הסודות נחשפים : איך להשתמש באינסטגרם לעסקים – ואיך הופכים אינסטגרם לעסקי

אינסטגרם היא אחת מהרשתות הגדולות במדיה החברתית, עם 25 מיליון פרופילים עסקיים ושני מיליון מפרסמים, כך עולה מנתוני אינסטגרם שפורסמו לאחרונה . שלא לדבר על, 80 אחוז מהמשתמשים הפעילים עוקבים אחר מותג אחד לפחות.

ראה מאמר רשימת העשירים באינסטגרם ב2019

עבור עסקים רבים, אינסטגרם מייצגת הזדמנות חשובה לחיבור לרשת גלובלית של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים יומיים. אם אתם לא נמצאים בפלטפורמה, הצטרפותכם לאינסטגרם יכולה לעשות פלאים לעסק שלכם,

כיצד אנו מייצגים את המותג שלנו באופן חזותי? 
מה צריכות להיות המטרות שלנו ? 
איך נוכל להגיע לקהל היעד שלנו?

בין אם כבר יש לך חשבון או שאתה מתחיל , השתמש במדריך המקיף הזה כדי להפוך את האינסטגרם לכלי שיווקי יקר לעסק שלך.

צור את חשבון האינסטגרם שלך

פלטפורמת האינסטגרם פשוטה יחסית בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות, כמו פייסבוק. בעת הגדרת חשבונך (או בעדכון חשבון קיים), אין הרבה תיבות לבדיקה. עם זאת, מכיוון שפרופילי האינסטגרם מספקים מינימום מקום לטקסט או קישורים, עליכם להפיק את המרב ממה שיש ברשותכם.

טרייסי רינג, מנהלת המדיה החברתית ב- 10x Digital מסבירה: "במציאות, יש לך רק חמישית מסך המסך הנייד כדי להציג את זהות המותג העסקי שלך. עבור לקוחותינו אנו דואגים שהפרופיל עצמו יהיה נקי וברור. אנו משתמשים בכל תכונה אפשרית לטובתנו. "


התחומים החשובים ביותר למיקסום המיתוג:

  • תמונת פרופיל:

רוב החברות משתמשות בלוגו שלהן. זכור שתמונות פרופיל קטנות ונכנסות לתמונת מעגל , אז אל תשתמש בתמונות מסובכות. הישאר עם גרפיקה פשוטה, כמו ה- favicon לוגו באתרים לדוגמא, במיוחד אם הלוגו שלך רחב מידיי.

  • שם החשבון:

שם חשבון אמור להיות שם העסק שלך, ולהתאים לאתר שלך ולפלטפורמות חברתיות אחרות.

  • אתר אינטרנט:

אינסטגרם מאפשר קישור אחד לפרופיל שלך. אתה יכול להשתמש בזה כדי לקשר לאתר שלך, אך יתכן וחכם ליצור קישור הניתן להרחבה. מטב את הפרופיל והנוכחות שלך לקבלת מידע נוסף על השירות או המוצר שלך דרך אותו הקישור בפרופיל האינסטגרם שלך.

  • ביו BIO:

BIO אתה מתאר את העסק שלך ב -150 תווים או פחות. בנוסף אתה יכול להשתמש באמוג'ים, תווים, hashtags ומרווחים כדי להיות יצירתי ולהבדיל את העסק שלך מאחרים. 

מתוך אינסטגרם

לבסוף, וודא שחשבונך מוגדר כפרופיל עסקי, שיחייב אותך לחבר גם את חשבון הפייסבוק שלך. פרופיל עסקי מאפשר לקבל מידע נוסף ליצירת קשר כמו מיקום, מספר טלפון ושעות פעילות העסק ומספק גישה לתובנות ולנתונים.

צרו תוכנית אינסטגרם


לפני שתפרסם משהו בחשבונך, אתה צריך תוכנית. מכיוון שאינסטגרם היא פלטפורמה חזותית, התחל עם מדריך מותג חזותי, שמבטיח כי הפרופיל שלך מייצג ייצוג עקבי ומדויק של המותג שלך. זה גם מבטיח שהקהל שלך (ולקוחות פוטנציאליים) יזהו את המותג שלך כשהפוסטים שלך יופיעו בעדכון הפיד שלהם.

ראה מאמר איך לעשות כסף באינטרנט

כשאתה מפתח הנחיות למותג, זכור שהם לא צריכים להיות מסובכים.  כיצד מיתוג עובד במדיה החברתית  , MyCreativeShop חולקת ברשימה פשוטה כדי לעקוב אחריהם:

  • צבעים:

בחר צבע ניטראלי, ראשוני אחד ו -2 עד 3 צבעים מנוגדים, שגורמים לויז'ואל שלך לבלוט.

  • גופנים:

בחר גופן ראשוני אחד בלבד, שניתן להתאים אותו כרגיל, נטוי או מודגש כדי לאפשר מראה שונה. אתה יכול לכלול גם גופן משלים דקורטיבי.

  • עיצוב ופריסה:

בחר פריסות ספציפיות לפורמטים שונים של הפוסטים, תמונת מוצר IE לעומת תמונת עם הצעת מחיר פשוטה. זה שומר על המותג שלך כאיכותי ועדיין מאפשר גיוון.

  • לוגו:

אם יש לך גרסאות מרובות של הלוגו שלך, כמו לוגו מבוסס טקסט, favicon וסמל, ציין מתי עליך להשתמש בכל אחד, כך שכל מי שמעצב את הנכסים שלך ישמור על אותו מראה ותחושה.

העניין הבא הוא לא פחות חשוב היא האסטרטגיה שלך. כמו כל חלק אחר בעסק שלך, זה קריטי כדי להפיק את המרב מהנוכחות שלך באינסטגרם. כדי ליצור אסטרטגיה שיווקית ממוקדת באינסטגרם , שאלו את עצמכם 4 שאלות בסיסיות:

  1. למה אתה רוצה להיות באינסטגרם?
  2. מיהו קהל היעד שלך?
  3. מה אתה הולך לחלוק עם הקהל שלך?
  4. מתי ואיך אתה הולך לשתף?

איך הופכים אינסטגרם לעסקי

הפוך את התשובות השאלות הללו לתכנית. לדוגמה, "אנו מתכננים להגיע לנשים באמצע שנות השלושים לחייהן המעוניינות באימון לחיים. אנו נשתף תוכן מעורר השראה וחינוך בזמנים שבהם הקהל שלנו פעיל ביותר, על סמך מחקרים ונתונים עבור התעשייה שלנו. "

עכשיו הגיע הזמן לקבוע יעדים במדיה חברתית המתאימים לאסטרטגיה העסקית הכוללת שלך. כדי למדוד את האפקטיביות, תאר את מדדי הביצועים העיקריים (KPI) ואת מדדי הביצועים שעוקבים אחריהם בחשבון שלך.

על פי דו"ח מצב חברתי של 2018, מעורבות היא הדרך מספר אחת שבה עסקים מודדים את ההחזר על ההשקעה בשיווק במדיה החברתית, אז התחל כאן. ערכים אחרים כוללים: ההפניות הרוויחיות שלך, תנועה לאתר ועוקבים חדשים שהושגו מהחשבון. 

לוח שנה למדיה חברתית


עכשיו אתה מוכן ליצור תוכן ולהתחיל לשתף. השתמש במתזמן לוח שנה או באינסטגרם כדי להפיק את המרב מהזמן שלך ולהבטיח שאתה נשאר עקבי עם הפרסום במדיה. מערכות ניהול מדיה חברתית, כמו Hopper HQ , מאפשרות לך לתכנן פוסטים, לנסח כותרות ולקבל מבט עדכני על איך הם ייראו כך שתוכל לשמור על אסתטיקה נהדרת . (מאמר זה מתוך אתר HOPPERׂׂ)



תזמון הפוסטים שלך יחסוך לך זמן בטווח הרחוק ותמיד תוכל לפרסם תמונות תוך כדי תנועה בין אלה המתוזמנות.

בצע אופטימיזציה לפרופיל ולנוכחות שלך


אינסטגרם פותחה כפלטפורמה הראשונה במובייל, פחות חזקה כמו המקבילה שלה בפייסבוק, אך עדיין תוכל לשווק ביעילות את העסק ואת המותג שלך. יחד עם פרסום עקבי, השתמש בטיפים העשירים להפיק את המרב מהפרופיל והנוכחות שלך בפלטפורמה:


  • כלי הרחבת קישור

במקום לקיים קישור בודד לאתר שלך בביו BIO, השתמש בכלי של צד שלישי המאפשר קישורים מרובים. לדוגמה, צור חשבון עם Linktree והוסף את כל הקישורים שאתה רוצה לקדם באינסטגרם.

ואז השתמש בכתובת האתר העיקרית שלך בביולוגיה. זה מאפשר לך להגדיל את הגמישות לקידום מבצעים או תוכן גם בפוסטים שלך באינסטגרם. IE בכיתוב של הפוסט אתה יכול לומר לעוקבים לעיין בקישור ביו למידע נוסף.

דן ברזיליאן

האשטאגס



אתה יכול להשתמש עד  hashtags Instagram , כך שיש לך גמישות בפוסטים, אך המפתח הוא להיות ממוקד וספציפי. היצמד למילים בודדות או ביטויים קצרים והתמקד בערבוב של מילות מפתח, השתמש במילים שיש בהן נפח שימוש נמוך וגבוה כאחד.

אל תשכח להשתמש בחשיפונים ממותגים היכן שמתאים, המאפשרים לך לאסוף סוגים מסוימים של תמונות במקום אחד, לקדם מוצר או שירות ספציפי, או פשוט לעודד מעורבות במותג.

אינסטגרם עסקי

סטורי באינסטגרם

סטורי הם סרטונים או תמונות עם תאריך תפוגה של 24 שעות. הם מופיעים בראש העדכונים של העוקבים שלך וניתן להשתמש בהם כדי לשתף עדכונים ואירועים בזמן אמת.

השתמש בסיפורים שלך כדרך לקדם תוכן ממשתמשים אחרים, לשתף מאחורי הקלעים תמונות וסרטונים ולהראות את הפרצופים הרבים של המותג שלך כדי להומניזציה של העסק שלך וליצור קשר רגשי עם העוקבים.

  • עיקרי הדברים

מסננים היא אחת התכונות הניתנות להתאמה אישית ביותר של אינסטגרם. אתה יכול ליצור אוסף סיפורים (תמונות או סרטונים) שפרסמת ולתייג אותם. גם אם אין לעסק שלך עדכונים החלים על תכונת הסיפורים, עליך לנצל את קטע הדגשים, מכיוון שהוא מאפשר להציג מידע מסודר בחלקו העליון של הפרופיל שלך.

רינג מסבירה כיצד היא השתמשה בתכונת ההדגשים בתמונות כדי לקדם תכניות רצפה ורישומים לקהילה חדשה למגורים בכירים שעדיין הייתה בבנייה. "בעוד שללקוח לא היו תמונות או סרטונים בפועל להציב את סיפוריו, הדגשים הללו אפשרו לנו להקניט מידע כאשר עוקבים חדשים ביקרו בפרופיל שלהם." לדוגמה:


שפר את התהליך העסקי שלך

במסע שלך בתוך האינסטגרם, הקפד לאסוף מדדים שבועיים או חודשיים כדי להבין אילו פוסטים, כותרות ותמונות מביאים את המעורבות הגדולה ביותר.

חזרו ל- KPI שקבעתם בעת פיתוח האסטרטגיה שלכם וזכרו שכל העסקים צריכים לחדד את התוכן ואת התהליך שלהם כשהם מגלים מה עובד ומה לא. 

השתמש באינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך

אינסטגרם הוא כלי שיווקי רב עוצמה לעסקים. עם זאת, זה יכול גם להרגיש קשה להתבלט או להגיע למעשה לקהל שלך במרחב כה צפוף של מיליוני גולשים ביום.

התחל בקטן, הגדר את חשבונך להצלחה והשתמש בטקטיקות אלה כדי להפעיל את האסטרטגיה שלך. אל תשכח להשתמש במדדים וב- KPI כדי למדוד את ההחזר על ההשקעה בשיווק במדיה החברתית !

מדדים באינסטגרם העסקי


השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

קבוצת הוואטסאפ הסודית שלתמד אותך איך לייצר הכנסה באינטרנט🤑

X

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר PaKoes

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא