומסמכים זמינים לציבור, אך הם חייבים די קרובים! (תמונות Getty Images)

מדונה

שווי נקי: 590 מיליון דולר

שינוי 210M & ↓5 דולר הגברת הזאת כבר במשחק במשך זמן רב, הוציאה החוצה להיטי פופ מאז שנות ה 80 , חוותה את כל העליות והמורדות של התעשייה והתמודדה לאורך השנים. לצד המוזיקליות שלה, היא שחקנית מנצחת גלובוס הזהב, מחברת מספר ספרי ילדים, מעצבת אופנה, הבעלים של מאווריק רקורדס, ובעלת סדרת מועדוני בריאות.

העושר האמיתי נובע מסיבוב ההופעות הבלתי נלאה שלה, לאחר שעשתה הופעות חיות יותר מכל מוסיקאית אחרת אי פעם, והפכה את עצמה לאמנית ההופעות הסולו הגבוהה ביותר בכל הזמנים! היא אולי האישה העובדת הכי קשה בעסקי תצוגה.

ראה מאמר : איך לעשות כסף באינטרנט ללא הון עצמי

חוליו איגלסיאס

שינוי: + 10 מיליון דולר – חוליו הוא אחד מעשרת מוכרי התקליטים המובילים בהיסטוריה, ומוכר למעלה מ- 250 מיליון אלבומים ברחבי העולם. כפי שניתן לדמיין, הפרסים שלו רבים מכדי למנות אותם. אלבומו הראשון יצא בשנת 1969 ולעיתים רחוקות הוא החמיץ שנה שהוציא עוד שנה עם היותו האחרון בשנת 2017.

כמעט ולא קיימת מדינה בכוכב הלכת בה הוא לא נבחר לאמן הפופולרי ביותר. בנוסף למכירות האלבומים הללו, נאמר שהוא ביצע יותר מ- 5000 קונצרטים.

בונו

שווי נקי: 700 מיליון דולר

שינוי: + 100 מיליון דולר – הזמר הסולן של U2, בונו מוכר כאחד כשדואג לנושאים אקולוגיים וחברתיים. מעבר לעבודתו כזמר-כותב שירים ומוזיקאי, הוא גם קפיטליסט סיכון, פילנתרופ ואיש עסקים .

הוא דמות ענקית עבור העם האירי (ובאופן לא בוטה מבחינה לא-מבחינה אפקולוגית) שהוא היה יעד לאיומי ומעשי טרור. כמו רבים ברשימה זו, בונו זכה באבירות. כמה דרקונים הרגת ?! יש להתייחס אליו כ"פול דייוויד היווסון, KBE OL. "

ראה מאמר חם: איך לייצר הכנסה נוספת לבית

ד"ר דריי

שווי נקי: 800 מיליון דולר

שינוי: + 60 מיליון דולר & ↓ 2 – יש אנשים שמנסים לערער את ה- DRE, אך העובדה נשארה, הוא השפיע על הראפ, המוזיקה ותרבות ארצות הברית. מעט מאוד אנשים יכולים לומר זאת. מהיותו חבר ב- NWA, רישומי Death Row והפעלת תווית משלו, הוא גם השיק מספר פרוטסטים, כולל סנופ דוג, קסזיביט, אמינם, קנדריק למאר ו- 50 סנט.

ד"ר דרה הוציא רק שני אלבומים תחת שמו הפרטי. בעיקר, הוא כוכב אורח, מפיק מוזיקת ראפ ויוצר קומפילציה. למעט מוזיקאים יש את הכוח ליצור כוכבי-על אחרים, והוא עשוי להיות החזק ביותר. כמו רבים, גם לדרה היו אפילו כמה תפקידי משחק, אם כי בסופו של יום זה לא נראה היה בין החליפה החזקה שלו.

ראה מאמר דומה :5 הראפרים המרוויחים בעולם

סלין דיון

שווי נקי: 800 מיליון דולר

שינוי: + 170 מיליון דולר ו ↓ 1 – אין פלא ש 'דיון נמצאת ברשימת 10 המובילים. היא אמנית המוזיקה העשירה ביותר בקנדה בכל הזמנים לאחר שמכרה למעלה מ -200 מיליון תקליטים! לאחר הלהיט המופץ שלה בפסקול הטיטאניק , היא ניצלה זאת והשיקה את הפופולריות של הכוונון האוטומטי (לטוב ולרע), ורכבה על הגל הזה היישר לרשימת 10 המובילים!

היא הוציאה אלבומים בצרפתית ובאנגלית, זכתה באינספור תחרויות ופרסים, ויש לה את השיא של תושבות הקונצרט הגבוהה בכל הזמנים, שם בלאס וגאס היא יכולה לפקוד 500,000 $ לכל מופע. קח את המידע הזה ועשה את המתמטיקה הזו: היא ביצעה את המופע ה -1000 שלה בלאס וגאס בשנת 2016.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא