ריבוי מקורות הכנסה – כל הדרכים לצמיחה כלכלית

אין זה משנה אם סיימנו 12 שנות לימוד ולאחר מכן את התואר הנחשק שתמיד רצינו או למדנו את המקצוע שרצינו , ואכן הגענו למשכורת חודשית טובה , כל זה לא יכול להבטיח לנו שקט כלכלי . אם אנו רוצים לגדול כלכלית ולהבטיח את בטחון המשפחה שלנו , אנו חייבים מעבר לעבודה הגרעינית שלנו לייצר ריבוי הכנסות , אם עסק אחד יורד בהכנסות, האחר מגבה אותו. מספר רעיונות לריבוי הכנסות.

1.בניית או השקעה בנכס דיגיטלי

יצירת נכס באינטרנט כמעט ולא דורשת מאיתנו הון עצמי , אפשר לייצר לעצמנו נכסים בסכומים של כמה עשרות שקלים עד ל כמה אלפים. מספר דרכים להרוויח מנכס אינטרנטי :

יצירת נכס דיגיטלי:

1.קורס וידאו/ספר דיגיטלי .

2.בניית אתר אינטרנט/בלוג.

3.ערוץ יוטיוב .

השקעה בנכס דיגיטלי:

1.באתר אינטרנט.

2.מסחר חנויות אינטרנט.

3.ספרים אלקטרונים.

נדל"ן – קניית דירה להשקעה

דירה להשקעה היא אחת בדרכים הבטוחות ביותר, כיום אפשר למצור דירות בסכומים של 500-600 אלף שקל , זאת אומרת שההון העצמי הדרוש לנו עומד על 150 אלף בערך , זאת אומרת אנו צריכים להביא מהבית בין 25% 30% מהכסף.

מסחר והשקעה בשוק ההון

מסחר בשוק ההון מחייב אותנו להבין את התחום, יכולת חשיבה וסבלנות ענקית, היכרות רצינית עם עולם המסחר ויכולת נפשית לנהל רמת סיכונים יומית . מסחר יומי יכול להיעשות מהבית או מהמשרד ומכל מקום אחר בו יש לכם גישה למחשב ולחיבור אינטרנט. נכון לעכשיו כל אדם שמעוניין להשקיע באופן נכון וליהנות מרווחים גדולים מחויב בקורס בנושא .

להשקעה בשוק יש צורך בפתיחת חשבון למסחר בניירות ערך אצל ברוקר בבורסה. המכשירים / מוצרים פיננסיים הקיימים כיום במסגרת מסחר בשווקי ההון מאפשרים לכל אדם לנהל את תיק ההשקעות שלו באופן עצמאי וללא התערבות חיצונית ,ללא עזרתו של מומחה במסחר ויועץ השקעות בנקאי כזה או אחר . למעשה היכרות קצרה עם חוקי השוק והמוצרים הפיננסים המגוונים בשוק תזכה אותנו באופן רשמי בתואר.

מומלץ: הזנת נתונים מהבית בתשלום

הזנת נתונים או מילוי סקרים היא דרך קלה ופשוטה להרוויח כסף מהבית או כעבודה נוספת . יש מאות חברות גדולות בעולם שרוצות מאיתנו את המשוב שלנו או פשוט לענות על שאלות , כדי להגדיל את חקר השוק שלהם. כיום משלמים החל מ0.30 סנט עד 30 דולר להזנת נתונים או סקר. לפרטים נוספים

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא