הסוד לתמחור המוצרים שלך בדרופ שיפיניג

האם אי פעם מצאת מוצר פופולרי ושיווקת אותו, רק בסופו של דבר ללא מכירות? זו תחושה מעייפת שגורמת לך לחשוב שנית האם המוצר הזה טוב עבורך, האם אסטרטגיית השיווק שלי טובה ? האם בחרתי במוצר הלא נכון? האם הייתי צריך לקחת מישהו שיסקור את החנות שלי?

הסוד לתמחור המוצרים שלך בדרופ שיפיניג:

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע לרעה על ההצלחה הכלכלית של החנות שלך. למרבה המזל אחד הגורמים הללו קל לתקן : שנה את המחיר !

במקרה וזה השבוע הראשון שלך שהצטרפת לעסק, אני כרגע במשימה לבנות חנות מקוונת חדשה מאפס.

בשבוע הראשון בחרתי בנישה" המושלמת של דרופ שיפיניג . אני נרגש במיוחד ומצפה למכור את המוצר הראשון שלי, (עשה זאת בעצמך: לוחות אותיות).

שבוע שני בעסק בשיתוף התהליך שלי צעד אחר צעד להקמת חנות של Shopify בפעם הראשונה ובחירת הנושא המתאים לאתר שלי.

בשבוע השלישי של הסדרה הזו הוספתי מוצרים לחנות שלי והזמנתי דוגמאות של מוצרים מהספקים שבחרתי לעבוד עמם.

באותו שבוע שהגיעו ארבע דוגמאות מהמוצר שלי  . והופתעתי לטובה שהספקים ארוזו את המוצרים בצורה טובה כל כך. והאמת – הלקוחות שלי אוהבים את לוחות האותיות הללו!

ראה מאמר דומה – הקמת חנות באטסי

בשבוע שעבר התמקדתי בעיצוב תיאורי המוצר המושלמים והעתקת העמודים אודותינו. עברתי כיצד לבצע אופטימיזציה של דף המוצר שלך לחיפוש תוך שיתוף של כמה מהטיפים הטובים ביותר לקופירייטינג שלי. ויש לי מבט ראשון בדף המוצר שלי.

השבוע מדובר בנגיעות הפיניש של החנות. אני הולך לעשות צלילה עמוקה בתמחור מוצרים מכיוון שחוויתי בעצמי כמה זה חשוב להצלחת החנות. אני גם אוסיף נוהל החזרות ודפי משלוח ואעלה את הלוגו שלי.

כישלונות בעסק

לאחר שניהלתי כמה חנויות מקוונות בעבר, הבנתי מה עובד ומה לא. לפני שאעמיק לאסטרטגיות שלי לתמחור נכון של המוצר שלך, רציתי לשתף כמה דוגמאות לטעויות האישיות שלי כדי שתוכל לקבל החלטות תמחור טובות יותר.

לפני מספר שנים מכרתי מעמד לפלאפון כבד משקל" , תעריפי המשלוח היקרים. באופן טבעי בגלל המשקל, שער העגלה הנטוש שלי עבר כל גבול.

אז החלטתי להוסיף את עלויות המשלוח לעלות המוצר הכוללת שלי. אז במקום למכור מוצר במחיר של 19.99 $ בתוספת משלוח, מכרתי מוצר במחיר של $ 35.99 עם משלוח חינם.

האם זה עבד?

לא!

הפסקתי ממש להשיג מכירות. אף לא הזמנה אחת.!!!!

עבור אותו מוצר ספציפי, תג המחיר של 19.99 $ אפילו עם משלוח בתשלום עדיין מנע מכירות רבות יותר מאשר שכלול משלוח חינם בעלות המוצר.

הסיבה שאני משתף את זה היא מכיוון שאתה צריך להתנסות בתמחור מוצרים. וחשוב לדעת שגם אם אתה מתעסק בזה, זה לא משחק. אתה תמיד יכול לשנות את המחיר.

החנות הראשונה המצליחה של בדרופ שיפיניג מכרה מוצרי יוגה. המוצר עלה 10 $ והיה לי אופציה ל 3x ומכרתי אותו ב 29.99 $.

קבעתי את המחיר המקורי של המוצר ל 50 $ כך שהוא יראה הנחה של 50% על המוצר. חלק מהקמעונאים מכרו את המוצר במחיר של יותר $ 50 כך שגם אם הייתי שומר אותו במחיר המקורי הוא עדיין יהיה בשווי שוק.

הכפלה 3x אפשרה לנו תקציב שיווק של 10 דולר עבור המוצרים שלנו שהסתדרו ממש טוב, מכיוון שזה עדיין הביא לרווח הגון. מכיוון שמכרתי מתחת לשווי שוק אך עדיין בטווח רווחי, הצלחתי להניע צמיחה גבוהה במכירות. והמוצר נמכר כמו לחמניות חמות.

הדבר הטוב ביותר במחיר כזה של המוצר הוא שלמעשה הייתי מסוגל לעשות גם בערך ההזמנה הממוצע . לדוגמה, אם מכרתי לפי שווי שוק של 50 דולר, כנראה שאנחנו מוכרים בעיקר מוצר אחד או שניים מכיוון שזה מחיר גבוה יותר.

במקום זאת, הצלחתי לאגד את המוצר כדי למכור יותר מאותו מוצר בדיוק. בשנה הראשונה שלי, מכרתי 10,998 מוצרים.

לפני תמחור המוצרים שלך קח בחשבון

הוצאות : לפני שאתה מתמחר את המוצרים שלך, עליך לדעת מהן ההוצאות העסקיות שלך. יהיה עליכם לפרוס מה יהיו כל ההוצאות שלכם לחודשים הקרובים. עליכם לקחת בחשבון גם עלויות בלתי צפויות, אז אל תהססו לנפח את מספר ההוצאות הכולל שלכם ב -10% נוספים לפחות.

להלן כמה עלויות שיש לקחת בחשבון:

  • עלות מוצר סיטוני
  • עלויות משלוח
  • עלויות פרסום / שיווק
  • עמלות חודשיות חוזרות (אפליקציות Shopify, אפליקציות Shopify) /חנות אטסי או איביי
  • דמי אתר (נושא חנות, עיצוב לוגו)
  • שכר קבלן / עובד / שכרך
  • הוצאות חירום

נוסחאות תמחור מוצרים

כשאני מתמחרת מוצרים בחנות שלי, אני בוחן גורמים שונים: עלויות עסקיות כמו פרסום, עלויות מוצר, שולי רווח ושווי שוק. נוסחאות התמחור הללו לא בהכרח יעבדו עבור כל סיטואציה, אז אל תהסס לשחק קצת עם המספרים.

בין $ 0.01- $ 4.99 מחיר מוצר = 19.99 $ קמעונאית

בין $ 5.00- $ 9.99 מחיר מוצר = 29.99 $ קמעונאית

מעבר לסכום של $ 9.99 אני בדרך כלל מבצע סימון של 2.5-3x.

זה הבסיס להגדלת המכירות בחנות שלך , כמובן שיש עוד המון משתנים , כגון סוג החנות , פלטפורמות ועוד..

רוצים ללמוד עוד? אל תהססו ליצור איתנו קשר כאן בתגובה

בהצלחה

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא